Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2002, 21:58
RuffThugg
RuffThugg is offline
Deur discotheek Powerzone beschoten

Vrijdagnacht heeft rond halfvijf een schietpartij plaatsgevonden op de stoep van discotheek The Powerzone in de Daniel GoedOoopstraat. Er werd diverse malen in de richting van de deur geschoten. Niemand raakte hierbij gewond.
Tijdens het schietincident stonden een aantal mensen voor de discotheek op straat. De Daniel Goedkoopstraat ligt vlakbij de Spaklerweg op industrieterrein Overamstel.
Het rechercheteam is naarstig op zoek naar getuigen of mensen die informatie hebben over dit misdrijf. Ze worden verzocht telefonisch contact op te nemen: 020-5592424

bron: http://www.at5.nl/index_ie1.html

Oke, tis niet echt veel nieuws in het uitgaansleven van Amsterdam, maar ik was daar dus gister. Splendid (garagefeest) werd er gehouden.
Om 5 uur kom ik naar buiten en is de weg naar de uitgang van het industrieterrein afgesloten dus iedereen wachten in de tent voor de uitgang van de Powerzone(om de wachtenden te beschermen tegen regen) en voor. Na een half uur moesten we de andere kant het industrieterrein op van de politie('Jongens, we gaan die kant op') en daar had de politie(denk ik) 2 spijlen van het hek eruitgehaald zodat je eruit kon.
Tijdens het wachten was er ook een gevecht(mensen moe en ook nog geirriteerd door de situatie) ontstaan maar dat werd meteen de kop ingedrukt door de security en de al aanwezige politie.

De sfeer op het feest is super, maar dan toch 1 of andere idioot die dat doet. Ja en dan later een gevechtje(waar rake klappen vielen).

Maar je merkte eigenlijk niet zoveel binnen, qua security die mensen niet naar buiten lieten of minder snel ofzo, alles liep normaal en dan kwam je buiten en zag je een politieauto staan en als je wat dichterbij kwam zag je dat je er niet weg kon.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2002, 04:01
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Gebeurt helaas, maar er valt niet zoveel over te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 18:47
Go
Go is offline
Er zullen altijd gekken blijven die zulke dingen doen. Dit is nooit helemaal te voorkomen. Zie maar naar Israël. De Israëlische regering doet er alles aan om aanslagen te voorkomen, soms met succes maar meestal niet.
Wat ik wel vind is dat de Nederlandse regering de wapenhandel harder moet aanpakken. Ze hebben het wel telkens over de bolletjesslikkers maar daar vallen, behalve een koerier dan, niet vaak onschuldige slachtoffers bij. Laat die mensen een bolletje in zich dragen, ik heb er echt geen problemen mee. Het is hun eigen verantwoordelijkheid! Laat die agenten die bolletjesslikkers opsporen jacht maken op wapens en munitie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten