Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 23:48
dangerous lunatic
dangerous lunatic is offline
Ik wordt echt van die manskes die stoer denken te zijn en die dan hard drugs met alcohol mixen, terwijl ze in de discotheek zijn.
Mijn ergenis ligt dan ook in het feit dat die mensen het vaakst ruzie hebben/krijgen/uitlokken.
Ik heb zelf ook gebruikt en je weet niet meer precies waarom je iemand op z'n kanis slaat.

Wat vinden jullie hiervan?
Ik ben wel benieuwd naar andere meningen hierover.
Oud 06-06-2002, 23:59
pinhead
pinhead is offline
van alcohol zelf worden ook een hoop mensjes vervelend...dit in tegenstelling tot bijv. xtc of sos....
Oud 07-06-2002, 11:39
Nou, ik denk dat die harddrugs toch wel erger werken als alcohol. Van die pillen ga helemaal trippen, en ga je door... Kappe die hap! Uitgaan is gewoon om plezier te maken, maar niet daarvoor.
Oud 07-06-2002, 15:58
darkbabehh
darkbabehh is offline
Citaat:
pinhead schreef:
van alcohol zelf worden ook een hoop mensjes vervelend...

Als ik iets te veel op heb wordt ik ook bes vervelend dan ben ik heel hangerig maar gelukkig gaat er meestal EEN vriend mee en die let meestal wel een beetje op mij en dan mag ik lekker bij hem hangen

wat ik vind van dat hard drugs en zo ik vind het klote die tering troep bij iemand die ik ken hadden ze het ongemerkt in der drinken gegooit echt niet vet zij ging een beetje erg fout. niet vet ze heeft er nog wel een paar dagen ziek van geweest.

=XxX= Cora
Oud 07-06-2002, 19:11
Six4Eight
Six4Eight is offline
Duidelijk weer een hoop vooroordelen hier.

Ik weet wel zeker dat er meer mensen irritant worden van alcohol dan van harddrugs, procentueel gezien. Al die lamme gasten, daar erger ik me aan. Een groot gedeelte van mijn vriendenkring snoept en daar merk je vrij weinig van. Als je weet wat je doet heb je een leuke avond ermee. Mensen die irritant worden gebruiken het OF in combinatie met bv alcohol (niet slim) OF slikken zich dood aan 4 pillen omdat ze zogenaamd de eerste niet voelen.
Oud 07-06-2002, 19:24
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Is geheel persoonsafhankelijk zoiets. Ik erger me aan de mensen die niet tegen die spullen kunnen, maar er toch mee door gaan.
Oud 08-06-2002, 03:23
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
xtc is wreed gek

helaas ook in de disco

is alleen dom om dat te doen

al die bekenden en de hele shit

daarom hou k t maar op partys dat ik fax

anders word ik verslaafd
Oud 09-06-2002, 19:54
Toscane
Toscane is offline
Ik weet niet, vind het niet slim dat ie mensen gebruiken, maar is hun keus. Zolang ze geen andere mensen lastig vallen, heb ik er geen problemen mee.
Oud 09-06-2002, 20:58
blackfairy
blackfairy is offline
hmz ..ja ben et wel flink eens met six4eight..

alcohol maakt meer zooi dan drugs...dat geziek over dat drugs 10x slechter zijn dan alcohol is echt gelul... alcohol zal op korte termijn nix ernstigs doen.. maar op lange termijn is het alleen maar ernstiger dan met drugs...over et algemeen..dus laat iedereen lekker lolhebbuh met zn eiguh spul...je heb er tog geen last van

duz drugs eruit betekend alcohol ook pleitos...

CheerZ
Oud 10-06-2002, 12:53
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
k word ook niet agressief van alcohol hoor eerder ontzettend melig en misschien ook irritant mar niet agressief!

van pillen daarentegen work vaak ontzettend agressief als er maar iemand tegen me oploopt of niet snel genoeg uit de weg gaat work gewoon gek!
Oud 10-06-2002, 14:25
SpeCteR
SpeCteR is offline
HUH van pillen agressief
Van pillen wordt je juist over het algemeen hartstikke "liev"
omdat je je goed voelt, vind je alles wel best.
Zo vaak meegemaakt op houseparties dat mensen sorry tegen elkaar zeggen als ze per ongeluk iemand aan stoten.
Van alcohol worden mensen agressief, sjek de "boerencafe's" maar waar iedereen je gelijk boos aankijkt als je er langs wilt.
Oud 10-06-2002, 15:48
ESCO
ESCO is offline
MissBi@tch
18V - Lid

gepost op 10-06-2002 @ 13:53

--------------------------------------------------------------------------------
k word ook niet agressief van alcohol hoor eerder ontzettend melig en misschien ook irritant mar niet agressief!

van pillen daarentegen work vaak ontzettend agressief als er maar iemand tegen me oploopt of niet snel genoeg uit de weg gaat work gewoon gek!

Nou dan heb je geen MDMA pillen of DMA,er zal wel speed in zitten of heroine door heen gegooid zijn.
Alcohol bij meisjes worden er ook juist minder agressief dan jongens.
Oud 10-06-2002, 17:19
SpeCteR
SpeCteR is offline
Citaat:
ESCO schreef:

Nou dan heb je geen MDMA pillen of DMA,er zal wel speed in zitten of heroine door heen gegooid zijn.
Alcohol bij meisjes worden er ook juist minder agressief dan jongens.
Dan zit er idd speed doorheen, van speed wordt je namelijk agressief.
Oud 11-06-2002, 13:27
Stevill
Stevill is offline
van Hard Drugs (speed coke pillen enz) word ik juist actief maar wel vriendelijker omdat ik dan veel meer dingen leuk vind en mensen dus ook.
Oud 11-06-2002, 15:33
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:
Zo vaak meegemaakt op houseparties dat mensen sorry tegen elkaar zeggen als ze per ongeluk iemand aan stoten.
Van alcohol worden mensen agressief, sjek de "boerencafe's" maar waar iedereen je gelijk boos aankijkt als je er langs wilt.
Das op alle feesten waar een speciale soort muziek gedraaid wordt, over het algemeen.

Als ik hier in de omgeving naar een cafe/bar-dancing ga heb ik geen probleem om ruzie te krijgen, daar heb je altijd van die agressieve pikkies die denken dat ze alles kunnen maken.

Mensen op zo'n speciaal feest komen om van de muziek te genieten en leggen er meer voor neer en willen gewoon een lekkere avond.
Oud 15-06-2002, 12:40
sexywoman16
sexywoman16 is offline
Ik vindt dat wel goed!!, die luitjes die het gebruiken moeten ut zelluf wetuh! (ik gebruik dat ook) ik wordt vaak vrolijker en heb overalk veel meer zin in! xxxjjes Sexywoman.
Oud 18-06-2002, 19:17
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:

Niet meer dan normaal of wel dan?
Oud 26-06-2002, 10:40
Spacey
Spacey is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:
HUH van pillen agressief
het zijn niet boerencafes waar men glazen kapot slaat en bij elkaar in het gezicht drukt.
Oud 26-06-2002, 19:04
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Spacey schreef:

het zijn niet boerencafes waar men glazen kapot slaat en bij elkaar in het gezicht drukt.
ja juist, daar is het altijd heel gezellig, maar mensen bedoelen met boerencafe's vaak de tenten waar alleen agressievelingen komen die niet tegen bier kunnen. Ja dan ben je ook gek als je daar naartoe gaat.
Oud 26-06-2002, 20:38
AGH
AGH is offline
Laten we even duidelijk zijn, harddrugs hoeven totaal niet agressief te werken.
Het kan inderdaad een agressieve uitwerking hebben, omdat het, net zoals alcohol, emotioneel verhogend werkt.
Maar wanneer gebruikt iemand speed?
Als ik in mijn vriendenkring kijk (gebruik zelf overigens niet) dan gaan er pillen naar binnen wanneer men zin heeft in een leuke avond stampen en wordt er speed gesnoven wanneer men weet dat er een confrontatie in de lucht hangt.
En dat is dus niet tijdens het uitgaansleven.

Agressievelingen kunnen trouwens wel goed tegen bier, maar niet zo goed tegen de wereld om hun heen.
Oud 27-06-2002, 20:54
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Nou, ik denk dat die harddrugs toch wel erger werken als alcohol. Van die pillen ga helemaal trippen, en ga je door... Kappe die hap! Uitgaan is gewoon om plezier te maken, maar niet daarvoor.
van pillen ga je niet trippen..... weet waar je t over hebt anders moet je je beter voor laten lichten.

k ken zelf legio mensen die pillen slikken en speed naar binnen werken ( in wat voor vorm dan ook) en k durf te beweren dat er meer mensen zijn die van alochol agressief worden dat van pillen...

maar van de andere kant heb je ook gelijk... als mensen t combineren gaat t nog wel es fout!!
Oud 28-06-2002, 13:29
dangerous lunatic
Ik bedoelde niet dat iedereen gebruikt aggi doet/is en ook niet iedereen die drinkt en slikt/snuift aggi doet.

Ik zeg alleen maar dat het vaak voorkomt dat als mensen alcohol en harddrugs gebruiken sneller aggi reageren.

Maar er zijn ook genoeg mensen die het zijn van alleen alcohol of drugs of gewoon van niks

Ik keur het ook niet af maar ik erger me wel in disco's waar van die aggi lui zijn.

Op houseparties is de sfeer vaak wel veel beter maar lopen ook genoeg aggi en irri lui rond.

Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb verwoord
Oud 28-06-2002, 13:30
dangerous lunatic
Citaat:
sexywoman16 schreef:
Ik vindt dat wel goed!!, die luitjes die het gebruiken moeten ut zelluf wetuh! (ik gebruik dat ook) ik wordt vaak vrolijker en heb overalk veel meer zin in! xxxjjes Sexywoman.

Kijk daar zeur ik ook niet over dat is juist beterrrrrr
Oud 29-06-2002, 17:04
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
birthmark schreef:

van pillen ga je niet trippen..... weet waar je t over hebt anders moet je je beter voor laten lichten.

van pillen KAN je gaan trippen...
Oud 30-06-2002, 11:49
Whaxx
Whaxx is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:
HUH van pillen agressief

Geh, was vandaag iets te uitbundig aan het feesten.. een van me haden komt per ongeluk in iemands gezicht.. en die kerel zegt zelf sorry
Oud 01-07-2002, 05:42
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
ook al weet je precies welke pillen je kan hebben etc etc, het blijft gevaarlijk. Maar dat is een risico dat iedereen zelf neemt, en daarom zal ik ook niemand tegenhouden, behalve als mensen er lastig en vervelend van worden, dan zeg ik dat ze de zooi niet moeten nemen, maar verder, moet iedereen het lekker zelf weten. Als je op de fiets naar school gaat neem je elke dag ook een risico dat je onder een vrachtwagen komt. Er vallen elk jaar mer slachtoffers in het verkeer dan van drugs. Zolang men er mij niet mee lastig valt, wie ben ik dan om te zeggen dat je geen drugs mag nemen? Als je het mij vraagt, dan raad ik het af, maar verder zul je mij er niet over horen.
Oud 01-07-2002, 05:52
dangerous lunatic
Dat is helemaal waar wat je zegt. Ik zeg ook niet dat mensen het niet moeten doen. Zoals jij het ook la zegt als ze vervelend doen dan er wat van zeggen. Maar ik vind wel dat er ook mensen bijlopen die niet aan de gevolgen denken en het gewoon doen. En die mensen moeten eerst maar eens gaan denken wat er met je gebeurt enzo. Ik vind het prima als mensen drugs gebruiken moeten ze helemaal zelf weten, maar waarschuwen kan altijd zeker als je veel ellende door drugs gebruik heb meegemaakt.
Oud 01-07-2002, 14:59
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:

Ik weet wel zeker dat er meer mensen irritant worden van alcohol dan van harddrugs, procentueel gezien.
Dat betwijfel ik. Er zijn zo veel meer mensen die drinken dan mensen die harddrugs gebruiken dat daar geen zinnig (objectief) woord over te zeggen is.
Oud 02-07-2002, 15:09
dangerous lunatic
Citaat:
Chimera schreef:

Dat betwijfel ik. Er zijn zo veel meer mensen die drinken dan mensen die harddrugs gebruiken dat daar geen zinnig (objectief) woord over te zeggen is.

Als je het aantal neemt dat drinkt en daarvan het procentueel zou kijken wie irri is en hetzelfde voor mensen die Harddrugs en alcohol neemt doet krijg je echt wel een objectieve uitslag.
Oud 03-07-2002, 11:52
SpeCteR
SpeCteR is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Niet meer dan normaal of wel dan?
Dat d8 jij!!! Ik ken beide..dus de "boeren"cafe's en de discotheken/houseparties. En tis fokkin altijd hetzelfde gehannes, in de cafe's wordt je lelijk aangekeken of je krijgt een duw mee, ook al zeg je sorry. ligt uiteraard ook aan het volk wat er binnen is
Oud 03-07-2002, 11:54
SpeCteR
SpeCteR is offline
Citaat:
Spacey schreef:

jij loopt zeker ook altijd met oogkleppen op!
Oud 03-07-2002, 12:25
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
dangerous lunatic schreef:

Als je het aantal neemt dat drinkt en daarvan het procentueel zou kijken wie irri is en hetzelfde voor mensen die Harddrugs en alcohol neemt doet krijg je echt wel een objectieve uitslag.
Ja, en die cijfers heb jij ook echt
Oud 03-07-2002, 12:50
razkal
razkal is offline
nou toevallig heb ik hier een blaadje liggen met die exacte cijfers er op. Volgens mijn berekeningen komt het hier op neer:
Bij de mensen die alcohol drinken is 33,75% van de mensen irri.
Bij de mensen die drugs gebruiken is 14,35% van de mensen irri.
Bij de mensen die beide tegelijk doen is 76,41% van de mensen irri.
Oud 04-07-2002, 11:10
Vämpiria_Moon
Vämpiria_Moon is offline
Ik ben tegen ruzie in een discotheek.. ik heb er zo'n hekel aan.. ookal drink je alcohol waarom moeten ze altijd vechten.. sommige mensen kunnen nooit een beetje gezellig zijn
Oud 04-07-2002, 21:56
dangerous lunatic
Alleen in een discotheek???

Ik vind het zoiezo sneu als je ruzie gaat zoeken maarja
Oud 04-07-2002, 23:10
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Vämpiria_Moon schreef:
Ik ben tegen ruzie in een discotheek..
ik ben voor