Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heeft 'ie abcesjes, melkkliertumoren, vetbultjes? Ik snap dat je een hamster van twee niet meer laat opereren, maar ik vind dit echt diagnose van niks ![]() Heeft die dierenarts serieus gezegd 'opgezette melkklieren'? Daar zou ik dan maar nooit meer heengaan. |
![]() |
||
Citaat:
> Ja dat zijn opgezette melkklieren. < Dat vermoeden had ik al, is daar nog iets tegen te doen? > Neuh, komt wel vaker voor. < Oke, maargoed wat is nu dan wijsheid? Ik vind hem immers nog fit genoeg om hem in te laten slapen. > Dat hij fit is, zie ik zelf ook nog wel < Dus toch wel? > Jawel, jawel. Smeer die plekken elke dag maar in met een beetje jodium en voer hem pinda's e.d. om hem op krachten te houden. < Oke, en dan kom ik terug tegen de tijd dat hij achteruit gaat? ![]() > Ja, doe dat maar. Ik zal even een potje jodium pakken. < Hmm, ok maar ik neem aan dat dit geen ander soort jodium betreft dan dat ik in huis heb? > Nee, vast niet < Och nouja zoveel zal het niet kosten... [...] > Dat wordt dan 20 euro voor een klein huisdierenconsult, en 5,25 euro voor de medicatie ![]() Werkelijkwaar een belachelijke vent. Misschien dat ik morgen nog even een bezoekje breng aan mijn eigen dierenarts, die rekent geen consultkosten en geeft me over het algemeen behoorlijk wat korting op eventuele gemaakte kosten. Misschien dat hij wel iets zinnigs uit weet te kramen. ![]()
|
![]() |
|
|