Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2002, 20:15
KoEkWaUzZz
KoEkWaUzZz is offline
Heee Piepeltjes!!

Vinde jullie dat je op je beste vriend(in) moet lijke, om elkaar goed te begrijpe?!

Ik ben het er niet mee eens, ik lijk dus egt nie op mn beste vriend, maar tog hebbe we een goeie relatie...!! We snappen elkaar en we zijn er altijd voor elkaar als we elkaar nodig hebbe.
Hijs egt een skater, probeert egt alles uit, rookt, blowt ensow. Dat zal je mij dus egt niet zien doen. Ik ben opzich best wel een braaf meisje, die nooit iets zal doen wat iemand mij egt verbiedt.

Nouw wat is jullie mening?! Moet je op je beste vriend(in) kijke om elkaar egt goed te snappe??

Dikke Smak
Oud 03-07-2002, 20:36
Gargoyle
Gargoyle is offline
in een woord: NEE

Mijn beste vriendin en ik lijken totaal niet op elkaar. Andere interesses (ook wel gedeelde gelukkig) en andere meningen over onderwerpen.. Maar dat houd de gesprekken interessant zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 20:37
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
k'vin ook van niet. Hoewel mijn beste vriendin en ik van uiterlijk en innerlijk superveel op elkaar lijken. Veel van onze vrienden dachten na een half jaar nog dat wij zusjes waren. En ik word vaak aangezien voor haar en zij vaak voor mij. Maar ik denk niet dat je hetzelfde moet zijn om elkaar te begrijpen als je maar goed met elkaar op kan schieten en mekaar niet vernaait is et ok toch?
Oud 03-07-2002, 21:08
ABrules
ABrules is offline
Ik heb gewoon lol met me beste vriendin en dat is het belangrijkste lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 21:22
Hermes
Hermes is offline
Citaat:
KoEkWaUzZz schreef:
Heee Piepeltjes!!
Piep
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 22:03
Verwijderd
Ik vind van wel
Niet wat alles betreft, je hoeft niet alles met elkaar eens te zijn of alles samen doen, maar je moet toch dingen hebben waarmee je bij elkaar lol hebt. Dus goed samen kunnen praten, zelfde humor hebben en ook dingen samen kunnen doen, die je allebei leuk vind (of het nu uitgaan, tv kijken of sporten is).
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 02:58
Verwijderd
Zolang je met elkaar kunt praten en een paar dezelfde interesses hebt.. tsjah.. veel van mijn vriendinnen zijn totaal niet zo van binnen als ik ben, we houden er wel van om dezelfde dingen te doen enzo maar zijn gewoon heel verschillend daarin. Mijn beste vriend is precies zo als ik, we kunnen gigantisch goed met elkaar overweg maar er zijn wel een aantal verschillen.. hij is bv helemaal niet verlegen, we hebben heel veel dezelfde mening en dezelfde gevoelens, normen en waarden maar hij heeft minder remmingen.
Nee je hoeft niet hetzelfde te zijn, zolang je maar een beetje flexibel bent en bereid bent bv iets te doen wat je niet leuk vindt en je vriend/vriendin op zijn beurt iets wat jij leuk vindt maar hij/zij niet.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 11:12
lake bodom
lake bodom is offline
nou wij zijn dus ook heel verschillend, maar ik begrijp hem soms echt niet hoor, en hij mij ook niet....
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 11:16
PiNoW
PiNoW is offline
nee, ik dnek het niet.
mijn beste vrinedin en ik lijken toch wel best op elkaar, zelfde intresses enzo, zelfde kledingsmaak een beetje.
maar we veranderen allebei.
2 jaar geleden waren we allebei ook een beetje hetzelfde, we hielden toen ook van dezelfde dingen, maar we zijn allebei in die tijd wel veranderd en toch nog steeds hetzelfde
nja beetje moeilijk uit te leggen maar ik hoop dat het een beetje begrijpelijk is
Oud 04-07-2002, 15:46
Nicebitch
Nicebitch is offline
Nouw,

Ik dnek eigelijk van wel, Ik ben zelf heel druk , modebewust, snel me woordje klaar enz...en me vrienden hebben dat ook allemaal, er zit geen 1 tusse die stil en bescheiden is.

ik zo ook niet goed met iemand om kunnen gaan als die gene teveel van mij verschilt...

maar andere kunnen dat weer wel.
zoals jij dus

KúzZz á ñí©é Bít©h
Oud 04-07-2002, 19:17
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, absoluut niet!!! mijn beste vriend lijkt in sommige dingen wel op mij, maar sommige ook niet. Heel veel denken dat wij broers en zus zijn. dat vind ik echt vaag!!! Maar ik ben soms wat brutaler dan hem, hij is meer 'het ideale schoonzoon-type' zeg maar. Soms durft hij echt zun bek niet open te trekken, terwijl ik dat juist wel doe, maar met de rest verschillen we nie so.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 14:20
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Zolang je samen lol hebt enz. vind ik het best!
Oud 05-07-2002, 15:53
Buffy
Buffy is offline
[QUOTE]KoEkWaUzZz schreef:
[B]
Hijs egt een skater, probeert egt alles uit, rookt, blowt ensow. Dat zal je mij dus egt niet zien doen. Ik ben opzich best wel een braaf meisje, die nooit iets zal doen wat iemand mij egt verbiedt.

hihi dit is grapsig. ik heb pcies hetzelfde, mijn beste vriend is ook totaal anders dan mij. soms als ik bij hem ben vind ik mijzelf nogal een braaf moederskindje, terwijl hij egt vanalles doet waar zijn moeder echt niet blij mee zou zijn. niet dat hij een crimineel is, hijs er egt altijd voor zijn vrienden en is hartstikke lief; en dat is het belangrijkste waarom wij zo´n goede vrienschappelijke relatie hebben. ik help hem uit de put en hij mij.

liefs buffy
Oud 05-07-2002, 16:36
Verwijderd
Ik denk dat je toch wel in een zekere mate dezelfde manier van denken moet hebben. Niet per sé dezelfde inhoud, maar wel dezelfde mate van empathie en voorstellingsvermogen. Anders loop je onvermijdelijk vast. Want er is een grens aan het gewauwel wat je kunt accepteren van iemand, hoe goed je het ook relativeert.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 09:23
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
miss_sunshinegirl schreef:
Zolang je samen lol hebt enz. vind ik het best!

je hebt helemaal gelijk....
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 20:12
sientjuh
sientjuh is offline
NEE

Het is misschien wel makkelijker omdat je elkaar vanzelf al wat sneller zal begrijpen soms. Als je beste vriendin zich altijd druk maakt om dr uiterlijk en jij nooit ga je je misschien aan zoiets ergeren, gemeenschappelijke hobby's/interesses lijken me ook handig, maar als je moeite doet elkaar te begrijpen en je in te leven in de ander gaat het volgens mij ook prima.
Ik lijk ook niet op mn beste vriend. In niks bijna, onze achtergrond is verschillend, onze thuissituatie, alles, maar hij is gewoon een ontzettend lieve jongen. Ik kan over alles met hem praten en hij steunt me ook (bijna) altijd (ik heb een grote behoefte aan steun), hij zou me nooit in de steek laten en probeert me zo goed mogelijk te helpen altijd.
Met zoiemand wil ik later trouwen
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 20:17
moenbase
moenbase is offline
Nee, zolang je maar op 1 zelfde 'golflengte' zit.
Reageren

Regels voor berichten