Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OT : praat er met hem over. hou daarbij in gedachten dat hij die projecten misschien ook wel erg vervelend vindt; maak er geen 'dit is allemaal jouw schuld' vrouwen-zeur-verhaal van.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar daar kun je alleen achter komen door erover te praten. Laatst gewijzigd op 06-12-2006 om 17:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
22 vind ik nog geen volwassen relatie en ook op deze leeftijd zijn vriendschappen vaak langer dan relaties. Verder zou het zeker aan mij kunnen liggen dat het allemaal exen zijn. Maar met vrienden en vriendinnen heb ik dingen meegemaakt die een erg hechte band hebben opgeleverd en die dingen heb ik met geen van mijn exen meegemaakt. Daarmee niet bedoelend dat ik geen leuke herinneringen heb daaraan maar dat is toch wat anders. Maar nu weer OT: Praten is, zoals al vaak gezegd, het belangrijkste. Kies een rustig moment e.d. uit en ga niet zeuren, gewoon alleen praten en vragen. Veel succes |
![]() |
||
Citaat:
Er zijn inderdaad genoeg mensen die nog geen "volwassen" relaties hebben op hun 22e, maar TS heeft al bijna twee jaar wat met hem.. Dan mag ze toch wel verwachten dat hij z'n vrienden niet altijd voor laat gaan vind ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is gewoon de bedoeling dat je voor allebei tijd maakt denk ik, niet zoals de vriend van de TS alléén voor z'n vrienden en niet voor haar. Er is ook een middenweg. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |