Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2006, 20:35
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Mijn vriendje maakte me vannacht wakker met de vraag of ik me wel eens aan hem ergerde. Toen ik daarover begon na te denken, kon ik eigenlijk bijna 100% zeggen dat ik me nooit aan hem erger, maar er zijn natuurlijk altijd momenten waarin je je wél ergert aan je partner.

Bij mij zijn het af en toe kleine dingen/ Grapjes maken als ik stoned ben terwijl ik op school zit en daardoor een vette lachkick krijg en ik bang ben dat iedereen merkt dat ik stoned ben.
Of: Ons af en toe teveel geflirt en gedraai om dingen. Af en toe zijn we allebei net iets te afwachtend naar wat de ander wil, omdat we graag willen dat we het eens zijn met elkaar.

En hoe zit dat bij jullie? Wanneer ergeren jullie je aan je partner?
Oud 25-11-2006, 20:55
Drez
Drez is offline
hij maakte je vannacht wakker met zó´n vraag?
Oud 25-11-2006, 20:58
Sanctus
Sanctus is offline
Daar zou ik me al aan kunnen ergeren xD
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 21:01
Verwijderd
HEEEY HEEEEEY EEEEEEEEEY

word is wakker schatjuuuuh

ERGER JIJ JE WELISSS AAN MIJ!!!????
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 21:06
Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik zou me wel ergeren als mijn "vriendje" mij midden in de nacht wakker maakt met zo'n vraag, ja.
Oud 25-11-2006, 21:07
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Nee ik had alle dekens afgepakt en was er helemaal gedraaid in gaan liggen, dus hij kuste me wakker en toen gingen we even samen roken. En toen vroeg hij of ik het niet erg vond dat hij me wakker had gemaakt omdat hij niet kon slapen. En toen vroeg hij of ik me wel eens aan hem ergerde
Oud 25-11-2006, 21:08
Orpa
Orpa is offline
Goed, ook ik zou niet zo blij zijn met zo'n vraag op dat tijdstip... Maar goed, om ook iets toe te voegen:

mijn niet-vriend (lang verhaal) kan niet tegen vooruit plannen, en dat is weleens vervelend
Oud 25-11-2006, 22:19
Optima
Optima is offline
vanavond nog meegemaakt: zijn woordgrapjes....die soms echt te triest zijn...
Oud 25-11-2006, 22:28
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Drez schreef op 25-11-2006 @ 21:55 :
hij maakte je vannacht wakker met zó´n vraag?
Alleen om die reden zou ik hem al een klap op zijn kop geven.
Oud 25-11-2006, 22:57
Poepkind
Poepkind is offline
Ik erger me weleens aan mn vriend, maar die kleine dingen kan ik niet echt van wakker liggen.

Ik erger me vooral aan het feit dat hij nooit wilt "praten", zegmaar over je relatie enzo. Die gesprekken gaat hij echt uit de weg. En nu ik eraan denk, hij is me een etentje schuldig

En hij wilt nooit zn ongelijk/ excuses aanbieden, en maakt er altijd zo'n enorm punt van.
En hij wilt bijna geen leuke dingen gaan doen, zn chronische luiheid op dat gebied is ook wel ergerlijk.

de ergenissen komen wel boven tafel he
Oud 25-11-2006, 23:51
Bloompje
Bloompje is offline
Ik erger me nooit aan mijn vriend, naja heel misschien kleine mini acties die hij soms heeft maar dat is echt zelden en onbelangrijk. En ik vroeg hem een half uurtje geleden nog of hij bepaalde dingen van mij irritant vindt. Hij zei toen dat hij het soms irritant vindt als ik rook in zijn buurt. Je hoort dat aan en je doet er wat mee, problem solved.
Oud 26-11-2006, 00:06
mandarijn
mandarijn is offline
Kleine dingentjes
- beker/glas niet in de vaatwasser zetten maar gewoon op het aanrecht laten staan
- asbak niet leegmaken (ik rook niet)
- scheten laten in bed (!!! dit staat echt op nummer 1t/m 100!)
- rotzooi niet opruimen

Waar hij zich aan ergert bij mij:
- wattenschijfjes/stokjes niet gelijk weggooien
- kleren over de stoel heen gooien en het een week laten liggen
- schoenen niet opruimen
- mijn kledingkast in het algemeen
- al mn flessen en dingen in de douch
- mijn papieren die ik nog moet opruimen
- dat ik de koelkast volhang met nog meer rotzooi
- uhmm, ik denk dat dat het wel was....
Oud 26-11-2006, 00:58
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 25-11-2006 @ 23:57 :
Ik erger me weleens aan mn vriend, maar die kleine dingen kan ik niet echt van wakker liggen.

Ik erger me vooral aan het feit dat hij nooit wilt "praten", zegmaar over je relatie enzo. Die gesprekken gaat hij echt uit de weg. En nu ik eraan denk, hij is me een etentje schuldig

En hij wilt nooit zn ongelijk/ excuses aanbieden, en maakt er altijd zo'n enorm punt van.
En hij wilt bijna geen leuke dingen gaan doen, zn chronische luiheid op dat gebied is ook wel ergerlijk.

de ergenissen komen wel boven tafel he
Niet goed kunnen praten en bijna geen leuke dingen willen doen lijken me juist wel belangrijke dingen waaraan je je erg kan ergeren... maar blijkbaar verschilt dat per persoon
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 06:54
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
mandarijn schreef op 26-11-2006 @ 01:06 :
Kleine dingentjes
- beker/glas niet in de vaatwasser zetten maar gewoon op het aanrecht laten staan
- asbak niet leegmaken (ik rook niet)
- scheten laten in bed (!!! dit staat echt op nummer 1t/m 100!)
- rotzooi niet opruimen

- schoenen niet opruimen
omg al deze punten, verspreid over 2 personen,herken ik nagenoeg allemaal in mijzelf even tussendoor

hetgeen waar ik me gruweljk aan erger aan mijn partner is dat ze zo onderhoudsgevoelig is. ze houdt niet van vocht, ik moet 'r iedere avond afstoffen en schoonmaken.... pff gitarist zijn is een hel!!
Oud 26-11-2006, 07:28
groovy
groovy is offline
Citaat:
mandarijn schreef op 26-11-2006 @ 01:06 :

- schoenen niet opruimen
O mijn god, ben jij mijn dubbelganger? Mijn vriend irriteert zich aan precies dezelfde dingen bij mij (maar dan ook alle punten!!)
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 07:30
groovy
groovy is offline
Hmm ik erger me wel eens aan het feit dat hij zo opgaat in zijn werk en dat heel belangrijk vindt (wat eigenlijk ook wel weer goed is, maar de wereld draait niet alleen om het werk) en om het feit dat ie niet echt kritiek kan hebben. Dan gaat ie meteen in de aanval ipv het naast zich neer te leggen en te bedenken waarom iemand zoiets zegt.

Hij erger zich op mij, omdat...nouja kijk maar naar de punten van mandarijn
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 09:07
snoopy
snoopy is offline
waar ik me bij hem aan erger:

* als ik ga slapen en hij zegt: ik lig er deze keer écht om 12 uur in en ik dan merk dat ie pas om 3 uur komt, ofzo Dat is echt standaard, hij is nog nóóit op de tijd dat ie zei naar bed gekomen, volgens mij (oh ja... we gaan ook wel eens samen slapen, hoor... )

* hij is best moeilijk te begrijpen, af en toe... soort van bindingsangst, maar dan anders. Bijv. gisteravond wilde ie eventjes alleen zijn (gewoon achter de computer met tv enzo) en toen ging ik weg. Hij zou me instoppen en vervolgens gaat ie maar niet weg bij m'n bed... Dan heb ik zoiets van: huh?!

hmm... dit is t volgens mij wel.

Waaraan hij zich ergert: volgens mij vooral dat ik iets zeg van bovenstaande dingen
Oud 26-11-2006, 09:30
Verwijderd
Ik erger me eigenlijk bijna nooit aan hem. Ik weet zo gauw niets. Of toch, als hij mee gaat zingen met liedjes gaat 'ie ineens heel anders articuleren. Slissen en alles anders uitspreken enzo

Maar dat is eigenlijk meer grappig dan dat ik me eraan erger
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 10:25
Scatterheart
Scatterheart is offline
Dat hij iedereen te vriend wil houden (wat resulteert in krampachtig gedrag waar ik uiteindelijk dan de "dupe" van ben).
Dat hij heel verantwoordelijk werk doet en dus zelden "zomaar" verlof kan nemen.
Dat hij een hele afwas aan bekers, borden en glazen verzamelt op zijn nachtkastje.
Dat hij uberhaupt 's avonds/'s nachts eet (in bed).
Dat hij gitaar speelt terwijl ik tv kijk/ aan het praten met hem ben.

En waar hij zich aan mij irriteert:
- Dat ik om 21.00 doodmoe ben
- Dat ik "geobsedeerd" ben door tijd (overal tot op de minuut precies op tijd willen zijn)
- Dat ik hem soms niet op zijn woord geloof
- Dat ik soms nukkig doe als ik boos ben
- Dat ik me teveel van onbenullige dingen aantrek

Laatst gewijzigd op 26-11-2006 om 10:27.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 10:37
__
__ is offline
Citaat:
groovy schreef op 26-11-2006 @ 08:30 :
Hmm ik erger me wel eens aan het feit dat hij zo opgaat in zijn werk en dat heel belangrijk vindt (wat eigenlijk ook wel weer goed is, maar de wereld draait niet alleen om het werk)
dat herken ik wel haha. maar verder weet ik eigenlijk zo snel niks, niet dat ie van die eigenschappen heeft zoals ehh Poepkind ( ) bijv. opnoemde waar ik me echt aan erger. ja soms doet ie wel eens iets dat ik niet leuk vind natuurlijk maar niet echt een eigenschap ofzo geloof ik.. OH WACHT wat jammer ik weet wel iets haha. het feit dat ie zo ontzettend chaotisch is en meerdere dingen tegelijk afspreekt en dat dan vervolgens vergeet en standaard te laat is en gewoon ehhja van alles vergeet. haha kut, toch een eigenschap.
en ik weet niet zeker waar hij zich ergert aan mij. ik denk het feit dat ik als we 'an argument' hebben gehad ik niet meteen weer normaal kan gaan doen maar me daar best moeilijk overheen kan zetten zeg maar. en er was wel meer geloof ik maar dat ben ik even vergeten voor de handigheid.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 11:16
Qimm
Qimm is offline
Ik erger me alleen maar aan hem als ik moe ben. Hij heeft een heel uitgelaten karakter, opzich is dat heel leuk, maar niet als je moe of chagerijnig bent.

Hij ergert zich aan mijn rommeligheid, als wil hij dat niet toegeven Ik ben een enorme sloddervos (oh wat een lekker woord!) en hij is echt heel netjes
Oud 26-11-2006, 12:46
Thee Muts
Thee Muts is offline
Als ik moe of chagerijnig ben gaat hij óf ook chagerijnig lopen doen, óf wordt hij juist heel hyper en vrolijk. En beide vind ik verschrikkelijk irritant, negeer mijn bui dan gewoon ofzo..

En tegenwoordig (zeker als hij achter de computer zit) is 'even' bij hem standaard een half uur geworden. 'Ik kom er zo aan'. Of 'Ik ben nog heel even bezig', en vervolgens zit ik dan een half uur op hem te wachten. Ook best irritant, al houdt ik daar tegenwoordig gewoon al rekening mee.

En hij heeft ook de neiging (al wordt dat eigenlijk steeds minder) om mij te corigeren in dingen, terwijl ik heel goed weet waar ik mee bezig ben en het gewoon op mijn eigen manier wil doen. Tja, we zijn dan ook allebei heel koppig
Oud 26-11-2006, 13:11
luchtballon
luchtballon is offline
Ik erger me eraan dat hij soms als hij met iemand praat mij niet mee laat praten en dan voel ik me genegeerd want je kunt ook met zn 3en praten, maar ach. Hij ergert zich eraan dat mij dat ergert
Oud 26-11-2006, 13:37
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 26-11-2006 @ 07:54 :
omg al deze punten, verspreid over 2 personen,herken ik nagenoeg allemaal in mijzelf even tussendoor

hetgeen waar ik me gruweljk aan erger aan mijn partner is dat ze zo onderhoudsgevoelig is. ze houdt niet van vocht, ik moet 'r iedere avond afstoffen en schoonmaken.... pff gitarist zijn is een hel!!
Lol, ik dacht al toen ik dit las, todat ik het laatste gedeelte zag. Daar heeft mijn gitaar nooit last van eigenlijk

ontopic:

Ik heb geen vriend meer, maar ik kon me eigenlijk aan best wel wat dingen ergeren, maar dat was wederzijds (ookal weet ik het van hem niet precies meer)

Ik:

1Ik vond het altijd vervelend als hij dingen bij voorbaat al afkraakte, hoe kortzichtig kun je zijn..
2:Altijd gelijk willen hebben, en stronteigenwijs zijn.
4:Agressief uit de hoek kunnen komen (verbaal dan)
Oud 26-11-2006, 14:11
Verwijderd
- hij kan soms heel erg ongeďnteresseerd doen, en daarom lijkt het soms alsof het hem allemaal niets kan schelen.
- hij gaat soms ZO op in z'n werk, dat hij 's avonds daardoor moe is en nergens meer zin in heeft.
- hij doet heel vaak alsof ik zeur, terwijl dat dan naar mijn idee niet zo is

hij ergert zich bij mij aan m'n onzekerheid. en alles wat daar bij komt, en dat is heel veel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2006, 14:15
Yolcu
Yolcu is offline
Waar ik me bij hem aan erger:
- serieuze gesprekken over onze relatie gaat hij het liefst uit de weg.
- hij kan erg kinderachtig doen (maar dat is ook wel weer schattig).
- hij is een sloddervos.
- als hij zich aankleedt kan hij nooit kiezen wat hij aanwil. Hij gooit dan al zn kleren uit zn kast om een keuze te maken en moet dan haasten om nog op tijd te komen. Gevolg: alle rotzooi gewoon laten liggen waardoor de kamer eruit ziet alsof er een bom ontploft is.
- hij is erg lui en weet dat ook van zichzelf, maar doet er niets aan.
- hij kan dagenlang niets doen zonder zich echt te vervelen.
- hij heeft er een hekel aan om ruzies uit te spreken. Hij heeft dan gewoon een paar uurtjes voor zichzelf nodig en daarna is alles opeens weer goed en heeft hij het er nooit meer over.
- hij kan niet met geld omgaan en koopt liever een dure telefoon dan het geld te besteden aan de huur.

- ik ben over-emotioneel en kan heel gesloten zijn
- ik wil altijd iets te doen hebben, kan niet stil zitten
- dat ik een enorm goed geheugen heb waardoor ik dus nog terug kan komen op een ruzie die we weken ervoor hadden en nog letterlijk weet wat hij zei en wat ik zei en hoe ik me voelde etc.
- ik ben erg zuinig met mn geld.
- ik ben niet impulsief en kan niet tegen verrassingen.
Oud 26-11-2006, 16:04
lieve
lieve is offline
Als we ruzie hebben, hij zich steeds in de slachtofferrol plaatst.
Het onschuldig, brave, verlegen, lief manneke dat NOOIT iets fout doet.

Of dat hij steeds denkt gelijk te hebben.

Dat hij soms zo timide is. Echt een verlegen ventje ten opzichte van mensen die hij niet/amper kent. Mensen die hem wel goed kennen, weten dat hij een niet-op-zijn-mond-gevallen manneke is.

Dat zijn er al enkele.
Oud 26-11-2006, 16:37
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Poor twisted me schreef op 26-11-2006 @ 14:37 :
Lol, ik dacht al toen ik dit las, todat ik het laatste gedeelte zag. Daar heeft mijn gitaar nooit last van eigenlijk

ontopic:

Ik heb geen vriend meer, maar ik kon me eigenlijk aan best wel wat dingen ergeren, maar dat was wederzijds (ookal weet ik het van hem niet precies meer)

Ik:

1Ik vond het altijd vervelend als hij dingen bij voorbaat al afkraakte, hoe kortzichtig kun je zijn..
2:Altijd gelijk willen hebben, en stronteigenwijs zijn.
4:Agressief uit de hoek kunnen komen (verbaal dan)
nou ja... afstoffen is overdreven maar vocht weghouden van de gitaar is altijd aan te raden! anders gaat je hals krom staan als een hoepel.
Oud 26-11-2006, 18:05
Verwijderd
Hij heeft bijna geen punten waaraan ik mij irriteer.. Het enige wat ik nu kan bedenken ik dat hij altijd warm water nodig heeft als ik sta te douchen. En ik dus koud water heb.

Waar hij zich bij mij aan ergerd is dat ik volgens hem te veel mannelijke vrienden heb. En dat ik te close met ze omgaat. Enzo.
Ik vind dat hij zich aansteld, maar nu ik net dat verhaal over die laddertheorie gelezen heb ben ik daar niet meer zo zeker van

x
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 18:12
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
mijn vriend belooft altijd van alles maar hij komt het nooit na. Plus hij durft de confrontatie noooit aan te gaan.
Oud 26-11-2006, 18:17
Verwijderd
Hij kan zo afwachtend of terughoudend zijn, altijd 10 keer nadenken voordat hij iets zegt. Ligt in zijn aard, maar ik als enorme flapuit die altijd alles eruit gooit voordat ik er overnadenk, vind dat soms wel vervelend.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 18:41
zeep007
zeep007 is offline
hij kan soms echt gigantisch zeuren.

en hij kan soms echt heel laks zijn in dingen, met name voor zijn toekomst, en daar erger ik me dan weer aan.

verder niets.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 20:12
Crimson
Crimson is offline
ik aan hem:

- hij kan stil zijn, bijv. dit weekend ontmoette ik de nieuwe vriend van mn beste vriendin, en ik ging gelijk gezellig met hem kletsen, terwijl hij dan gewoon niks zegt. maar goed, zo issie nou eenmaal
- hij woont niet vlakbij
- hij heeft geen geld, maar daar kan hij op dit moment niks aan doen.. maar kan lastig zijn met bijv. boodschappen doen

hij aan mij:

- ik moet echt om de vijftien minuten naar de wc, kan soms lastig zijn
- ik woon niet vlakbij

oftewel echt niks boeiends, we hebben het er wleens over, maar kunnen gewoon amper iets verzinnen
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 00:58
Hagel
Hagel is offline
Hij is soms enorm lam/lui en hij praat weinig over zijn gevoelens. Ook wil hij niet ver in de toekomst kijken en dat is vervelend
Hij vind mijn onzekerheid irritant en het feit dat ik juist wel vooruitdenk.
Oud 27-11-2006, 08:44
Orpheo
Orpheo is offline
zonder dollen: waar ik me een beetje aan irriteer is 't feit dat ze in verweggiestan woont maar ach, ik heb OV, vanuit de uni gaat er een directe trein naar haar toe, en ze woont 5 minuten lopen van t station. (of voelt 't maar aan als 5 minuten?).
Oud 27-11-2006, 09:01
Verwijderd
ja tuurlijk erger ik me wel eens. Ik ben nogal slordig, maar probeer het in toom te houden.

Situatie 1
Als ik dan weet dat ik bepaalde dingen op moet ruimen, dan gaat hij net als mn ma vroeger deed, op n hele irritante manier zeggen wat ik fout heb gedaan en wat ik op moet ruimen.

Situatie 2
En als ik het hele huis heb schoongemaakt en hij ziet 1 slordigheid van mij liggen moet ik het meteen opruimen en krijg k een donderpreek.

Als ik rotzooi van hem zie liggen ruim ik t ook gewoon op. Hij doet er zo irritant over.. (hij heeft wel gelijk, maar is nie leuk)
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 10:19
juno
juno is offline
Hij is je partner, niet een van je ouders. Waar haalt hij het recht vandaan om jou een donderpreek te geven?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 10:32
miekmuis
miekmuis is offline
Ik aan hem:

- Hij bekijkt dingen vaak teveel vanuit zijn eigen perspectief
- Hij zet dingen vaak op de lange baan, kleine klusjes in huis e.d. die ik het liefst meteen even zou doen stelt hij weken uit.
- Hij kan soms teveel zeggen wat hij denkt

Hij aan mij (denk ik):

- Ik breng dingen vaak niet zo tactisch
- Ik hang teveel op internet
- Ik wil dingen altijd meteen doen

Zoiets
Oud 27-11-2006, 11:04
madelief21
madelief21 is offline
Heb altijd vriendjes gehad met uiterst claimgedrag. Had helemaal niet gehoeven hoor, ben gewoon betrouwbaar.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 11:51
Chimera
Chimera is offline
Ze heeft een compleet ander slaapschema dan ik Ze gaat om 22:00 slapen en er vroeg uit. Ik om 01:00 en blijf lang liggen. Hmm
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 12:27
George
George is offline
Ik aan hem:
- dubbelplannen, afspraken op het laatste moment afzeggen;
- dat hij beweert vegetariër te zijn maar in een restaurant rustig een vleesgerecht gaat zitten eten of shoarma met z'n huisgenoot gaat halen als de andere huisgenote niet thuis is ;D
- vreselijk onhandig (hij heeft ooit in een maand tijd drie wijnglazen, drie kommen, een mok en een stuk of vijf borden kapot laten vallen, dat doe ik hem zelf nog niet eens na );
- hij is nogal een viespeuk, slordig oké, maar de wc eens in het halfjaar schoonmaken vind ik toch echt te weinig. Maar ok, wat dit betreft begint mijn heropvoeding al vruchten af te werpen, komt nog wel goed.

Hij aan mij:
- enorme moodswings;
- impulsief;
- m'n muziekobsessie;
- hij ergert zich eraan dat ik me erger aan zijn dubbelplannen.
Oud 27-11-2006, 14:33
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik aan hem:

- Hij is heel erg chaotisch en heeft dus nogal problemen met dingen plannen en onthouden, terwijl ik juist heel erg gestructureerd ben.
- Hij begrijpt mijn reactie op dingen soms niet en vind het dan vaak onterecht ofzo

Hij aan mij:

- Ik maak me soms in zijn ogen druk om niets
- Ik ben soms te moe om iets te gaan doen ('s avonds)

Dat is het meeste geloof ik, ik dacht dat ik nog wel veel had (vooral dat hij zo chaotisch is botst heel erg vaak, op verschillende manieren) maar als ik het zo lees valt het gigantisch mee, bij sommigen vraag ik me af waarom ze uberhaupt nog bij elkaar zijn?
Oud 27-11-2006, 14:52
Verwijderd
Hij is heel erg laissez-faire en carpe diem. En ik wil juist vaste afspraken in mn agenda hebben, zodat me dat stress scheelt.
En af en toe is hij niet zo genuanceerd en ik voel me dan heel snel aangevallen en verdrietig...

En wat hij aan mij vreselijk vindt, is zekerweten mijn onzekerheid. En ook mijn stressen. En mijn overdrijven.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 15:56
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Waar ik me bij hem aan stoor:
- Hij doet soms alsof ik 10 jaar jonger ben, dan kijkt hij vertederd als ik een glas alcohol drink en trekt hij een sigaret uit m'n hand "omdat het slecht voor me is" terwijl hij zelf als een schoorsteen rookt. Hij zegt dat hij me op het slechte pad brengt en protesteert als ik een glas sterke drank wil bestellen in een cafe. Als ik hier kwaad om word vind hij dat heel "schattig".
-Hij belooft vaak een hoop dingen en heeft veel grootse plannen waar nooit iets van komt. Als we afspreken om een dagje naar een stad te gaan winkelen/uiteten, weet ik nooit zeker of het wel doorgaat tot het de dag vantevoren is, vaak komt z'n werk ertussen enzo. Hij houdt absoluut niet van vooraf plannen en kijkt liever op het moment zelf of het lukt. Soms gaat iets dan uiteindelijk niet door waar ik me echt op verheug heb, maar gelukkig maakt hij het dan goed met 1 of andere grootse verrassing. Ik heb hem inmiddels wel aangeleerd om niet meer te zeggen "dat is beloofd" maar "ik beloof niks maar ik zal m'n best doen!"
-Als ik chagrijnig ben en wat stil doe zegt hij gelijk "... oh oh... wat heb ik gedaan?"

Waar hij zich aan ergert bij mij is volgens mij het feit dat hij iets echt uit me moet SLEUREN als er iets scheelt. Ik ben er niet zo goed in om dat gewoon te vertellen.
Er zijn vast nog wel 100 dingetjes dat ik doe, maar als ik iets zou doen dat hem echt zou storen, zou hij me dat wel gelijk vertellen. Zo is hij dan weer wel <3.
Oud 27-11-2006, 16:40
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik aan hem:
- het feit dat hij bijna té sociaal is. Dat hij speciaal ergens heen rijdt om een vriend van hem gedag te zeggen (alleen hoi, want die vriend is aan het werk) Dat hij altijd voorstelt dat er meer mensen mee gaan ergens naar toe, terwijl ik dan liever met z'n tweeën ga. Dat hij een planning gewoon omgooit en zich gigantisch aanpast aan de plannen van vrienden van hem terwijl we eigenlijk wat anders bedacht hadden, maar dat is dan opeens toch niet meer zo leuk, of er is te weinig tijd of weet ik wat.
Dat hij altijd overal wel mensen kent en die ook moét spreken zodra hij ze ziet. Ik heb dan zoiets van je kan toch ook wel een keer alleen hoi zeggen.
(oké, ik ben dan wel het tegenovergestelde van hem in sociale situaties, maar af en toe overdrijft hij wel)
- dat hij iets soms nogal ontactisch brengt met als gevolg dat sommige dingen best hard aankomen bij mij. Dat hij bijv. de laatste tijd steeds van elke reclameposter, actrice, presentatrice etc. moet zeggen wat hij er mooi aan vindt. Zo irritant.
- dat hij erg snel op de mening van anderen afgaat (collega's, vrienden etc.) Bijvoorbeeld over een nieuwe film, waar we misschien heen wilden, maar dan heeft hij van een x aantal mensen gehoord dat het niks is en wil hij er dus niet heen. Dan heb ik zoiets van, heb je geen eigen mening/we kunnen het toch proberen? Maar dan heeft hij van wel 10 mensen gehoord dat het niks is...
- dat hij erg eigenwijs is (maar dat ben ik ook )

Hij aan mij:
- mijn traagheid (met opstaan, weggaan, douchen, ehm...alles )
- mijn verlegenheid/onzekerheid waarschijnlijk (nooit gevraagd, maar denk het wel) Ik ben niet echt sociaal, moet heel lang wennen aan nieuwe mensen en op feestjes e.d. is dat nogal vervelend, voor mij, maar ik denk dat hij het ook wel lastig vindt.

Laatst gewijzigd op 27-11-2006 om 16:43.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 17:06
gurl19
gurl19 is offline
Ik erger me eraan dat hij altijd zo makkelijk is. Dan bedoel ik met de tijd. Hij komt rustig veel te laat, en hij vergeet altijd alles. Dus als hij iets heeft afgesproken of een verplichting heeft dan hoor ik dat op het allerlaatste moment pas vaak.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 17:18
Experiment
Experiment is offline
Ik aan hem
- koppigheid
- nooit vooruit willen plannen, dus het niet leuk vinden om nu bijv al een weekendje weg in januari te plannen
- beetje laks is ie ook wel
- hij gelooft me soms niet, als ik dingen die ik vaak doe een keer niet gedaan heb (bijv verpakking lomp openmaken)

Hij aan mij
- verpakkingen verkeerd openmaken
- altijd op tijd willen komen
- soms kattig

En we vinden allebei onszelf netjes en elkaar maar slordig
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 17:22
Metal-Hoofd
Metal-Hoofd is offline
Ik erger (ergerde in mijn geval (a) ) me aan de schijnheiligheid van me partner.

''Bah, gaat *** ook ineens mee naar de discotheek! Daar heb ik dus echt geen behoefte aan!''

*** komt eraan en zegt: ''Ik heb echt zin om uit te gaan met jou en je vriendinnen''

Me partner: '' Jah, daar zie ik ook naar uit''

Damn!
Oud 27-11-2006, 17:30
reine claude
reine claude is offline
'me partner'
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 18:16
drukknoopje
drukknoopje is offline
ik aan hem
-soms heeft hij heel veel vooroordelen die volgens mij nergens op slaan
-als ik iets fout doe en aan hem vertel wat het was, wordt hij boos op mij terwijl ik zelf heel goed weet dat het niet zo slim was wat ik deed en dan zit ik daar niet echt op te wachten
-hij is heel erg geďnteresseerd in auto's en als het gesprek ,et derden ergens anders over gaat, begint hij er de hele tijd weer over
-af en toe vind ik het vervelend dat hij zo naar zijn ouders trekt. het is fijn dat we goed met hun kunnen opschieten, maar hij zit het liefst het hele weekend bij zijn ouders samen met mij en ik wil ook af en toe wel eens wat anders doen

hij aan mij
-ik ben een ontzettende sloddervos
-hij vindt dat ik veel te hard rij en als ik rij en hij naast me zit krijg ik continu commentaar totdat ik zeg: nog een opmerking en je gaat maar lopen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten