Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2006, 15:04
Verwijderd
ik heb gewerkt en geslapen en nu ga ik denk ik zo even de stad in, cadeautjes kopen
Advertentie
Oud 20-10-2006, 15:31
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb een beetje opgeruimd en depressief voor me uit gestaard en besloten dat ik erg erg moe was en toen ben ik gestopt met opruimen en ging ik weer verder met depressief voor me uit kijken. dus ik heb al vrij veel gedaan vandaag.
Oud 20-10-2006, 15:32
Larry Flint
Larry Flint is offline
naar school geweest, oprah gekeken en nu ben ik ook moe en zometeen moet ik werken
Oud 20-10-2006, 15:34
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik had herkansingen duits 1 en frans 1, en het ging best kut.

Nu is het vakantie.
Oud 20-10-2006, 15:41
Barones
Barones is offline
naar school geweest. moest na blijven omdat ik verkeerde boek mee had en verder ben ik blij want het is vakantie
Oud 20-10-2006, 15:54
June bug
June bug is offline
Ik ging de herhaling van gtst kijken, toen naar de stad, naar het uitzendburo en nu moet ik volgens mij telefonisch hypotheken gaan verpatsen ofzo naja, het levert iig geld op Toen ging ik met m'n moeder nog even verder winkelen en zocht ik de halve hema af naar batterijen. Toen gingen we nog wat drinken en nu ben ik net weer thuis. Vanavond hopelijk naar de bios met huisgenoten
Oud 20-10-2006, 16:06
Carn
Carn is offline
ik heb zelfstandig gedoucht en verder weinig gedaan. Muziek geluisterd, reviews doorgelezen en dadelijk ga ik er maar een paar schrijven.
Oud 20-10-2006, 16:12
dark princess
dark princess is offline
ik heb mijn werkplan afgemaakt!!! en ik ben heel trots!
Oud 20-10-2006, 16:19
Amon Din
Amon Din is offline
Getreind en gevreten.
Oud 20-10-2006, 16:23
Verwijderd
school, en nu vakantie vieren! dat is nodig ..
Oud 20-10-2006, 16:27
__
__ is offline
een fiets gekocht in eindhoven via marktplaats en we zijn er vrij zeker van dat ie gejat is maarjaaa een fiets die in omgeving eindhoven gejat is, wordt vast niet gezocht in rotterdam. TOCH? nee. oja verder nog printer, lamp en kabelslot gekocht en dat was het wel. over een half uurtje werken en moeders heeft het eten nog niet klaar. achjaa.
Oud 20-10-2006, 16:28
Drez
Drez is offline
Ik heb ook gewerkt en geslapen, en vergaderd, geflyerd. En straks bij mijn broertje eten, dan met mijn vriendje naar een feest van een andere vriend en dan naar Amersfoort. En brownies gegeten ha.
Oud 20-10-2006, 16:36
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Met de trein naar school geweest. Wat gegeten en toen gaan internetten.
Oud 20-10-2006, 17:24
kuik
kuik is offline
ik werd vanmorgen ziek wakker maar ik had een heel belangrijk werkcollege dus ik moest van mezelf naar school, maar tijdens het ontbijt ging ik bijna kotsen dus ging ik maar weer slapen en toen ik wakker werd ging het gelukkig beter. daarna opgeruimd en naar mn ouders gegaan die terug kwamen van vakantie uit griekenland, zzz. nu leer ik uit EPIDEMIOLOGISCH ONDERZOEK, opzet en interpretatie en OMG wat fuckin saai. en omg, ik wil ook vakantie!!1!1! maar ik heb tentamenweek hoor
Oud 20-10-2006, 17:31
suikerprinses
suikerprinses is offline
vanmorgen moest ik studeren van mezelf maar ik bleef gewoon slapen. toch een boek open gedaan, maar het heeft niet gewerkt. geluncht met een vriendin. bij het vriendje van een andere vriendin de wc roze geverfd en hij weet het nog niet.
Oud 20-10-2006, 17:49
vixen
vixen is offline
Ik ahd vandaag 3 presentaties van mensen die hun presentaties zo goed hadden gedaan dat ze nog eens mochten. toen hadden de leden van de beste groep allemaal een beertender gekregen, maar goed dat ik niet de beste was want ik mot geen bier. Toen ging ik naar mn ouders hun huis en toen belde mn vriendje en nu is ie weer chagerijnig, ik denk dat ie pms heeft. Vanavond ga ik alweer uit.
Oud 20-10-2006, 17:51
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb hip gelunched met mijn vriendin en daarna een nummer van justim timberlake aangekondigd op de belgische TMF op de groenplaats.
toen hebben we de trein terug genomen naar bergen op zoom en daar ga ik vanavond wat drinken met mijn vrienden.
Oud 20-10-2006, 18:44
Heroďn Chique
Heroďn Chique is offline
Ik heb me gisteravond misdragen thuis en toen ben ik out gegaan om half 12 en ben ik naar bed gedragen.
Vandaag vroeg opgestaan en naar school, toen naar een museum met mn moeder en effe bijgekletst. En toen gaan solliciteren bij een of ander veganistisch restaurantje en ik ben aangenomen . Vanavond een feestje thuis maar ik durf me niet zo goed te vertonen aan mn huisgenoten .
Oud 20-10-2006, 18:49
Verwijderd
ik heb een halve dag gewerkt en wat dingetjes gedaan. straks naar utrecht, zuupen en naar een gottikfeest whoeee.
Oud 20-10-2006, 20:44
Verwijderd
Project afgerond en naar de bieb geweest en net pizza besteld.
Oud 20-10-2006, 20:50
Verwijderd
Ik heb een beetje uitgeslapen, naar school geweest, aldaar een discussie gehad met de vrouw van het OLC en ik wilde haar wat aandoen , toen maar naar huis gegaan en ik dacht, ach, laat ik de streekbus pakken, anders moet ik nog drie kwartier wachten voor m'n andere bus kwam en toen heb ik er godverdomme anderhalf uur over gedaan voor ik thuis was ipv 40 minuten, grrr. Klote file's op vrijdagmiddag. Morgen ochtend vroeg vertrekken naar Polen en nu lekker dom naar de rat van fortuin (zo heet het toch?) en de lama's kijken. En mijn koffer in pakken.
Oud 20-10-2006, 20:52
Verwijderd
al om 9uur zat ik op school en we hebben echt niets gedaan. daarna gestad en gegeten bij la place en toen moest ik werken en nu ben ik moe. en ziek.
Oud 21-10-2006, 12:45
__
__ is offline
ik heb gedroomd over Fake en hij werd vader hahaha. er was ook iets over Chinese babies die men een bikkel ging maken door ze even in water te dompelen waar een bacterie'tje zat maar toen ging er iets mis want die bacterie viel in die baby's mond en toen verstikte dat allemaal enzo en dat zag er echt vet freaky uit en toen was die baby dus dood en nouja dat soort dingen droom ik dus
Oud 21-10-2006, 12:48
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Als er iets NIET interessant is, is het wel andermans dromen aan moeten horen
Oud 21-10-2006, 13:01
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 21-10-2006 @ 13:48 :
Als er iets NIET interessant is, is het wel andermans dromen aan moeten horen
Ook als ze over naakte mannen gaan?

Hmmk ik heb vandaag gedaan: sex, sport en eten.
Oud 21-10-2006, 14:21
Crimson
Crimson is offline
ik heb naar een mp3tje van rise against geluisterd en dat was best te doen

oja maandag moet ik weer naar school ik ga verhuizen naar een andere regio denk ik.
Oud 21-10-2006, 14:28
Carn
Carn is offline
Ik werd wakker en heb gedouched en nu ben ik een download in de gaten aan het houden
Oud 21-10-2006, 14:29
vixen
vixen is offline
Citaat:
Crimson schreef op 21-10-2006 @ 15:21 :
ik heb naar een mp3tje van rise against geluisterd en dat was best te doen

oja maandag moet ik weer naar school ik ga verhuizen naar een andere regio denk ik.
Ik heb nu 3 weken vrij. Met 1 tentamen volgende week maandag.
Oud 21-10-2006, 14:40
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
vixen schreef op 21-10-2006 @ 15:29 :
Ik heb nu 3 weken vrij. Met 1 tentamen volgende week maandag.
mja ik zit op de middelbare school he vooral alweer t eh 7e jaar. dan krijg je dat

maar wel lekker 3 weken
Oud 21-10-2006, 15:01
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 20-10-2006 @ 18:31 :
bij het vriendje van een andere vriendin de wc roze geverfd en hij weet het nog niet.
Ik denk dat hij me gaat vermoorden.

Ik heb vandaag Franse woorden geleerd en dat was vreselijk saai, ik heb er hoofdpijn van en moet eigenlijk nog stofzuigen. En zo ga ik patat eten.
Oud 21-10-2006, 15:19
botulismf
botulismf is offline
Ik was gisteren naar een festivalletje in Luxemburg en dat viel een beetje tegen maar op zich heb ik me wel vermaakt. Ik kreeg van iedereen gratis drankjes en van mijn moeder zelfs een gratis pakje sigaretten.
Toen heb ik een uur op een bus zitten wachten met mijn broertje en ik sliep rond 4 uur.

Vandaag heb ik senseo gedronken en zometeen ga ik een optreden van bjork bekijken.
Oud 21-10-2006, 15:23
Verwijderd
Ik werd wakker omdat de kat met luid gemauw op mijn hoofd sprong. Toen ging ik die kat maar aaien, want de oorzaak van haar panische vluchten naar mijn bed was mijn terrorbroertje en daar kan zij ook niks aan doen. Toennn zou ik eigenlijk gaan Warhammeren, maar dat hebben we last minute verplaatst naar komende donderdag, want dan zijn mijn ouders er niet en kunnen we een uberrrrbattle doen op de woonkamervloer. En nu ben ik mijn tijd aan het verdoen tot vanavond, want vanavond ga ik naar Hexxx.
Oud 21-10-2006, 15:28
kuik
kuik is offline
ik zou gaan leren maar ik heb mn ipod geupdate en een te gave on-the-go-afspeellijst gemaakt.
Oud 21-10-2006, 15:29
Broeder
Broeder is offline
Gave playlists hebben ze.
Mij alleen wat te ver/ingewikkeld/vermoeiend
Oud 21-10-2006, 15:36
Carn
Carn is offline
ik heb net bijna een traantje moeten wegpinken om een geniale scene in Galactica. Dit is toch wel een tandje beter dan Lost en Prison Break en god weet wat.
Oud 21-10-2006, 16:01
Verwijderd
ik heb mezelf weer eens belachelijk gemaakt met teveel alcohol en ik kreeg wel lift naar huis <3 leuk avondje.

vandaag eindeloos uitgeslapen.
Oud 21-10-2006, 16:10
Verwijderd
Ik ben gisteren dronken geworden in Eindhoven maar dat had ik niet moeten doen want nu zijn mijn wallen nog minder aangenaam. Vanochtend vroeg opgestaan voor de afstudeerpresentatie van mijn zus en het was allemaal heel leuk en ze komt in allemaal magazines in Japan waarschijnlijk. Volgende week heb ik dus ook een feestje met Japanners. Vanavond heb ik een ander raar feestje en nu ga ik zo mijn haar verven
Oud 21-10-2006, 17:16
Quay
Quay is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 21-10-2006 @ 17:10 :
Ik ben gisteren dronken geworden in Eindhoven maar dat had ik niet moeten doen want nu zijn mijn wallen nog minder aangenaam. Vanochtend vroeg opgestaan voor de afstudeerpresentatie van mijn zus en het was allemaal heel leuk en ze komt in allemaal magazines in Japan waarschijnlijk. Volgende week heb ik dus ook een feestje met Japanners. Vanavond heb ik een ander raar feestje en nu ga ik zo mijn haar verven
oh jee scarlett, was je in míjn stad? stratumseind?

ontopic; ik was vandaag in de BOBBEJAANLAND te vinden ;(
Oud 21-10-2006, 17:24
Broeder
Broeder is offline
Ik heb het afval buiten gezet!!! Gelachen dat we hebben!!!!
Oud 21-10-2006, 19:18
Haligh
Haligh is offline
gister naar theo maassen geweest en daarna was er een 'feestje' waar hij dronken rondliep.
daarna naar een club geweest in een penthouse en dat was tof .
buiten de hoeren en de chinese maffia en de vrouwen die daarbij waren.
ik ben nog nooit zo geintimideerd geweest door een vrouw met een opgeschoren kop.

en vanmorgen de hele reis naast een dikke chinees gezeten die dacht dat hij een opera zanger was zz.

bij de douane tikte iemand op mijn rug. en dat was wederom theo maassen die aan me vroeg of ik me wel netjes ahd gedragen tijdens de vlucht?
Oud 21-10-2006, 19:19
Carn
Carn is offline
China. Waar kom je anders constant Theo Maassen tegen!
Oud 21-10-2006, 19:23
Haligh
Haligh is offline
zo zie je maar weer he carn.
Oud 21-10-2006, 19:24
Verwijderd
Appelflappen en pannekoeken gebakken.
Oud 21-10-2006, 20:18
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik heb gewerkt en daarna basketbalwedstrijd van een kennis wezen kijken en nu wil ik slapen maar dat vind ik zonde van mn tijddd.
Oud 21-10-2006, 20:25
Verwijderd
ik stond gisteren in de rij voor de kasse om een zak spinazie af te rekenen. Natuurlijk zat niet al te snuggere Melanie weer achter de kasse die me al eerder eerst 50 cent te weinig wisselgeld gaf om vervolgens 10 cent te veel te geven. Al pijnzend keek ze naar de zak met groene blaadjes en op de lijst met kiloprijzen; " is het peterselie?"
Oud 21-10-2006, 20:29
Myra
Myra is offline
Citaat:
rxn schreef op 21-10-2006 @ 21:25 :
Natuurlijk zat niet al te snuggere
pijnzend?
Oud 21-10-2006, 20:37
Verwijderd
hehe peinzend, ik twijfelde ws tussen peinzend en pijnlijk
Oud 21-10-2006, 20:54
Orpheo
Orpheo is offline
gegeten, geslapen, koffie gezopen, tv gekeken maar bovenal en bovendien.......

Almere Literatuurwijk onveilig gemaakt
Oud 21-10-2006, 21:12
ZerO
ZerO is offline
Ja ik ben brak want ik heb de afgelopen 2 dagen intens beleefd met seks drugs en rock' n roll. Nu is het tijd voor ontspanning en huiswerk
Oud 21-10-2006, 21:16
Haligh
Haligh is offline
younes overload?

Regels voor berichten