Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zoek ook een computer met dezelfde doeleinden hier heb ik ook een aanbieding;
http://www.perfect-systems.nl/info.a...tmas-PC-5200+-(250-GB---1-GB---256-MB---DVDR) ik weet niet of hij super is want ik heb er niet zo veel verstand van, maar iemand raadde mij het aan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar dat is toch heel wat duurder.. verder hoor ik van veel mensen dat ik toch beter een Asus moederbord moet nemen en dat ik goed moet kijken welke voeding ik nodig heb.. aangezien dat niet op mn offerte staat.. heb hier een lijst van hun met de volgende voedingen.. FORTRON 400 Watt ATX 59,- FORTRON 600 Watt ATX voeding 119,- FORTRON 700 Watt ATX voeding 135,- FORTRON VGA 300 Watt SLI Voeding 99,50 FORTRON ZEN Fanless 300 Watt Voeding 99,- Standard ATX Voeding 350 Watt ATX 19,- Voeding Shuttle SilentX 300W 99,- ik weet dus niet welke er zit inbegrepen, moet ik dus zeker ff navragen.. welke wattage is min. aan te raden? Laatst gewijzigd op 02-12-2006 om 10:23. |
![]() |
||
Citaat:
De 7900 GT is idd 'verschrikkelijk duur'. Maar relatief scheelt de 7600 GT hier niet heel erg veel van. Is ook ruim voldoende! Eén van de betere graphische kaarten!
||
Citaat:
![]() En de 7900GS is een prima videokaart, zeker als je toch maar af en toe speelt is het onzin om geld aan een dure GT uit te geven.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Jazeker. Fortron is de OEM (Original Equipment Manufacturer, dus degene die de spullen feitelijk produceert) voor heel veel merken, waaronder AOpen en Zalman. Ze zijn hier in Nederland volgens mij niet echt bekend (waardoor mensen er misschien huiverig voor zijn), maar in bijv. Amerika staan ze te boek als één van de beste PSU fabrikanten. Altijd stabiele voltages, ingebouwde beveiligingen tegen overspanning e.d. en als er 300W op staat kan het ding ook gewoon 300W leveren. In de reviews van Silent PC Review komen ze ook altijd goed uit de bus, en die gasten testen die dingen echt door en door.
En iig de laatste AOpen voeding die ik heb gezien (wel met "Compontent Pro" sticker erop) was onderhuids gewoon gelijk aan deze, maar ik geloof dat ze tegenwoordig 350W-versies gebruiken. Het is iig zeker geen Q-Tec-achtige rommel ![]()
Laatst gewijzigd op 04-12-2006 om 13:37. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.funprice.nl/shop.gss?page...=Artikel::1369 of deze? http://www.funprice.nl/shop.gss?page...=Artikel::1495 ik word er helemaal gekkos van.. van al die types ![]() of is t qua prestaties precies t zelfde, maar maakt de een minder lawaai dan de ander? Laatst gewijzigd op 05-12-2006 om 20:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
die 7900 GS was niet een van de stilste heb ik gehoord.. maar qua prestaties.. verschilt t veel? |
![]() |
|
Als bezitter van een passief gekoelde 7600GS kan ik dat onderschrijven. Fijn om een onderdeel te hebben waarbij je je niet druk hoeft te maken om stille koeling.
Wat betreft het verschil tussen 7600GT en 7900GS: bekijk deze pagina eens, daar kun je de kaarten onderling vergelijken op hun prestaties in verschillende games ![]()
|
|