Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zat op hockey, hetgeen m'n lifestyle wel beinvloed heeft door de mensen die er rondlopen, het sfeertje, normen en waarden, en de feesten. Verder doe ik nu 2x per week ballet (1x klassiek, 1x jazz). Ik kan niet zeggen dat dat mijn lifestyle ernstig beinvloed. Misschien beni ker wat "klassieker" door geworden, ik doe ballet, speel piano, luister regelmatig naar klassieke muziek. Dat doe ik echt om tot rust te komen, want daarnaast is het ook een hele andere Roos, die heel druk is, altijd in de weer is, bijna altijd vrolijk en energiek en die wel van een feestje houdt.
|
ik hockey ook, maar ben hier alleen opgegaan omdat ik van voetbal afmoest. (m'n enkels werden aan gort geschopt)
ben blij dat ik ben gaan hockeyen omdat ik er veel energie in kwijtkan en 't echt super vin om te doen. ik sta minimaal 5 dagen in de week op het veld maar ik vind niet dat ik een echte hockeyer ben om 't ff in een hokje te drukken ![]() verder boks ik er nog 1 of 2x per week maar ik zou niet weten watvoorn lifestyle daar echt bij hoord. als ik geen zin heb om me aan te kleden draag ik wel eens mijn boks jas maar verder ![]() ik weet niet echt of mijn vrienden een invloed op mijn lifestyle hebben. ik winkel sowieso het liefste in me eentje en koop wat ik zelf mooi vind en mezelf lekker bij voel.maar buiten kleding genomen hebben mijn vrienden natuurlijk een hele grote invloed op m'n lifestyle, maar dat is normaal toch als je veel met bepaalde personen omgaat. je gaat automatisch dingen overnemen van mensen. als ik bijvoorbeeld af en toe weer ga logeren bij familie in rotterdam praat ik na 2 dagen weer rotterdams.
||
![]() |
Citaat:
zijn de simpsons dan nie op een andere tijd ofzo? meestal verzetten ze't dan wel. maar ja, ik kijk liever naar tennis dan naar de Simpsons, maar da's mijn mening, he |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *politiek correct* maar ieder zijn mening he |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zit echt nu haast de hele tijd voor de TV, drie potjes tennis tegelijk te kijken (BBC,EUROSPORT EN RTL5) toch handug zo'n videokanaal met van die kleine hokjes om zenders in te stellen ![]() Je leert er echt veel van om daarnaar te kijken hoor, behalve als je zelf nie tennist, dan boeit 't nie |
![]() |
|
mijn sport (paardrijden) heeft echt géén invloed op mijn lifestyle...de meeste mensen die ik ken die op paardrijden zitten zijn wel van die populaire typjes, maar door hun word ik er heus geen...(en ik rij al zo'n 7.5 jaar) Verder heb ik nog op ballet, jazzballet, turnen en tennis gezeten.
|
![]() |
ik heb erg lang getennist, maar ik ben ermee gestopt omdat het merendeel van mijn teamgenoten mij niet echt aansprak, mja je raadt het al, om in hokjes te denken: kakkers.
tijdje gevoetbald op een club, ook mee gestopt, hokjes: aso jochies. en ik zeil ![]() toch wel een beetje elitaire sport... wat ik nu doe is soms skateboarden en elke dag na school voetballen met mijn klasgenoten.
|
Nou ik zit al vanaf mijn 4de op turnen......inmiddels ben ik er nu een jaar af, maar ik geef nog steeds (sinds 1996) turnles en kleutergym.
het is wel grappig, want ik heb dus NOOIT broeken aan, behalve als ik turnles geef. Ik heb eigelijk in m'n kast niets anders dan zwarte jurken, rokken en truitjes liggen, van kant, satijn, chiffon en af en toe van fuweel. het is inderdaad wel vaag (als ik even in hokjestermen spreek) dat je een "goth"op turnen ziet, dat gebeurd niet vaak. Maar toen ik nog heel jong was had ik al aparte kleding aan....ik hield niet van die saaie troep, ik wilde er een beetje uit springen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
allemaal Porches(hoe spel je dat eigenlijk?) enzo op de parkeerplaats van de TC en echt allemaal kakkers (om in hokjes te denken) die daar lopen. Daarom zit ik er natuurlijk op ![]() (nee hoor, zat er al op voordat ik uberhaupt wist wat "kakker zijn" was) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je doet toch een sport omdat je het leuk vindt?? HEt interesseert me echt niet of er nou allemaal bmw's op de club staan of allemaal pauper lada's, alsof het iets uitmaakt voor de sport ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben een echte waterpolo'er, zullen we maar zeggen. Hard tegen hard, ik zal nooit gemeen zijn en ook uit mezelf niet hard, maar als een ander mij pakt, dan ben ik ook hard en dan krijgt ie het terug (iig in het water ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vet erg overdreven ABN praten, wat haast niemand hiero doet, behalve als je uit 't westen komt en hiernaartoe bent verhuisd. Ik praat ook wel redelijk ABN, maar je kunt altijd nog horen dat ik een Twentenaartje ben! |
![]() |
|
Ik zit op tennis, maar ik state ook(soms), en veel vrienden van mij die skaten tennissen ook, ik denk niet dat tennis mn sport invloed heeft op mn lifestyle, alleen dan dat ik soms een polo aan heb met tennis, maar die heb ik ook gewoon wel eens aan.. omdat ik het grappig vind staan. Ook ga ik naart de sportschool maar dat heeft al helemaal geen invloed opmn lifestyle..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Enquete over jou muzieksmaak en stijl Saaaz | 69 | 28-06-2006 09:52 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |