Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Iemand als "jij"...like you know me...misschien wel, misschien niet...geen idee, waarom denk ik er zowiezo over na? O, omdat ik er nog één over had, zonde om weg te gooien ( kutsmoes ) impulsief onverantwoord onverschillig gedrag, voort gekomen uit allerlei gemoedstoestanden die weer veroorzaakt zijn door allerlei prive omstandigheden.. |
![]() |
||
Citaat:
dus... vasten van tevoren en eten tijdens de trip vermijden. meestal is eten een van de laatste dingen waar je aan denkt, maar je moet je trip ook weer niet laten overheersen/verpesten door een (negatief) hongergevoel.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfs als je zo'n vitamine C-bom zou nemen (1000 mg), zou de vitamine C-concentratie in je lichaam theoretisch gezien niet boven de 0,6 mmol/liter uitkomen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Graag, zo lang mogelijk het liefst ![]() Edoch, ten eerste wil ik HTID even bijvallen dat ik je verband niet snap en ten tweede wil ik even outpointen dat jij mijn posts niet snapt. Ik noem zelden mensen 'iemand zoals jij' dus als ik dat doe dan doel ik op iets specifieks en bedoel ik dat niet noodzakelijk negatief of oordelend. Ook ga ik niet in detail beschrijven wat ik bedoel voor de mensen die net de discussie instappen aangezien dat het enerzijds het topic offtopic trekt (zoals nu) en anderzijds dat het evt. best een confronterende persoonlijke visie is op een mede-forumster die ik al een aantal jaartjes zie rondposten op s.com. Afgezien daarvan, zowel Shitonya als anderen begrepen wel degelijk wat ik bedoelde, aangezien het antwoord precies aansloot en antwoord gaf op mijn vraag zonder verder tendentieuze sfeerswaps alhier. He spijt dus me als ik niet aan je beeld van elite relnicht voldoe ![]()
||
Citaat:
Zo een uitstpraak maakt dat ik ook aan de rest van je post ga twijfelen, dus, bron?
|
|