Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2006, 10:04
~> Eilidh <~
~> Eilidh <~ is offline
Een tijdje geleden heb ik een leuke jongen ontmoet en we hebben onze nummers uitgewisseld. We hadden heel leuk en veel sms en bel contact en wilden wel een keer afspreken. Ik zou hem graag willen leren kennen. Maar ik heb al 2 weken niks van hem gehoord. Zijn laatste smsjes waren echt heel lief en ik heb echt niks gemerkt dat hij het contact zou willen verbreken of iets. Ik snap er echt niks van. Omdat misschien zijn mobiel stuk zou kunnen zijn, had ik met een mobiel van iemand anders gebeld naar zijn nummer, en hij ging wel over (ik heb wel weer snel opgehangen voordat hij evt. opnam i.v.m. dat hij niet mijn stem zou herkennen). Als een telefoon overgaat, is hij dan niet stuk of kan dat wel? Wat moet ik nu doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2006, 10:07
Jones
Bellen met je eigen telefoon en dan een gesprek beginnen. Misschien tussendoor vragen waarom hij geen lieve smsjes meer stuurt.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 10:12
Scatterheart
Scatterheart is offline
In plaats van allerlei verklaringen bedenken, kun je hem toch gewoon opbellen en vragen of hij wat leuks wil gaan doen? En als hij dat niet wil, weet je meteen waarom hij die twee weken niets liet horen.
Oud 14-12-2006, 10:20
juno
juno is offline
Echt weer iets voor een jongen he, gewoon van de aardbodem verdwijnen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 10:23
ST*R
ST*R is offline
Ow dat ken ik. Had gezoend met een jongen, hij deed lief, afgesproken met de jongen, deed heeeeel lief. Nog een lief smsje, en toen opeens niks. Na tijdje maar gesmst waarom hij niks meer van zich liet horen en bleek dat hij andere vrouwen was tegengekomen.. Hoop dat dat niet bij jou zo is en dat hij een logische reden heeft! Maar je moet het m idd gewoon zelf vragen, dan weet je het iig, succes!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 10:24
Mariekje*
Mariekje* is offline
Waarom bel je hem niet gewoon met je eigen telefoon? Dan weet je gelijk waar je aantoe bent, en hoef je niet opzoek te gaan naar allerlei verklaring die mogelijk grootse onzin zijn.
Oud 14-12-2006, 10:31
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 14-12-2006 @ 11:20 :
Sorry
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 15:12
smvs
smvs is offline
Post eens een foto? Als je lelijk bent is het misschien alleen geiligheid geweest en heeft ie zich na zich gerukt te hebben definitief bedacht. Als je knap bent speelt hij hard to get of is hij spontaan gay geworden.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 15:18
mrsjones
mrsjones is offline
Of.. Of misschien heeft hij wel een klap op zn kop gehad en dat hij nu lijdt aan geheugen verlies.

Iemand het boek Hij wil je wel, Hij wil je niet gelezen? (Nederlandse vertaling van He's just not that into you)
Oud 14-12-2006, 15:31
rensd
rensd is offline
Citaat:
juno schreef op 14-12-2006 @ 11:20 :
Jullie meiden kunnen jongens juist heel erg in verlegenheid brengen als hij steeds degene is die het contact moet zoeken.
Had ik laatst ook met een meisje, beetje sms'en enzo en dan kreeg ik ook wel leuke dingen terug maar ik was zelf altijd degene die de eerste sms moest sturen, en daar wordt je als jongen een beetje onzeker van. Het moet van twee kanten komen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 17:33
~> Eilidh <~
~> Eilidh <~ is offline
Klinkt misschien beetje stom, maar bellen durf ik eigenlijk niet meer..juist omdat hij niets van zich heeft laten horen, wat moet ik dan zeggen..euh hoi en qua afspraakjes maken ben ik niet zo'n initiatiefnemer. Met dat smsen kwam het wel van twee kanten, dan vroeg ik gewoon hoe zijn dag was enzo.
Maar misschien moet ik toch maar bellen dan
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 19:07
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
~> Eilidh <~ schreef op 14-12-2006 @ 18:33 :
Met dat smsen kwam het wel van twee kanten, dan vroeg ik gewoon hoe zijn dag was enzo.
Maar misschien moet ik toch maar bellen dan
Vroeg je hoe z'n dag was enzo? Bleven die sms'jes dan niet erg oppervlakkig?

Op een gegeven moment moet één van de twee toch een stapje verder gaan. Je kan gaan wachten tot hij dat doet, maar hij is misschien wel net zo nerveus.
Ik zou bellen als ik jou was. Je hebt niks te verliezen.
(en gelijk een date afspreken dan hè! Effe face to face. Effe lekker wat gaan drinken samen )
Oud 14-12-2006, 19:27
~> Eilidh <~
~> Eilidh <~ is offline
Citaat:
Zut Alors! schreef op 14-12-2006 @ 20:07 :
Vroeg je hoe z'n dag was enzo? Bleven die sms'jes dan niet erg oppervlakkig?

Op een gegeven moment moet één van de twee toch een stapje verder gaan. Je kan gaan wachten tot hij dat doet, maar hij is misschien wel net zo nerveus.
Ik zou bellen als ik jou was. Je hebt niks te verliezen.
(en gelijk een date afspreken dan hè! Effe face to face. Effe lekker wat gaan drinken samen )
Met vragen hoe z'n dag was begon ik en dan kwam er vanzelf wel een soort gesprek op gang (voor zover dat gaat met smsjes). Erg diepzinnig was het ook weer niet, maar ook niet alleen oppervlakkig.
Ik ben nog niet verliefd op hem, want ik ken hem verder niet echt en ik heb hem sinds die ene keer ook niet meer gezien (hij woont niet in de buurt), maar ik vond hem wel leuk en zou hem graag beter leren kennen. Face to face lijkt me ook erg leuk daarom. Maar het probleem is dat ik vrij verlegen ben en geen initiatiefnemer dus die combinatie en dan zomaar bellen en een date vragen..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 19:31
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
~> Eilidh <~ schreef op 14-12-2006 @ 20:27 :
Maar het probleem is dat ik vrij verlegen ben
Iedereen is verlegen. Het enige wat je hoeft te doen is z'n nummer erbij te pakken en op de 'bel'-knop drukken. De rest moet je gewoon laten komen...
Oud 14-12-2006, 19:36
smvs
smvs is offline
Ach sms gewoon man. Een meisje wordt echt niet minder interessant omdat ze niet zoveel lef toont hoor. Tenminste, dat zou het laatste zijn waar ik op zou afknappen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 19:58
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
smvs schreef op 14-12-2006 @ 20:36 :
Ach sms gewoon man. Een meisje wordt echt niet minder interessant omdat ze niet zoveel lef toont hoor. Tenminste, dat zou het laatste zijn waar ik op zou afknappen.
Het is hier de jongen die niets laat horen (het lef niet toont), en de TS is het meisje die het heft nu dus maar in eigen hand moet nemen.

Maargoed, je punt blijft evengoed staan als een huis.
Oud 15-12-2006, 08:02
~> Eilidh <~
~> Eilidh <~ is offline
Citaat:
Zut Alors! schreef op 14-12-2006 @ 20:31 :
Iedereen is verlegen. Het enige wat je hoeft te doen is z'n nummer erbij te pakken en op de 'bel'-knop drukken. De rest moet je gewoon laten komen...
ja het klinkt zo simpel he..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten