Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2006, 18:43
lady_stylo
lady_stylo is offline
Ik had voor een half jaar met een jongen en ik hield echt van hem, daarom heb ik ook seks met hem gehad. Daarna hoorde ik van veel mensen (geroddel?) dat hij vreemd zou gaan. Zelfs zijn mentor vertelde mij dat hij mij gebruikte. Ik geloofde dit, dus de relatie ging uit. Ik wist niet eens waarom.
Hij zei dat ik vreemd ging en te veel andere mensen geloofden dit. Ik ben er helemaal kapot van en ik wil hem terug! Ik heb mezelf zelfs gesneden en ik weet echt niet wat ik moet doen, kan iemand me raad geven?

Edit door piloff: leer een beetje normaal te typen, nu heb ik je post veranderd, zodat het goed en normaal te lezen is. En niet snijden, daar schiet je niets mee op.

Laatst gewijzigd op 26-11-2006 om 19:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2006, 18:51
MTpower
MTpower is offline
Ik kom niet uit de eerste zin, wtf!?
Oud 26-11-2006, 18:54
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
begin eens met punten en komma's te zetten in je zinnen, want je verhaal is nogal onleesbaar.

praat ermee, zeg dat je niet bent vreemdgegaan en dat je van veel mensen gehoord hebt dat hij was vreemdgegaan en dat je het daarom hebt afgemaakt. Meer kan je niet doen denkik, buiten hopen dat hij dan ook echt niet is vreemdgegaan. Als dit wel is gebeurd kan je hem beter laten vallen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 19:16
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Kom, laten we een beetje ethisch verantwoord reageren op dit meisje haar probleem, aan reacties als deze heeft ze niks en is ze alleen maar slechter mee.

Heel volwassen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 19:30
Verwijderd
Offtopic reacties zijn verwijderd en de beginpost is lichtelijk aangepast. Ik verwacht ontopic, serieuze reacties, andere reacties zorgen voor bans e.d.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 20:46
Optima
Optima is offline
de world doesn't revolve around boys......

herhalen, en dan als levensmotto gebruiken
Oud 26-11-2006, 20:53
Verwijderd
Iemand die je op zo'n manier zwart maakt, daar wil je toch geen relatie mee?
Wees blij dat je van hem af bent, gooi die kop omhoog en laat het lekker achter je.
Het is misschien frustrerend dat er mensen zijn die de roddels geloven en daadwerkelijk denken dat je vreemd gegaan bent, maar kom op zeg, mensen die de moeite waard zijn komen toch zelf wel naar je toe om de waarheid te horen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 21:02
fractuur
fractuur is offline
Ik snap niet waarom jullie niet wat beter met elkaar gepraat hebben.. Maar aan de andere kant: het is allemaal gebeurd en laat het maar zo. Als zo iemand roddels over je verpreidt moet je wegwezen. En al die mensen die meededen voortaan ook links laten liggen, ga op zoek naar een leuke jongen (al heb het idee dat het in het begin wel goed is gegaan) of beter: blijf nog even een jaartje single en geniet ervan. Zijn de jongens ook wat volwassener.
Oud 28-11-2006, 13:28
madelief21
madelief21 is offline
Het gaat er om dat hij haar een schuldgevoel aanpraat en ja, dan kan je jezelf aardig gek maken. Feit is dus dat je niet echt meer verliefd bent of hem terug wilt maar dat je in de war bent door alle mensen die om je heen lopen te schreeuwen. Vergeet die jongen maar hij maakt misbruik van de situatie.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 13:43
Pluis
Pluis is offline
Waarom zou je in vredesnaam een jongen terugwillen die zegt dat jij vreemdgaat? Doe jezelf een plezier en stop met snijden (schiet je niks mee op) en zoek een jongen die jou wel verdient. Leugenaars (zoals jouw exvriendje) verdienen geen vriendin.
Oud 28-11-2006, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Pluis schreef op 28-11-2006 @ 14:43 :
Waarom zou je in vredesnaam een jongen terugwillen die zegt dat jij vreemdgaat? Doe jezelf een plezier en stop met snijden (schiet je niks mee op) en zoek een jongen die jou wel verdient. Leugenaars (zoals jouw exvriendje) verdienen geen vriendin.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 17:29
lady_stylo
lady_stylo is offline
maar ik hou heel veel van die jonge.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 18:15
Verwijderd
Dat gaat wel weer over. Over een paar maanden zie je vanzelf in hoe stom iemand is die roddels over jou verspreidt.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 19:19
juno
juno is offline
Als hij van jou houdt, gaat hij niet vreemd en gelooft hij het ook niet als er roddels zijn dat jij bent vreemdgegaan.

Dit exemplaar ben je beter kwijt dan rijk.

En in jezelf snijden is stom en wanhopig en puberaal aandacht trekken en zielig doen. Daar trapt toch niemand in, dus doe maar weer gauw normaal. We hebben allemaal liefdesverdriet gehad en we hebben het allemaal ook weer overleefd, dus jij kan het ook. Het is niet leuk, maar het gaat vanzelf weer over. De tandarts is echt erger.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 22:23
Poepkind
Poepkind is offline
Ach er komen nog wel genoeg jongens, gewoon veel chocola eten
Oud 29-11-2006, 06:40
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
lady_stylo schreef op 26-11-2006 @ 19:43 :
Ik had voor een half jaar met een jongen en ik hield echt van hem, daarom heb ik ook seks met hem gehad. Daarna hoorde ik van veel mensen (geroddel?) dat hij vreemd zou gaan. Zelfs zijn mentor vertelde mij dat hij mij gebruikte. Ik geloofde dit, dus de relatie ging uit. Ik wist niet eens waarom.
Hij zei dat ik vreemd ging en te veel andere mensen geloofden dit. Ik ben er helemaal kapot van en ik wil hem terug! Ik heb mezelf zelfs gesneden en ik weet echt niet wat ik moet doen, kan iemand me raad geven?
Hij gebruikt je! Jij maakte het uit en zijn grote ego kon dat niet aan, dus gaat hij roddels verspreiden dat jij bent vreemd gegaan. Helaas kun je hier niets aan doen en zul je het naast je neer moeten leggen. Mensen die jou goed kennen zullen jou geloven en niet hem!

Jij wilt hem niet terug! Je kunt dan wel van hem houden, maar dat is niet genoeg. Een relatie moet gebaseerd zijn op eerlijkheid en vertrouwen, en dat heb je allebei niet. Laat die jongen met rust en get over it.

Je moet je niet snijden. Praat erover met een vertrouwenspersoon op school ofzo
Oud 29-11-2006, 06:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Piloff schreef op 26-11-2006 @ 20:30 :
Offtopic reacties zijn verwijderd en de beginpost is lichtelijk aangepast. Ik verwacht ontopic, serieuze reacties, andere reacties zorgen voor bans e.d.
Nogmaals offtopic reacties verwijderd.
Ik verwacht ontopic, serieuze reacties, andere reacties zorgen direct (!) voor bans e.d.
Oud 29-11-2006, 10:50
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Optima schreef op 26-11-2006 @ 21:46 :
de world doesn't revolve around boys......

herhalen, en dan als levensmotto gebruiken
de world
Reageren

Regels voor berichten