Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Chronopia is ook gaaf trouwens. (als ik de naam nog goed onthouden heb)
|
http://www.privateerpress.com/
In WARMACHINE™, the very earth shakes during fierce confrontations where six-ton constructs of tempered iron and steel slam into one another with the destructive force of a locomotive, where lead-spewing cannons chew through armor plating as easily as flesh, and where a tempest of arcane magics sets the battlefield ablaze with such Armageddon-like proportions that the gods themselves fear to tread such tormented ground! Victory shall favor the bold! So bring it on, if you’ve got the metal. WARMACHINE™ is a fast-paced and aggressive 30mm tabletop miniatures battle game set in the steam-powered fantasy world of the Iron Kingdoms™. The Quick Start rules offered below are designed to get you up and running with the contents of your battlegroup box set. They are streamlined to facilitate quick learning of the game’s fundamentals, and as such omit certain special rules and options. The WARMACHINE rulebooks PRIME and ESCALATION provides greatly expanded rules that cover all the models, including troops and characters, as well as extensive background into the world of the Iron Kingdoms. Play like you've got a pair \m/
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik speel zelf Warhammer Fantasy, Chaos/Tzeentch. Hier, een lekker brakke foto: ![]() En hier een nog brakkere: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
als we foto's gaan posten:
flamer-dude ben op dit moment mijn marines aan het re-painten: zo was het zo is het nu, althans, zo moet het allemaal worden ![]() IG: plasma-dude groepje Chimera APC |
![]() |
|
Verwijderd
|
Yup en ik vraag me af wat oor miniscule penselen je daarvoor gebruikt, hehe. Ik zou het dus echt zo onderkwatten. En voor die details, omg
![]() Wat houden die punten in btw? Waardes van bepaalde units opgeteld opfzo? het artwork vond ik ook altijd erg mooi. Ook de Britse death metal band Bolt Thower heeft er hun naam vandaan en ook artwork gebruikt gemaakt door Gams Workshop zoals deze: http://metalfile.ru/B/Bolt%20Thrower/realmofchaos.jpg |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook even bij Wirwar gekeken. Zag er best mooi uit de spul, maar damn wat klein en pricey O_o Okey, prijzen stonden er niet bij maar ik had online wat gekeken. Zat er wel over na te denken om de warhammer 40k starter set met 5 van die blauwe marines te kopen. 17,50 valt nog mee voor wat beginnersgedoe, hehe. Maar toen zag ik ook Munchkin deel 4 liggen en die miste ik nog, dus WH wacht nog even >_> Later deze week nog maar eens kijken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt beter een dag in een Games Workshop (of een andere nerdzaak ![]() En ga alvast gave plaatjes kijken op www.games-workshop.com want dat is leuk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() anyway ik heb een 1700pts Brettonia army. ga em waarschijnlijk pegasus-based maken, want die zijn vet. ik speel hooguit 1 keer in het seizoen of zo, maar het is elke keer wel gezellig. ben meestal wel een uur of 4, 5 met een battle bezig. en dat is inclusief bier zuipen, ouwehoeren, en totale verhaallijnen en teksten bedenken. ik heb tot nog toe ook al mn battles opgeschreven om er ooit es een echt logboek van te maken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit] Moet je alleen niet gaan spelen tegen echte überprutnerds, die gaan zeggen van 'hallooo, in het ruleboek staan geen haringen hoor, dus pwned, je mannen hebben gewoon geen wapen' ![]() Laatst gewijzigd op 24-09-2006 om 00:05. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb hier nog geen LOTR-spelers gezien echter. Ben ik de enige hier of hoe zit dat?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Boekje ligt boven dus als je iets specifieks wil weten, ask me ![]() |
![]() |