Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2006, 11:54
Verwijderd
Hebben jullie nog goede ideeën om Sinterklaas te vieren met een groep van ongeveer 25 mensen?

Suprise/gedichten valt af evenals het dobbelspel.
Advertentie
Oud 24-11-2006, 17:33
Drez
Drez is offline
bier
Oud 25-11-2006, 09:57
Elmoo
Elmoo is offline
Je kunt er een soort van quiz van maken.

Iedereen koopt dan bijvoorbeeld 4 cadeautjes van een klein bedrag.

Maak vragenkaartjes (onderwerp maakt eigenlijk niet uit, wel leuk om het gewoon over de Sint te hebben of iets wat dicht bij die groep staat).

Als ze het antwoord goed hebben mogen ze een cadeautje pakken, fout is een cadeautje inleveren (en eventueel iets laten doen zoals een Sinterklaasliedje zingen).

Om het spel af te sluiten laat je bij een fout antwoord geen cadeautje meer inleveren.
Oud 26-11-2006, 09:02
flyaway
flyaway is offline
Huur een Sinterklaas en ga naar een kroeg
Oud 26-11-2006, 10:57
Ceespop
Ceespop is offline
Citaat:
Drez schreef op 24-11-2006 @ 18:33 :
bier
Oud 26-11-2006, 18:11
Missy
Missy is offline
Laat iedereen een foto meenemen als klein jongetje/meisje op sinterklaasavond of in de winter (om toch een beetje in de sfeer te blijven ofzo). Dan raden wie het is. Als iemand het goed heeft, krijgt diegene een kadootje ofzo?
Oud 26-11-2006, 18:40
Go
Go is offline
Laat iedereen een stuk of vijf kleine cadeautjes kopen (echt niet meer dan 2 euro per stuk), die vooral ludiek zijn. Ze moeten in principe voor iedereen geschikt zijn, niet specifiek voor een persoon. Met de dobbelsteen gooien, bepaalde getallen betekent dat je een mag pakken, andere getallen dat iedereen zijn cadeautjes door moet geven. Zo eindig je de avond met totaal andere cadeautjes dan eerst.
Oud 26-11-2006, 19:47
ekki
ekki is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 24-11-2006 @ 12:54 :
Suprise/gedichten valt af evenals het dobbelspel.
Citaat:
gerwin schreef op 26-11-2006 @ 19:40 :
Met de dobbelsteen gooien, bepaalde getallen betekent dat je een mag pakken, andere getallen dat iedereen zijn cadeautjes door moet geven.
Oud 28-11-2006, 11:24
Go
Go is offline
Citaat:
ekki schreef op 26-11-2006 @ 20:47 :
Ik had iets beter moeten lezen. Het idee van e cedeautjes doorgeven vind ik desalniettemin wel leuk gevonden
Oud 29-11-2006, 17:25
Codaz
Codaz is offline
Zet bij iedereen een zwartepieten muts op en schmink elkaar zwart.

Genoeg foute humor
Oud 29-11-2006, 20:57
Verwijderd
Ga met die 25 mensen iets anders vieren dan Sinterklaas.
Sinterklaas vieren is zo afgezaagd, dat doet iedereen al.
Oud 30-11-2006, 19:26
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
dat ding van codaz brengt me op een idee. verkleed je allemaal als sinterklaas en pieten ga in het winkelcentrum ofzo pepernoten e.d. uitdelen, kindertjes vermaken, of maak er meteen iets sociaals van en bel een kindertehuis op of je er mag komen sinterklaas spelen maar dan moeten die mensen wel over pedagogische kwaliteiten beschikken. Of ga met zn allen een sinterklaasfilm maken. Of verdeel de zooi in groepjes en geef iedereen tien minuten a een kwartier de tijd om een toneelstukje te bedenken en laat het ze opvoeren, eventueel in het kader van sinterklaas.

maar dit zijn misschien niet echt dingen die mensen van rond de 22 leuk vinden, die willen mostly alleen maar op de bank zitten.

agja, als je echt niks weet kun je stoelendans op sinterklaasmuziek gaan doen, maar dat is officieel natuurlijk helemaal voor achtjarigen ;p

Regels voor berichten