Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb de engelse van Penguin Classics besteld maar ik heb het boek nog niet gelezen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het lijkt me sterk dat Dickens 81 versies van het verhaal heeft geschreven. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oliver Twist van Charles Dickens natuurlijk ![]() En inderdaad wat Paranoide zei; 81 drukken/edities, geen uitvoeringen. Het is niet alsof er 81 verschillende soorten verhalen van Oliver Twist zijn. Maar leuk om te zien dat je zo'n grote fan bent ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar de vrouw van de boekwinkel waar ik het boek bestelde zei dat er 81 versies waren. Joh, ik doe niet anders dan reciteren ![]() Ja he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eigenlijk is die film beter dan die met muziek, hij is geloofwaardiger en meer aan het boek gehouden. Maar er zit geen Jack Wild in he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik spreek erg gebrekkig Nederlands, mijn geheugen is niet meer wat het geweest is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() de films zijn echt goed, vooral de laatste. Ik vind de eerste geweldig, maar die oliver (mark Lester) is zo'n heilig boontje ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind m geweldig! en hij is echt heel erg als het boek. (ik heb het boek eindelijk, ben nu halverwege ![]() Maar van alle films die ik heb gezien is toch het boek het best. En het zieligst.. :') |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar er is er in elk geval ook een met dieren.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||