OMGGG, die reacties.
"vrouwe hebbe altijd wat te zeiken,is nooit goed, nee jullie moeten lekker met je net te dikke reet in een net te krappe spijkerbroek, en een paar stinkende nep leer laarsen blijven lopen, jullie lijken wel kloonen."
"Speedo zembroek niet mooi? Wat dan wel. Zit me prima lekker puh"
"ik ben een vrouw.ik mag best mannen zien met een bloemetjes blousje.v.Hawai of batik.dat fleur op,dan al die effen of gestreepte blousjes,saai.!!!!!!! wat dacht je van die stringonderbroeken die vrouwen dragen.ik vind ze goor en ordinair. dus mannen blijven jullie maar een bloemetjes blous dragen staat jullie allemaal goed."
"Ik denk dat het imago van de vrouw hier het probeleem is. Zij ergert zich omdat ze kinderlijk onzeker is. Dat wij voor de vrouwelijk onvolwassenen onder ons straten vol met speelgoed( kleding en andere winkels)hebben gebouwd bevredigt ze nog niet. Ze zijn pas zeker van hun zaak als ze de perfecte man hebben met de perfecte kleding, lul en bril. En als ze alles hebben laten 'make overen' !"
"Gelukkig heb ik ook de mannen ontdekt...die zeuren en zeiken tenminste niet zo en geven je wat elke man wilt

) Zou zeggen mannen probeer eens wat anders!"
"Een aantal jaren geleden hadden we zo¿n vriend met een bloemetjes hemd. (lachen) Volgens mij is zo¿m man kortzichtig. Dus beperkt in zijn doen en handelen, heeft iets met intelligentie te maken. Zelf zie ik er mooi uit en kleed me met uitstraling en ik kijk alleen naar mannen die over bepaalde intelligentie beschikken, (waarom zou ik met minder genoegen moeten nemen)."
"Prima. Nu weet ik ten minste wat ik blijf dragen en als vrouwen daarvan balen is dat hun probleem. Voor de ware maakt het niet uit wat je draagt. En laat ik de ware nou gevonden hebben. Ze ziet er trouwens niet uit."