Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() hetgeen waar ik me gruweljk aan erger aan mijn partner is dat ze zo onderhoudsgevoelig is. ze houdt niet van vocht, ik moet 'r iedere avond afstoffen en schoonmaken.... pff gitarist zijn is een hel!! ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik weet niet zeker waar hij zich ergert aan mij. ik denk het feit dat ik als we 'an argument' hebben gehad ik niet meteen weer normaal kan gaan doen maar me daar best moeilijk overheen kan zetten zeg maar. en er was wel meer geloof ik maar dat ben ik even vergeten voor de handigheid. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: Ik heb geen vriend meer, maar ik kon me eigenlijk aan best wel wat dingen ergeren, maar dat was wederzijds (ookal weet ik het van hem niet precies meer) Ik: 1Ik vond het altijd vervelend als hij dingen bij voorbaat al afkraakte, hoe kortzichtig kun je zijn.. 2:Altijd gelijk willen hebben, en stronteigenwijs zijn. 4:Agressief uit de hoek kunnen komen (verbaal dan)
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Erectie-/libidoproblemen vriend. OnderkofferMe | 36 | 23-03-2013 15:38 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Liefde & Relatie |
relatie redden of uitmaken? Trinity | 42 | 23-09-2006 18:58 | |
Psychologie |
overlijden van een naasten persoon... plotseling of langzaam Ruudje | 18 | 18-11-2004 11:15 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Seksualiteit |
waarom sex in een relatie Bus_Gemist | 59 | 23-03-2002 19:10 |