Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
+-+-+ In het algemeen: ik ken niet veel jongens/mannen die die bloemetjes- en kaarsjesromantiek in zich dragen. En dat voorbeeld dat je geeft van dat tv-programma. Dat lijkt me überhaubt een belachelijk stukje show; ik vind er weinig schattigs aan om op televisie met de privé van anderen geconfronteerd te worden. LIjkt me niet zo raar.
||
Citaat:
Jij vraagt in dat opzicht in dat geval inderdaad teveel van hem. Je kan niet dingen van hem verwachten die hij niet kan/die niet in hem zitten. Ik ervaar dat inderdaad ook zo. Je vriend is dus echt onromantisch. Je moet je alleen afvragen hoe erg je dit moet vinden. Zoals Morgan al zei, probeer in andere dingen die hij doet romantiek te vinden. Ik neem aan dat hij niet 100% van de tijd alleen maar dingen belachelijk aan het maken is. Dat een man gaat huilen tijdens een huwelijksaanzoek heeft natuurlijk niks te maken met romantiek, alleen maar met emotie. Misschien moet je zelf maar eens afvragen wat je onder romantiek verstaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb geen vriendje die romantisch voor me zou kunnen zijn. Maar ik weet wel dat sommige jongens gewoon niet houden van dat 'kleffe gedoe' om bjivoorbeeld in een boekje te schrijven. Bij mijn ex bijvoorbeeld, had ik wel alle eerste smsjes en dingen bewaard, maar ik heb daar niet iets mee gedaan, dat was meer voor mezelf. Hij heeft waarschijnlijk zijn eigen manieren om je te laten weten dat hij je lief vindt, zonder dat daar bloemen, boekjes, weet ik wat aan te pas komen. maar misschien is hij wel een zak aardappels zoals Optima zegt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zoals ik al zei, niet romantisch met bloemblaadjes en kaarsjes ![]()
||
Citaat:
![]() Romantiek heeft ook iets te maken met het gevoel krijgen dat je erg bijzonder mooi en belangrijk bent. Als mijn vriendje mij dat gevoel niet zou geven zou 't een stuk minder tof zijn. Maar dat hoeft niet op de standaard zwijmel manier te gebeuren. wat mensen vaak vergeten is dat je in vriendschappen ook best een romantisch mag zijn.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vriend heeft veel verschillende soorten romantiek. Inderdaad met de kaarsjes, de bossen rozen, bloemblaadjes, zwijmelmuziekje enzo. * denkt terug aan het aanzoek * Vaak een onverwacht cadeautje en iedere dag lieve sms'jes, voicemails, telefoontjes en briefjes die ik ergens vind. Maar ook helemaal het huis schoon hebben als ik thuis kom van het werk en helemaal fijn is het als hij gekookt heeft. Juist omdat ik weet dat hij een hekel heeft aan koken ![]() Ik ben wel iemand die heel erg kan vallen voor romantiek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() "Vroeger" kreeg ik af en toe een lief smsje van hem, maar hij 'vergat' dat meestal naar eigen zeggen (en had dus zijn sms-bundel altijd over). Ik zelf was meer van het af en toe een kaartje geven, hij heeft dat ook een paar keer gedaan. Bij het verhuizen kwam ik in een doos van hem 4 kaarten tegen, die hij gekocht had om eens aan mij te geven... Ook vergeten. Ik vind het dan wel weer lief dat hij in mijn herfstvakantie een dag vrij neemt van zijn werk zodat we samen naar de dierentuin konden gaan. Ik hoef, net als een aantal anderen hier, niet per se de roosjes en dergelijke.... |
![]() |
||
Citaat:
Achterop de fiets is trouwens leuk, maar de romantiek in het samen afwassen moet ik nog ontdekken. Bij mijn vorige relatie (allez, die daarvoor eigenlijk) eindigde afwassen eerder in het smijten van borden en kopjes naar elkaars hoofd. En, vooroordelen de gekste, zowel jij als je vriend zag er niet erg romantisch uit, of het moest al van een onbeholpen vorm van romatiek zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik moest lachen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar hij bedenkt en doet genoeg lieve dingen, hoor; ik zou hem alleen maar verbaasd aankijken en vervolgens uitlachen als hij aan kwam zetten met hartjes en bloemblaadjes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien dat je er later, als ze je meest gehate ex is, er spijt van zal hebben. Maar als je relatie nog goed loopt kan je er sowieso punten mee scoren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wij plakken wel al onze bios kaartjes in.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat vind ik wel degelijk romantisch. Er staat mooie muziek op, ze staan tegen elkaar aan en schommelen langzaam heen en weer op de muziek. Misschien is het niet romantisch, maar wel intiem... is misschien een beter beschrijving. Ik vond 't wel een mooie scene, als je zelfs zo enorm kan genieten van 'samen afwassen', doe je toch iets goed in je relatie ![]()
||
Citaat:
![]() Oke, de hele lieve smsjes opschrijven is 1 ding, maar álles...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ze hield het gewoon iedere dag bij, dan is het niet zoveel werk. ![]() |