Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ga ook bij meerdere uitzendbureaus langs. Ik heb ook een tijd via uitzendbureaus gewerkt en kon eigenlijk best veel terecht. En zeker in deze periodes gaan uitzendbureaus hard op zoek naar mensen om te helpen met kerstpakketten enzo, dus ga juist nu erheen! Dat werk is voor alle leeftijden. En blijf solliciteren, blijf proberen. En anders je uitgave patroon verminderen of bijlenen. Rood staan is iig een hele dure vorm van lenen, dus vermijd dat altijd!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is gewoon moeilijk om IN HET ALGEMEEN een fatsoenlijke baan te vinden indien je een lage opleiding genoten hebt . Dat werk vergt immers meestal weinig vaardigheden en kan dan ook uitgevoerd worden door de veel goedkopere studenten van 16-20 jaar. Laatst gewijzigd op 08-11-2006 om 17:53. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het ligt aan de regio zoals eerder al gezegt. Verder word er meer service verwacht van de supermarkten wat oudere studenten bieden ondanks misschien wat minder ervaring vaak wat meer services/ tonen volwassener dus ook hier gaat de komende tijd zeker een omslag in komen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb maar recht op 360 euro, met de lening erbij iets van 511 euro dus ik denk da tik alleen maar kan dromen van 700 zoveel euro.. misschien als je uitwonend ben en dat ben ik dus niet
||
Citaat:
Ik begrijp dat je thuis woont? Waarom zou je het dan in godsnaam niet redden?
||
![]() |
Citaat:
maar zou je van die 511,- echt niet rond kunnen komen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ TS: Post je uitgaven eens? Laatst gewijzigd op 09-11-2006 om 15:05. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je ontvangt als thuiswonende studiefinanciering zonder lening van €360. Ik krijg de basisbeurs + het maximaal aanvullende bedrag en ik krijg 298 euro. Maargoed, als je incl. lening € 511 binnenkrijgt dan moet je volgens mij als thuiswonende makkelijk rond kunnen komen. Volgens mij is het handig als je even je uitgaven post. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als je leest heb ik het alleen over basis+aanvullende beurs, dus dat gedeelte wat omgezet wordt in een gift nadat je je diploma hebt gehaald. Als je ook een gedeelte bijleent kun je als thuiswonende student maximaal ongeveer 500 euro per maand ontvangen. Het lening-deel moet je dan wel na je studie terugbetalen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is die € 360 niet op de een of andere manier voor uitwonend dan ofzo?? |
![]() |
||
Citaat:
Desnoods ga je kranten lopen of bij de TPG werken? Call centers kun je ook nog doen, daar hoef je niet representatief voor te zijn.
|
|