Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder denk ik dat ik nooit zal weten hoe leuk grieks is aangezien ik het hoogwaarschijnlijk laat vallen wanneer ik naar de vierde ga. Aan latijn denk ik toch meer te hebben en met beiden is de studielast toch wat hoog ![]()
||
Citaat:
Ik zelf heb profiel N&G met extra latijn en economie 1: das wel veel uur dr over, maar niet extreem zwaar,, en voordeel: ik zit in de zesde en als ik t examen latijn verpruts kan ik t nog steeds vanaf gooien!! En economie ook, al is dat wat minder waarschijnlijk.. Dan heb ik wel geen gymnasium diploma maar is mn gemiddelde wel weer beter waarschijnlijk (zo'n ster ben ik niet in latijnn)! Wooow Morri! Das eggt veelL! Bij ons hoef je maar één extra vak te kiezen > weinig mensen kiezen er twee! In de vierde klas kon ik door t rooster zelfs niet eens economie én latijn volgen > moest ik 1 uur latijn minder doen en dan dat uur naar economie gaan > dat had ik dan 1 uur ipv 2 uu rin de week.. Ik heb voor latijn gekozen omdat,, nou ik vond Grieks wel leuk enzo maar ik had de indruk dat t wat zwaarder zou worden dan latijn, ook kiezen altijd extreem weinig mensen voor Grieks. In ons jaar waren er twee mensen die het gekozen hadden (14 die latijn hadden) en één van die meisjes is blijven zitten dus nu zit mn klasgenoot alleen in de klas! Dat zo weinig mensen het kiezen komt misschien door onze ietwat vreemde/strenge Grieks leraar > klik hier voor zijn wikipedia site.. Ook krijgen we les uit een vreselijk grieks lesboek: Tirocinium Graecum.. greetz
Laatst gewijzigd op 08-11-2006 om 16:53. |
![]() |
||
Citaat:
Bij ons zijn er meerdere die ook meerdere keuzevakken hebben. Ik heb er dus ook twee en naar mijn weten zitten er in mijn jaar redelijk veel met twee keuzevakken. Ons jaar is blijkbaar niet zo ambitieus want in 5VWO zitten nu twee jongens met elk 5 keuzevakken. Die moeten idd heel veel thuis doen omdat de uren gewoon dubbelvallen, maar als ze het halen.. waarom niet? De studielast van latijn en grieks vind ik ook meevallen! Je moet het gewoon goed bijhouden en misschien wel een beetje taalgevoel hebben en dan kun je er gewoon een mooie voldoende voor halen. Welke leraar maakt ook veel verschil. Gelukkig heb ik voor latijn en grieks superleraren. Ik denk één van de beste van onze school dus ik ben wel gelukkig. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Grieks of Latijn? Ashya | 2 | 09-08-2009 10:56 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
grieks of latijn bij N&G??? junsui | 17 | 18-06-2008 08:33 | |
Grieks of Latijn? Symphony | 28 | 05-08-2004 16:45 | |
Algemene schoolzaken |
Heb je voor kinderarts alleen grieks of latijn nodig? Of allebei? leontine 1988 | 9 | 25-08-2002 09:40 | |
Grieks of Latijn de abt van sion | 21 | 08-02-2002 22:42 | |
Grieks en Latijn in de reclame! Johan | 13 | 15-02-2001 19:59 |