Hallo mensjes die komend jaar naar de examenklas VWO gaan. Afgelopen jaar heb ik 3 samengevatboekjes gekocht, van de vakken wiskunde, scheikunde en natuurkunde. Alle 3 de boekjes zijn voor 1,2 en 1!!
In samengevat staat dus alle stof voor het examen voor dat vak en er staat ook aangegeven of het om het vak 1 gaat of om 1,2.
Ik heb met m'n examen min of meer alleen (uiteindelijk) die boekjes geleerd. Ik vind ze zelf erg goed, maar ja, wie ben ik om dat te beoordelen?
In ieder geval doe ik ze alledrie weg. Nieuw kosten ze €8,40. Die van mij zien er nog helemaal als nieuw uit, maar ze zijn natuurlijk wel gebruikt.
Ik wil er graag € 5 voor. Wil je ze graag hebben? Zet dan hier een bericht. Of mail me. Wie het eerst komt, die het eerst maalt.
Als je er eentje of meer wilt: verzendkosten = 1,5 euro (ik weet niet of 1 boekje verzenden minder kost eigenlijk, maar dan stuur ik wat het minder kost wel mee met het boekje zelf). Ik verstuur ze pas als ik het geld binnen heb.
Als je me niet gelooft dat je ze ook nog krijgt, dan mag je aan Tampert vragen of hij me in elkaar wil slaan als ik je de boekjes niet stuur.