![]() |
|
![]() |
Hoi allemaal, deze kreeg ik net in m'n inbox, misschien kunnen we helpen:
------------------------------------------------------------------------------------ HELP AJB. MEE!! Beste allemaal Hartelijk dank voor het lezen van de mail. We hebben nog 6000 "Handtekeningen" nodig voor eind januari. De dieren uit Korea moeten uit de kookpot gered worden! Alstublieft overal verspreiden als dat mogelijk is, het is dus zeer kort dag!!! PETITIE: Help alstublieft de Koreaanse Kookpothonden !! OIPA HEEFT MINSTENS 10.000 Handtekeningen nodig!! Tot nu toe hebben we er iets meer dan 4000, de Petitie sluit op 31 januari 2007. Teken ALSTUBLIEFT !! Gebruik alle emailcontacten die je hebt! En laat hun deze Petitie ook weer doorsturen. Zet hem op een Forum of Website! Op die manier redden we het misschien nog op tijd! Help alstublieft de Koreaanse Kookpothonden !! http://www.oipa.org/public/dogmeat/petition.php Na het invullen van je gegevens moet je op " invia" klikken. Op onderstaande links vindt u 2 FOTO'S van deze dieren zoals ze vervoerd worden op weg naar de SLACHTER: http://animals.or.kr/en/images/mor_dmj.jpg http://animals.or.kr/en/images/dog2.jpg
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit] Getekend, trouwens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een petitie haalt meestal niets uit, maar ik denk dat het nooit geen kwaad kan dergelijke landen op de standpunten en meningen van velen in het buitenland te wijzen. Het is nu eenmaal een feit dat er in dergelijke landen heel anders wordt gedacht over dieren, en dat heeft inderdaad ook alles te maken met cultuur verschillen. Je hoeft dierenleed niet ver te zoeken, je vind het hier in Nederland immers al... Ook in Griekenland en Spanje heb ik helaas voor veel dieren door het vuur moeten gaan. Dat is dan ook de reden dat ik ALTIJD voor zulke dingen teken... Aan mij hebben dergelijke landen hoe dan ook al een toerist minder.
|||
Citaat:
En verder lijkt het me handig als we dit topic gebruiken om te discussieren over het eten van/produceren van vlees en niet of de petitie nut heeft of niet. Met reacties als Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik wil wel overwegen om over te gaan naar bioloisch vlees. Maar ik vind het zo duur. Om 3,50 euro te gaan betalen voor 1 stukje kipfile. ik duur gaan terwijl je 4 stukken kan krijgen voor 3 euro en 1 voor 1 euro nogwat. Verder zie ik wel die vales ook staan, heb het nooit geproeft wil het wel gaan proberen maar omdat ik dan de enige ben die het dan eet wil ik wel weten hoe het smaak anders vind ik het geldverspilling als ik alles weer weggooi. ![]()
|
![]() |
|
|