Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Meisje van een jaar of 9 Cadeau voor 4 euro Hobby's: dansen en voetballen Lievelingsdier: hond Dat stond op het briefje. En verder weet ik niks, want ik ben net een nieuwe leidster voor deze groep, ik ken dr niet. Grááág hoor ik ideeën, ik dacht misschien aan een voetbal maken van papier maché, maar verder.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien een idee? Laatst gewijzigd op 17-11-2006 om 20:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel goede tip trouwens ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij veel 'goedkope' winkels (supermarkt, Zeeman, Wibra, ...) kun je btw ook heel goedkoop popjes kopen (nu ook vaak sinterklaas en zwarte piet), kan ook nog een idee zijn als je niet zo handig bent met naald en draad? ![]() Ik heb btw ook wel patronen voor poppen, maar geen scanner (niet thuis iig), als het niet te veel haast heeft kan ik het eventueel wel bij mijn ouders scannen of een kopie maken en die opsturen ofzo? Of je zoekt op google, daar is ook wel het e.e.a. te vinden. ![]() Citaat:
![]() Maar misschien een tv met daarin een 'verhaal' (een doos als tv, aan allebei de kanten een stokje waar je aan kunt draaien en daaraan een lang vel papier met daarop allemaal tekeningen, die je van de ene stok op de andere kunt draaien, zeg maar of gewoon een soort van theater, dus met allemaal kleine dingentjes er in - het verhaal/de opstelling moet natuurlijk wel op je broertje slaan ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bloemen kan je overal van maken: papier(maché), stof, ... Moet er iets in de bloem(en) en zo ja, wat? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en die andere vriendin.. nou ze heeft op streetdance gezeten maar daar is ze sinds kort vanaf.. ik kan misschien wel iets doen omdat we allemaal in het eindexamenjaar zitten daar iets mee doen ofzo..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt met kippengaas eerst een vogel-vorm maken. Dan papier mache er dus op, laten drogen en schilderen met plakkatverf. Misschien kun je beter wc papier dan krantenpapier gebruiken, dan hoeft de verf er minder dik op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of je rolt de strip goed op en maakt daar het handvat van de microfoon van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
plak er dan eerst een opengeknipte vuinis zak omheen wnat papier mache op kippengaas plakken lukt niet goed (eigen ervaring) en als je minder lagen wilt gebruiken en het moet toch hard worden moet je door je behangplaksel een beetje beton poeder doen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|