Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kan ook zeggen dat je de basisvakken moet kunnen compenseren met de niet-basisvakken, als iemand bv. heel slecht is in Nederlands, maar extreem goed in natuurkunde, dat het cijfer van natuurkunde dat slechte cijfer van Nederlands compenseert. Dit inderdaad omdat mensen soms die basisvakken helemaal niet nodig hebben om verder te komen, mensen die níet kunnen compenseren met andere vakken hebben zodoende wel een probleem, maar dat lijkt me ook logisch.
|
![]() |
|
Argument tegen: dat je geen voldoende hebt op het schoolexamendeel van de basisvakken betekent niet dat je die alsnog niet kunt compenseren met het landelijk examen. Je snijdt met deze maatregel ook in de vingers van scholieren die met een 5 het examen ingaan. (overigens zou ik er wel voor zijn om iemand niet te laten slagen als hij/zij een onvoldoende op de basisvakken heeft)
||
Citaat:
Geen problemen mee gehad in mijn studie tot nu toe.
|||
Citaat:
Citaat:
Geen problemen mee gehad in mijn studie tot nu toe. Aanvulling uit een voorbeeld op het argument van Plassterk.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|