Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wij hadden volgens mij iets als: 1. Cadeautje pakken 2. Cadeautje van iemand anders (naar keuze) afpakken 3. Cadeautje terugleggen 4. Ruil al je cadeautjes met een ander (naar keuze) 5. De persoon na jou moet een beurt overslaan. 6. Er gebeurt niks met de cadeautjes en de beurt verandert van richting. Vooral nummer 2, 4, 5 en 6 kunnen grappig zijn. Nummer 2 is leuk omdat er vaak wel 1 cadeau is dat geliefd is. Als iedereen vervolgens steeds dat ene cadeautje afpakt krijg je een soort jacht op dat cadeautje, is best grappig. Nummer 4 is ook grappig, omdat je best 5 cadeaus kan hebben en dan ineens besluit iemand met 0 cadeaus met jou te ruilen! Het spel is echt direct totaal veranderd dan. En nummer 5 is grappig als iemand die een paar keer heeft. Juist dat de persoon die niet dobbelt dan de dupe is, is weer eens wat anders. En nummer 6 is leuk omdat indirect de persoon die eigenlijk aan de beurt was geweest overgeslagen wordt en de persoon die vlak ervoor al geweest is, nog een keer mag.
||
Citaat:
|
|
|