Hallo iedereen,
ik zal even uitleggen waarom ik oude boeken of oude losse kaften van boeken zoek;
ik heb laatst in een knutselboekje een heel leuk idee gezien, over 'boekdozen'. Dat zijn boeken waar allerlei tafereeltjes, of verhaaltjes in zijn 'verstopt'. Nou stond er in dat knutselboekje dat je de boekdozen zèlf, dus het omhulsel van dat tafereeltje enz. zelf kon maken met bepaalde materialen.
Het leek mij wel leuk om zo'n boekdoos te maken, maar het idee van mij was om daar dan èchte kaften van echte boeken voor te gebruiken, en ze dan bijv. op de boekenplank te zetten, als echte boeken. Het liefst heb ik voor de kaften een beetje oude, versleten boeken, die een mooie kaft hebben en redelijk dik zijn (zodat ik er veel in kwijt kan). Waar het boek over gaat maakt mij niet uit, dat leek me juist de grap. Ik heb eigenlijk het liefst dat het hele boek nog intact is (ev. bladzijdes eruitgescheurd maakt niet uit) zodat ik de bladzijdes aan de zijkant voor een gedeelte kan laten zitten, voor een wat 'echter' effect.
En het moeten geen paperbacks zijn, natuurlijk.

(dus wel één met een harde kaft)
Ik ben best bereid om voor de boeken te betalen, maar omdat het me niet om de inhoud gaat, liever niet meer dan bijv. 2 euro. (hangt ook van de grootte van het boek af..

)
Als ze gratis zijn, is dat ook niet erg
Ik woon in Almere (Flevoland) en ben best bereid de boeken op te halen. 'k Heb alleen geen rijbewijs.. Anyway, als je een oud boek hebt, of een boek dat er gewoon oud en versleten oud ziet, dan ben ik geïnteresseerd!