Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2006, 22:12
Shitonya
Shitonya is offline
Door "omstandigheden" een uurtje een bonbon paddo genomen, maar ik voel me toch niet zo lekker ( nog zwak uitgedrukt ). Ik ben ondertussen bekend met de verschijnselen, wat het met je doet en alles, maar waar 't me nu vooral om gaat is.. wat doe je ertegen? Tegen het effect wanneer het begint in te werken? Iets eten of drinken, waardoor je lichaam weer ( sneller liefst ) neutraliseert of iets in die richting?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2006, 22:14
A*
A* is offline
Heel veel suiker of vitamine C breekt psylocibine als het goed is af. Duurt ongeveer een uur tot dat je lichaam het opgenomen heeft.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 22:21
Shitonya
Shitonya is offline
Suiker..en fruit dus...dat moet lukken. En na ongeveer een uurtje voel je je dan weer "ontnuchteren" zeg maar?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 22:30
A*
A* is offline
Als het goed is een uur. Heb je toevallig vitmine-c pillen in huis? Is wat makkelijk denk ik.
De suiker kun je het gemakkelijkst in heet water oplossen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 22:31
Shitonya
Shitonya is offline
nee, vitamine pillen niet..neem wel een appel -_- suiker in heet water moet ook wel lukken..dank je miss brusselmans
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 00:46
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
een uurtje? geleden?

bonbon paddo?

, als je een uur na t nemen al in de 'ikwileruit' loop zit dan begin je je trip vrij fout naar mijn idee.
Waarom eet iemand als jij paddo's en wat zijn die "omstandigheden"?
Oud 08-11-2006, 00:52
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 08-11-2006 @ 01:46 :
een uurtje? geleden?

bonbon paddo?

, als je een uur na t nemen al in de 'ikwileruit' loop zit dan begin je je trip vrij fout naar mijn idee.
Nee, zover was het nog niet gelukkig. Ik begin langzaam aan weer te ontnuchteren...vitamine pil had wel geholpen

Iemand als "jij"...like you know me...misschien wel, misschien niet...geen idee, waarom denk ik er zowiezo over na?

O, omdat ik er nog één over had, zonde om weg te gooien ( kutsmoes ) impulsief onverantwoord onverschillig gedrag, voort gekomen uit allerlei gemoedstoestanden die weer veroorzaakt zijn door allerlei prive omstandigheden..
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 03:47
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Waarom vraag ik het eigenlijk als ik het antwoord weet?

Nee ik ken je niet, maar ik ken je posts op s.com en je blog,
en dat is blijkbaar genoeg om mij verrast te laten zijn jou te zien verklaren een bonbon paddo (wat het ook moge zijn) te hebben gegeten
Oud 08-11-2006, 11:31
Shitonya
Shitonya is offline
Ach ja, zoveel details liet ik ook weer niet los. Een bonbonpaddo is simpelweg een stuk paddo verwerkt ( vermalen? ) in een bonbon. Die overigens niet te vreten is, maar dat is een bijzaak.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 14:27
Twisted-GoaJunk
Twisted-GoaJunk is offline
bonbon paddo..als in meteen al suiker bij je paddo
Oud 08-11-2006, 18:24
A*
A* is offline
Nee, bonbon als in pure chocola als in tering sterke mao-remmer.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 18:47
Verwijderd
suiker, vitaminepillen en fruit helpen je niet uit een trip, maar als jij dat geloofde placebo werkt net zo goed.
en chocola is zo'n lichte mao-remmer dat je zoveel kilo's pure chocola moet eten wil dat de trip versterken.
smartshop fabels.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 23:06
Lenny K
Lenny K is offline
Citaat:
Twisted-GoaJunk schreef op 08-11-2006 @ 15:27 :
bonbon paddo..als in meteen al suiker bij je paddo
inderdaad... alles wat in je maag komt samen met/na je paddo's verzwakt de trip... nou is dat bij de meeste mensen niet zo dramatisch, maar als je normaal al niet zo bijzonder hard gaat is het zonde.

dus... vasten van tevoren en eten tijdens de trip vermijden.
meestal is eten een van de laatste dingen waar je aan denkt, maar je moet je trip ook weer niet laten overheersen/verpesten door een (negatief) hongergevoel.
Oud 11-11-2006, 16:59
Augustus
Augustus is offline
Careface, die hoeveelheid (pure) chocolade die samen met de paddo's een bonbon vormt is te klein om invloed te hebben op de hevigheid van je trip wat je "lege" maag betreft.
Oud 11-11-2006, 19:12
Dreams
Dreams is offline
Citaat:
Oma schreef op 08-11-2006 @ 19:47 :
suiker, vitaminepillen en fruit helpen je niet uit een trip, maar als jij dat geloofde placebo werkt net zo goed.
en chocola is zo'n lichte mao-remmer dat je zoveel kilo's pure chocola moet eten wil dat de trip versterken.
smartshop fabels.
normale vitaminepillen mischien niet, maar ze verkopen ook wel vitamine C 'bommen' en die helpen wel iets
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 11:01
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Placebo's doen wonderen ja.
Oud 12-11-2006, 13:03
Verwijderd
Citaat:
dreadmanneke schreef op 12-11-2006 @ 12:01 :
Placebo's doen wonderen ja.
Ik wou al zeggen, het is weer duidelijk dat er weer veel geluld wordt. Normaal gesproken bevat je bloed zo'n 1,5 glucose per liter, dat verandert niet drastisch als je een bonbonnetje eet.
Zelfs als je zo'n vitamine C-bom zou nemen (1000 mg), zou de vitamine C-concentratie in je lichaam theoretisch gezien niet boven de 0,6 mmol/liter uitkomen...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 08-11-2006 @ 01:46 :
Christ, iets te veel boekjes over psychonauten gelezen zeker. Blijf nog maar even hangen in het idee dat je deel uitmaakt van een verlichte elite binnen de maatschappij.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 13:21
HTID
HTID is offline
Ik snap het verband tussen verrast zijn over het feit dat iemand waar je het niet van verwacht paddo's tot zich neemt en een scheve blik op de samenleving hebben niet
Oud 13-11-2006, 19:54
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Snees schreef op 12-11-2006 @ 14:05 :
Blijf nog maar even hangen in het idee dat je deel uitmaakt van een verlichte elite binnen de maatschappij.

Graag, zo lang mogelijk het liefst

Edoch,
ten eerste wil ik HTID even bijvallen dat ik je verband niet snap en ten tweede wil ik even outpointen dat jij mijn posts niet snapt.
Ik noem zelden mensen 'iemand zoals jij' dus als ik dat doe dan doel ik op iets specifieks en bedoel ik dat niet noodzakelijk negatief of oordelend. Ook ga ik niet in detail beschrijven wat ik bedoel voor de mensen die net de discussie instappen aangezien dat het enerzijds het topic offtopic trekt (zoals nu) en anderzijds dat het evt. best een confronterende persoonlijke visie is op een mede-forumster die ik al een aantal jaartjes zie rondposten op s.com.
Afgezien daarvan, zowel Shitonya als anderen begrepen wel degelijk wat ik bedoelde, aangezien het antwoord precies aansloot en antwoord gaf op mijn vraag zonder verder tendentieuze sfeerswaps alhier.

He spijt dus me als ik niet aan je beeld van elite relnicht voldoe
Oud 13-11-2006, 21:16
Shitonya
Shitonya is offline
Jongetjes niet vechten

Ik ben inmiddels alweer wat dagen nuchter, dus van mij mag hier wel een slotje op getimmerd worden voordat er een hele rel uitbreekt
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 19:16
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Snees schreef op 12-11-2006 @ 14:03 :
Ik wou al zeggen, het is weer duidelijk dat er weer veel geluld wordt. Normaal gesproken bevat je bloed zo'n 1,5 glucose per liter, dat verandert niet drastisch als je een bonbonnetje eet.
Zelfs als je zo'n vitamine C-bom zou nemen (1000 mg), zou de vitamine C-concentratie in je lichaam theoretisch gezien niet boven de 0,6 mmol/liter uitkomen...
1,5 glucose per liter?

Zo een uitstpraak maakt dat ik ook aan de rest van je post ga twijfelen, dus, bron?
Oud 17-11-2006, 20:48
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline

, tussen de 6 en 10 zegt wikipedia.

millimol welteverstaan
Reageren

Regels voor berichten