Advertentie | |
|
![]() |
|
Duidelijk weer een hoop vooroordelen hier.
Ik weet wel zeker dat er meer mensen irritant worden van alcohol dan van harddrugs, procentueel gezien. Al die lamme gasten, daar erger ik me aan. Een groot gedeelte van mijn vriendenkring snoept en daar merk je vrij weinig van. Als je weet wat je doet heb je een leuke avond ermee. Mensen die irritant worden gebruiken het OF in combinatie met bv alcohol (niet slim) OF slikken zich dood aan 4 pillen omdat ze zogenaamd de eerste niet voelen.
|
hmz ..ja ben et wel flink eens met six4eight..
alcohol maakt meer zooi dan drugs...dat geziek over dat drugs 10x slechter zijn dan alcohol is echt gelul... alcohol zal op korte termijn nix ernstigs doen.. maar op lange termijn is het alleen maar ernstiger dan met drugs...over et algemeen..dus laat iedereen lekker lolhebbuh met zn eiguh spul...je heb er tog geen last van duz drugs eruit betekend alcohol ook pleitos... CheerZ
|
![]() |
HUH van pillen agressief
![]() ![]() Van pillen wordt je juist over het algemeen hartstikke "liev" omdat je je goed voelt, vind je alles wel best. Zo vaak meegemaakt op houseparties dat mensen sorry tegen elkaar zeggen als ze per ongeluk iemand aan stoten. Van alcohol worden mensen agressief, sjek de "boerencafe's" maar waar iedereen je gelijk boos aankijkt als je er langs wilt.
|
MissBi@tch
18V - Lid gepost op 10-06-2002 @ 13:53 -------------------------------------------------------------------------------- k word ook niet agressief van alcohol hoor eerder ontzettend melig en misschien ook irritant mar niet agressief! van pillen daarentegen work vaak ontzettend agressief als er maar iemand tegen me oploopt of niet snel genoeg uit de weg gaat work gewoon gek! Nou dan heb je geen MDMA pillen of DMA,er zal wel speed in zitten of heroine door heen gegooid zijn. Alcohol bij meisjes worden er ook juist minder agressief dan jongens.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Als ik hier in de omgeving naar een cafe/bar-dancing ga heb ik geen probleem om ruzie te krijgen, daar heb je altijd van die agressieve pikkies die denken dat ze alles kunnen maken. Mensen op zo'n speciaal feest komen om van de muziek te genieten en leggen er meer voor neer en willen gewoon een lekkere avond. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Laten we even duidelijk zijn, harddrugs hoeven totaal niet agressief te werken.
Het kan inderdaad een agressieve uitwerking hebben, omdat het, net zoals alcohol, emotioneel verhogend werkt. Maar wanneer gebruikt iemand speed? Als ik in mijn vriendenkring kijk (gebruik zelf overigens niet) dan gaan er pillen naar binnen wanneer men zin heeft in een leuke avond stampen en wordt er speed gesnoven wanneer men weet dat er een confrontatie in de lucht hangt. En dat is dus niet tijdens het uitgaansleven. Agressievelingen kunnen trouwens wel goed tegen bier, maar niet zo goed tegen de wereld om hun heen. |
![]() |
||
Citaat:
k ken zelf legio mensen die pillen slikken en speed naar binnen werken ( in wat voor vorm dan ook) en k durf te beweren dat er meer mensen zijn die van alochol agressief worden dat van pillen... maar van de andere kant heb je ook gelijk... als mensen t combineren gaat t nog wel es fout!!
|
![]() Ik zeg alleen maar dat het vaak voorkomt dat als mensen alcohol en harddrugs gebruiken sneller aggi reageren. Maar er zijn ook genoeg mensen die het zijn van alleen alcohol of drugs of gewoon van niks Ik keur het ook niet af maar ik erger me wel in disco's waar van die aggi lui zijn. Op houseparties is de sfeer vaak wel veel beter maar lopen ook genoeg aggi en irri lui rond. Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb verwoord
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Geh, was vandaag iets te uitbundig aan het feesten.. een van me haden komt per ongeluk in iemands gezicht.. en die kerel zegt zelf sorry ![]()
|
![]() |
|
ook al weet je precies welke pillen je kan hebben etc etc, het blijft gevaarlijk. Maar dat is een risico dat iedereen zelf neemt, en daarom zal ik ook niemand tegenhouden, behalve als mensen er lastig en vervelend van worden, dan zeg ik dat ze de zooi niet moeten nemen, maar verder, moet iedereen het lekker zelf weten. Als je op de fiets naar school gaat neem je elke dag ook een risico dat je onder een vrachtwagen komt. Er vallen elk jaar mer slachtoffers in het verkeer dan van drugs. Zolang men er mij niet mee lastig valt, wie ben ik dan om te zeggen dat je geen drugs mag nemen? Als je het mij vraagt, dan raad ik het af, maar verder zul je mij er niet over horen.
|
Dat is helemaal waar wat je zegt. Ik zeg ook niet dat mensen het niet moeten doen. Zoals jij het ook la zegt als ze vervelend doen dan er wat van zeggen. Maar ik vind wel dat er ook mensen bijlopen die niet aan de gevolgen denken en het gewoon doen. En die mensen moeten eerst maar eens gaan denken wat er met je gebeurt enzo. Ik vind het prima als mensen drugs gebruiken moeten ze helemaal zelf weten, maar waarschuwen kan altijd zeker als je veel ellende door drugs gebruik heb meegemaakt.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
nou toevallig heb ik hier een blaadje liggen met die exacte cijfers er op. Volgens mijn berekeningen komt het hier op neer:
Bij de mensen die alcohol drinken is 33,75% van de mensen irri. Bij de mensen die drugs gebruiken is 14,35% van de mensen irri. Bij de mensen die beide tegelijk doen is 76,41% van de mensen irri. ![]() ![]()
|