Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2007, 17:15
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Het is eigenlijk steeds dezelfde groep vaste posters die dit topic bezoeken, en ik vraag me af wat precies de motivatie van deze groep is om te posten op dit topic.

Is het een soort controle voor jezelf, wat je op een dag naar binnen gewerkt hebt? Ben je gewoon een lijstjesfreak of een persoon die graag controle over de dingen heeft? Ben je aan het herstellen van een eetstroornis en hou je daarom een lijstje bij? Of vind je het gewoon leuk om te posten wat je gegeten hebt?

Post je echt exact wat je op een dag eet of sjoemel je ook wel eens? Als je 1 dropje eet zet je dat dan bijvoorbeeld online, of vind je het niet noemenswaardig genoeg om in je lijstje op te nemen?

Het valt me namelijk op dat vrijwel iedereen alleen een lijstje post, dat er verder weinig communicatie over die lijstjes is. Wat voor het grootste deel te wijten aan het feit dat dat gewoon niet mag natuurlijk. Ik vraag me af of je als poster de posts van de anderen ook leest. Werk je alle lijstjes door om te kijken wat anderen op een dag zoal eten of om ideeën op te doen? Of kijk je er eigenlijk nooit naar, en gebruik je het forum alleen om je eigen lijstje op te zetten?

Ben wel benieuwd.
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2007, 17:19
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
TS begint:

Ik post vooral als een soort controle voor mezelf. Ik ben vrijwel altijd bezig om zo gezond en gevarieërd mogelijk te eten, al neemt dat geen obsessieve vormen aan. Het is een controle voor mezelf, maar het is toch fijn om die ergens neer te zetten waar anderen het ook kunnen lezen, dat geeft toch een ander idee dan wanneer je het in een schriftje schrijft dat alleen jijzelf leest.

En ik post soms niet op de dagen dat ik erg ongezond eet, maar dat heeft er ook mee te maken dat dat vaak de hectische dagen zijn waarop ik niet in de gelegenheid ben om te posten. Soms vergeet ik kleine dingetjes, maar ik kan toch zeggen dat mijn lijstjes heel erg kloppend zijn. 1 zuurtje vind ik de moeite van het noemen misschien niet waard, maar zodra het er 2 zijn juist weer wel.
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 17:22
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Leuk topic, ga ik later goed op reageren Ik wilde alleen even kwijt dat mensen wmb best een beetje op elkaar lijstjes mogen reageren, het is alleen niet de bedoeling dat het een eetstoorniskletsgroepje wordt, om het cru te zeggen. Vandaar de regel dat je eigenlijk niet op elkaars lijstjes mag reageren, als je een bepaald recept wilt oid wat je bij iemands lijstje ziet, of je reageert met iets als 'lekker he, appeltaart', heb ik er niet zoveel problemen mee.

En nu ga ik eten
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 17:57
Black Soul
Black Soul is offline
Ik post dan ook niet iedere dag. Waarom ik post weet ik eigenlijk niet zo goed, ik geloof voornamelijk voor mezelf om ff goed te kunnen bekijken wat ik daadwerkelijk gegeten heb vandaag (is toch anders in je hoofd dan op een scherm).
Wat ik post klopt meestal wel in grote lijnen, maar soms heb ik dan wel eens dat ik bv een paar rozijntjes snoep (oid) en dat niet de moeite waard vind om dat neer te zetten.
Ik lees wel de andere posts, voornamelijk om ideeën op te doen, maar ook om te kijken wat anderen normaal vinden. Het valt me op dat er vooral gezonde en kleine lijstjes worden gepost, maar dat zal er ook wel mee te maken hebben dat er veel lijners/"eetgestoorden" zitten.
Ik post soms ook op mindere dagen, dus niet alleen wanneer ik vind dat ik goed/gezond heb gegeten.
btw, blurred, jij eet altijd allemaal lekkere dingen!
__________________
dracula is sexy
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 18:29
dennis018
dennis018 is offline
Dat is mij idd ook vaak opgevallen, dat er mensen tussenzitten die met mienieme lijstjes de dag doorkomen

Ik weet zelf niet helemaal waarom ik post, maar ik denk omdat ik eigenlijk een paar kilo'tjes kwijt moet raken dat als ik even neerzet wat ik gegeten heb ik zelf een beetje in de gaten hou wat ik eet.
Maar dingen als ik heb toen 3 mentosjes, of 5 keelsnoepjes gegeten zet ik er niet bij.. dat vind ik onzin.

Ik kijk welis door andere mensen hun lijstjes om ideeen op te doen, voornamelijk omdat wij thuis wel wat meer variatie voor het avondeten kunnen hebben (en heb dankzij die forum aardig wat leuke recepten gevonden!)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 19:46
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
het laatste wat heb jij vandaag allemaal gegeten en gerdronken topic heb ik bijna niet gepost

maar het is ook gewoon van wat je de rest van de dag allemaal hebt gedaan ofzo als je nadenkt opver wat je allemaal gegeten hebt enzo en dan word alles wat minde gaotisch
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 21:03
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Zit eigenlijk nog middenin een eetstoornis, maar eet niet meer zo weinig als een paar maand terug (max 1100kcal op een dag en als een gek sporten was dat ). Ik heb heel rustig aan toegewerkt naar ong 1600kcal. Ik post hier denk ik om dat vast te houden (iig niet weer terug te vallen). Een boterham met hagelslag eten vind ik eigenlijk ook nog supereng maar als ik het dan hier neer heb gezet voelt het al een stuk 'normaler'. Ook lees ik altijd de lijstjes van andere mensen om zo een beetje inzicht te krijgen over eetpatronen naast dat mijne. Dat is namelijk nogal super regelmatig en volgens vaste tijden Het is dus ook een beetje vergelijken... Maar vooral een soort van controle over mezelf, als het minder is dan voorgenomen heb ik zoiets van: stomme eetstoornis Als het iets meer is of iig hetgeen wat ik mezelf had voorgenomen geeft het toch een soort van 'overwinningsgevoel'.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 14:02
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik post omdat ik het leuk vind om te zien wat ik eet op een dag en dat te vergelijken met anderen. Is het veel of valt het wel mee. Als ik erg veel (of slecht) gegeten heb dan post ik dat liever niet
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 14:05
Saarah
Saarah is offline
Ik ben op dieet nu, en ik schrijf sowieso elke dag voor mezelf op (in mijn 'dieetdagboek') wat ik eet, gewoon om er een beetje zicht op te hebben. Zo kan ik ook bv. terugkijken op de voorbije twee weken, of ik gezond gegeten heb enzo.
En als ik dan zin heb post ik soms ook wel eens in het 'Wat heb jij allemaal gegeten & gedronken' topic, maar waarom echt, weet ik eigenlijk niet. Ik post in zoveel topics.
Ik kijk soms ook wel naar de lijstjes van anderen, om te vergelijken, maar ik ga dan niet dingen denken zoals 'oh nee, ik moet minder eten, want die-en-die hebben ook minder gegeten!' ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 16:52
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
nu even omdat ik probeer regelmatig te eten. dan zou ik er natuurlijk alle tijden even bij kunnen posten, maar het is meer voor mezelf, om er even over na te denken. ik post nooit exact, want het is ook weinig boeiend verder. ik lees wel eens vluchtig wat posts van anderen, zonder reden. volgens mij is het wel voor sommige mensen een zinvol topic. dus.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 18:45
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
hé wat toevallig ik zat er ook aan te denken zo'n topic te openen.
Waarom ik post? tja, ik weet het niet, ik vind het gewoon grappig om te zien wat ik op een dag heb gegeten. Ik zet er ook niet alles op, puur en alleen omdat ik dat niet allemaal onthoud.
Wel ben ik bezig met gezond(er) eten, zo houd ik dat toch een beetje bij.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 13:19
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 03-02-2007 @ 17:52 :
nu even omdat ik probeer regelmatig te eten.
en dat lukt niet altijd even goed . nieuwe maand, nieuwe kansen. ik post trouwens niet als ik te veel of te weinig gegeten heb, eigenlijk, en ook niet als ik er geen zin in heb.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 13:53
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
oja ik wil nog zeggen dat ik vaak/altijd savonds iets lekkers eet, nadat ik hier heb gepost en dat staat er dan nie tmeer op he.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 18:24
Madelieff
Madelieff is offline
Hmm.. hoogstwaarschijnlijk is het gewoon een uiting van mijn eetstoornis. Ik ben zo bezig met wat ik op een dag eet dat het me rust geeft om het ergens op te schrijven om vervolgens tot de conclusie te komen dat het helemaal niet zo veel is.
Ik lees de lijstjes van anderen zodat ik mijn eigen lijstje daarmee kan vergelijken. Soms, als ik de miniminimini lijstjes van anderen lees, komt de gedachte in me op dat mijn eetstoornis helemaal zo erg nog niet is. Maar ik weet dat die gedachte nergens op slaat.
Ik post over t algemeen precies wat ik eet. Wat ik drink zet ik er nooit bij, enkel en alleen omdat ik elke dag hetzelfde drink namelijk 2 liter water en af en toe wat light frisdrank.

Zo.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 20:18
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik schrijf het op omdat het controle geeft, die ik vrij hard nodig heb. Ik probeer een goede balans te vinden en het hier bij houden kan me daarbij helpen.

Mini-lijstjes van anderen lezen geeft soms een trigger-effect, maar lijstjes lezen van mensen die niet in de "gevarenzone" zitten (van eetproblemen), helpt me om te leren wat "gezond eten" is. Ik vergelijk wel redelijk veel.

Drinken zet ik er vrijwel nooit bij, dat is meestal heel veel water en af en toe ook thee. Iets anders drink ik nooit. Ik probeer wel echt alles wat ik eet te noteren, omdat alleen dat een goed beeld geeft. Soms eet ik 's avonds ook wat en probeer ik dat er ook bij te zetten, maar als ik die avond niet meer online kom laat ik het erbij. Over het algemeen houd ik alleen niet zo van 's avonds nog iets eten .
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 22:43
Verwijderd
Ik post alleen in de periodes dat ik gezond wil eten/wil afvallen, omdat ik dan controle wil hebben. In andere periodes wil ik er niet eens over nadenken wat ik allemaal gegeten heb, daar word ik alleen maar somber van
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 14:39
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik post voor de lol en mijn postaantal want wedstrijdje. ;x En daarnaast lijkt mijn lijstje bepaald niet op dat van de mensen die een eetstoornis hebben, misschien dat het ze helpt. :') :wereldverbeteraar:
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 14:39
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oh als ik echt véélveel heb gegeten post ik niet trouwens.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-02-2007, 15:29
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Roosje schreef op 05-02-2007 @ 15:39 :
Oh als ik echt véélveel heb gegeten post ik niet trouwens.
dat idd, en ook als ik te weinig heb gegeten ook niet.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 16:50
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Black Soul schreef op 02-02-2007 @ 18:57 :
btw, blurred, jij eet altijd allemaal lekkere dingen!
Ha, thanx. Ik vind dat gezond eten gewoon veel lekkerder is dan snacken oid, doe wel altijd mijn best om de maaltijden zo aangenaam mogelijk te maken.

Ik doe zelf trouwens ook mee aan die hierboven genoemde struisvogelmethode; als een dag eens rampzalig is post ik niet, hoewel dat eigenlijk nergens op slaat. Als we allemaal óók die dagen zouden posten, gaf dat waarschijnlijk een veel realistischer beeld van het eetpatroon van de gemiddelde Nederlander.

Ook valt het me op dat vrijwel niemand hier alcohol drinkt, of het niet invult als hij/zij dat wel doet. Ik voel me soms echt een beetje een zuiplap als ik invul dat ik wat wijn en 2 glaasjes Baileys heb gedronken, hoewel ik dat absoluut niet ben...
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 18:18
Black Soul
Black Soul is offline
Nee idd, drank vul ik ook nooit in. Ik kom dan ook nooit na het uitgaan nog op het forum om het ff netjes in te vullen
__________________
dracula is sexy
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 12:35
Geisha
Geisha is offline
ik post omdat ik normaal wil weten en ik probeer te vergelijken met anderen hoeveel zij eten
ik weet dat een aantal hier te weinig eten en een aantal (soms) teveel
hoewel er meer zijn die te weinig eten dan te veel

ik ben veel te zwaar en veel te licht geweest
nu weeg ik iets meer dan ik hoef te wegen maar ik ben niet te zwaar maar dat wil ik zo houden


ik denk dat ik opzich goed eet, soms iets te veel soms iets te weinig maar over het algemeen goed

stiekem hoop ik ook dat anderen lezen wat ik eet en dat vergelijken met wat ze eten, dat ze er achter komen dat ze te extreem veel of te weinig eten.. en dat ik mensen er mee kan helpen

ik lees bij anderen om een beeld te krijgen van die persoon en omdat sommige mensen lekker eten ensommige extreem gezond

ik vind het wel een leuk topic trouwens!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 12:40
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik post eigenlijk alleen als ik me verveel en/of tijd heb. In het begin voornamelijk om te laten zien dat niet iedereen een eetstoornis heeft en vooral ter compensatie van al die mensen die niets eten en nog roepen dat het zo veel is en om te laten zien hoe het wel moet...

Maar nu niet meer eigenlijk. Als ik een dag op appelflappen en friet heb geleefd post ik het, als ik een dag pas om 2 uur op sta en niet genoeg heb gegeten ook (al is dat bijna nooit). Wel merk ik dat ik soms wel een excuus geef als het een keer wat minder gezond is terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig zou moeten zijn...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 12:41
Geisha
Geisha is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-02-2007 @ 13:40 :
Ik post eigenlijk alleen als ik me verveel en/of tijd heb. In het begin voornamelijk om te laten zien dat niet iedereen een eetstoornis heeft en vooral ter compensatie van al die mensen die niets eten en nog roepen dat het zo veel is en om te laten zien hoe het wel moet...
zoiets bedoelde ik, behalve dat ik niet expres ongezond post maar gewoon 'normaal'
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 13:06
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik ben een lijstjesfreak en ik wijzig de post wel als ik 's ochtends al gepost heb, maar stop vaak bij het avondeten terwijl ik daarna vaak ook nog wel iets eet maar dan heb ik geen zin meer om te posten.
Ik doe het ook voor mezelf om een beetje te zien hoe/wat ik eet maar daar heb ik dit topic niet echt voor nodig.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2007, 13:56
Verwijderd
Opvallend weinig zakjes chips, snoep, koek en vette hap. Complot?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 13:58
Geisha
Geisha is offline
nee redelijk logisch veel mensen willen het niet posten als ze slecht eten..

ik eet vooral vette ongezonde dingen op dagen dat ik haast heb, die dagen heb ik geen tijd om te posten..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 15:31
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
White Trash schreef op 09-02-2007 @ 14:56 :
Opvallend weinig zakjes chips, snoep, koek en vette hap. Complot?
moet je eens een weekje met mij samen leven...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 16:06
Geisha
Geisha is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-02-2007 @ 16:31 :
moet je eens een weekje met mij samen leven...
gezellig
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 17:03
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Controle en esthetiek. Ik wil mijzelf aanleren om gezond te eten, en dat lukt vaak wel aardig maar ik streef naar een soort automatisme (zz).
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 17:14
Verwijderd
Citaat:
P.TIL schreef op 09-02-2007 @ 18:03 :
Controle en esthetiek. Ik wil mijzelf aanleren om gezond te eten, en ik streef naar een soort automatisme.
Dat ja, en om te kijken wat ik dagelijks nou eigenlijk eet, en als ik het dan op zo'n lijstje zie dan besef ik weer dat het echt beter kan en moet.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 18:17
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Heel soms vul ik het in, gewoon als ik er zin in heb. Ik ga niet liegen over wat ik wel/niet gegeten heb, dit is een forum en ik neem aan dat het niemand boeit of ik wel of niet 2 lekkere stroopwafels heb gegeten ipv 1. Het valt me trouwens elke keer weer tegen, ik denk dat ik best veel eet, maar als ik calorieen ga tellen, kom ik praktisch nooit aan de 2000.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 20:31
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
voor mij is het inderdaad een soort controle of ik wel gezond gegeten heb (groenten, fruit, genoeg water etc.) en of ik wel genoeg afwissel (dus ik lees het ook soms terug).
Verder sjoemel ik er nooit mee, dan heeft het geen zin imho.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 21:53
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Als ik iets lekkers gegeten heb, en het wil delen
Of als ik me verveel.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 22:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vul het eigenlijk altijd in als ik dat wil, ongeacht van hoe gezond of ongezond ik die dag gegeten heb. Als ik hier toevallig langskom dan vul ik het eigenlijk altijd wel in omdat ik het leuk vindt om voor mezelf een overzichtje te hebben van wat ik allemaal gegeten heb. Ook wil ik laten zien dat er mensen zijn die wel wat meer eten dan een paar boterhammen en een beetje avondeten want ik vind echt dat er hier heel veel mensen zijn die te weinig eten
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 15:31
Verwijderd
Ik ben gewoon een lijstjes-freak. Ik vul het altijd in als ik het topic tegenkom. Het idee was eerst om een gezond eetpatroon op te bouwen, maar dat is inmiddels wel aardig gelukt, en ik ga toch gewoon door. Ik post wel exact wat ik op een dag eet, behalve als ik 's avonds na het posten nog iets extra eet. 's Weekends post ik bijna nooit, omdat het dan zo'n ongezonde chaos is.

Ik lees wel altijd alle lijstjes. In het begin maakte ik me er wel zorgen over dat ik zoveel at in vergelijking met sommige anderen, maar inmiddels ben ik zover dat ik het eerder zorgwekkend vind hoe weinig die anderen eten. Vooral omdat ik zelf meestal maar net aan de 2000 kcal kom en met mijn huidige eetpatroon nog steeds aan het afvallen ben (zonder dat ik nu echt sport).
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-02-2007, 14:28
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik vind het fijn te zien wat een beetje normaal is om te eten, aangezien ik me daar niet goed aan kan houden.
Posten alleen soms, omdat ik als ik het vaak lees vind dat ik ook eens moet deelnemen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 15:17
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Friday schreef op 11-02-2007 @ 16:31 :
Weekends post ik bijna nooit, omdat het dan zo'n ongezonde chaos is.
Daarmee verwoord je mijn visie op het posten in weekens heel mooi. Hoewel het niet-posten op die dagen ook ligt aan de chaos in het weekend in het algemeen. Minder regelmaat betekent ook niet netjes 's avond online gaan om een lijstje te posten.

Over een week vlieg ik trouwens naar China om daar een half jaar te studeren. Mijn eetpatroon daar zal compleet anders zijn dan dat in Nederland. Een beetje een chaos, zeker in het begin. Ik denk dat het heel goed werkt om dan lijstjes te posten met wat ik daar op een dag naar binnen werk, anders gaat het volgens mij helemaal nergens op lijken.
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 19:17
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
het valt me ineens op,

hoeveel mensen zijn er echt vegatarier op dit topic!

het valt me over het hele forum op dat,
mensen op het eten & drinken vaak overgewicht of ondergewicht hebben
mensen op drugs & alcohol heel veel drugs gebruiken
mensen van onzin echt bijna alleen maar spammen
enz enz enz..

grappig, want ik kom op heel veel plaatsen en dan zie je hoe anders de mensen zijn
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 19:38
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Oh ja, ik ging hier nog posten. Ik denk dat ik het topic een beetje als motivatie gebruik om goed te eten. Als ik teveel eet, of te weinig, heb ik de neiging om geen lijstjes te posten. Als ik dus veel lijstjes kan posten eet ik goed. Voor teveel snoep of vet eten 'schaam' ik me toch een soort van, lijstjes die eigenlijk te weinig zijn post ik niet omdat ze misschien als trigger voor mensen met een eetstoornis zouden kunnen werken ("kijk, zij heeft geen eetstoornis en ze eet ook weinig").

Eigenlijk is het natuurlijk onzin, als ik gewoon áltijd zou posten zou het een veel normalere afspiegeling van mijn dagen zijn.

@Blurred, héél veel plezier in China, ik ga je columns jeweetwelwaar volgen!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 20:54
Verwijderd
Ik post om een beetje een beeld te krijgen van wat ik eet.
Ik soms nl. het idee dat ik al heel veel gegeten heb terwijl dat niet zo is, of juist andersom.


@ kunst: ik heb geen onder- of overgewicht...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 21:09
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 17-02-2007 @ 21:54 :



@ kunst: ik heb geen onder- of overgewicht...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 21:11
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
maar veel mensen wel, of ze zijn er iig heel veel mee bezig..
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 21:22
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 17-02-2007 @ 22:11 :
maar veel mensen wel, of ze zijn er iig heel veel mee bezig..
Maar dat lijkt me ook logisch op een forum.
Ik bedoel, een subforum over eten en drinken zal mensen trekken die daar veel mee bezig zijn.
Een subforum over psychologie mensen die daar mee bezig zijn.
Het subforum religie etc....
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 21:25
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 17-02-2007 @ 22:22 :
Maar dat lijkt me ook logisch op een forum.
Ik bedoel, een subforum over eten en drinken zal mensen trekken die daar veel mee bezig zijn.
Een subforum over psychologie mensen die daar mee bezig zijn.
Het subforum religie etc....
ja oke, maar eet ik drink, ik gebruikte stiekem wel eens drugs, ik drink/dronk wel eens, ik filosofeer ,ik doe spelletje ik doe onzinnige dingen ik doe van alles..

maar de mensen die op een bepaald subforum zitten
lijken echt continu met dit forum bezig te zijn,
er zitten bijna geen mensen op drugs & alcohol die wel praten over drugs maar het (nog) nooit gebruiken..

en heel veel van de mensen hier, zijn heeeel veel bezig met eten & drinken,..dat bedoelde ik meer
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 15:23
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
ehm ja sorry ik denk dat je ik je punt begrijp, maar wat wil je daar nu mee?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 15:27
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Ik bedoel: omdat ik toevallig Psychologie en E&D de leukste subfora vind betekent niet dat ik "in het echte leven" niet bezig ben met liefde en relaties, drugs en alcohol, seksualiteit, school en studie etcetera
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 18:47
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
nee, maar je hebt er blijkbaar toch iets te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 22:14
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 18-02-2007 @ 16:23 :
ehm ja sorry ik denk dat je ik je punt begrijp, maar wat wil je daar nu mee?
nou ik wilde mijn punt even duidelijk maken en kwijt
that's it,
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 07:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
en ik ben helemaal niet obsessief bezig met eten of m'n gewicht, maar ik kom hier op zoek naar recepten, nieuwe uitvinden enzo. Kan toch ook?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.