Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind Morrissey ook een gaylordxl, maar ik vind de muziek wel te pruimen op een quasi-pittoreske zomeravond met een nonchalant briesje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hoe kun je dat nu zeggen, amateur.
Laatst gewijzigd op 28-06-2006 om 19:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Ik trek het goed.
Citaat:
Diep in zijn hart weet iedereen dat Black Sabbath de beste band ooit is trouwens.
||
Citaat:
||
Citaat:
- Smiths zijn tekstueel sterker dan Joy Division - Smiths zijn knapper - Smiths hebben een zanger die ook daadwerkelijk kan zingen Daarbij blijft het appels met peren vergelijken.
||
Citaat:
* Ben ik het niet mee eens, JD teksten doen mij meer dan Smiths teksten. Niet dat ik Smiths teksten slecht vind, integendeel. Maar ik vind ze niet van een noemenswaardig hogere kwaliteit dan JD teksten. - Smiths zijn knapper * Goed argument. - Smiths hebben een zanger die ook daadwerkelijk kan zingen * Dat is bij JD juist de charme, het aparte stemgeluid van die vent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
* Ben ik het niet mee eens, JD teksten doen mij meer dan Smiths teksten. Niet dat ik Smiths teksten slecht vind, integendeel. Maar ik vind ze niet van een noemenswaardig hogere kwaliteit dan JD teksten. - Moz blinkt uit in bitterzoete verhalen. Ian curtis is meer van de sferische beelden. Ik vind verhalend liedjes schrijven persoonlijk veel moeilijker dan een sfeer beeld te creeeren, zeker met de diepte waarmee Moz dat doet. Maar dat zegt waarschijnlijk meer over mij. - Smiths hebben een zanger die ook daadwerkelijk kan zingen * Dat is bij JD juist de charme, het aparte stemgeluid van die vent. - Klopt maar neemt niet weg dat de één beter kan zingen dan de ander (maar dat is inderdaad geen argument voor, noch tegen). I - Waar de gaarheid van sommige Joy Division nummers gewoon afdruipen (wat meteen de hele charme van de band is), hebben de Smiths een constant hoog niveau. Alleen bij love will tear us apart valt dit mee, maar dat is meteen hun beste en laatste nummer. (mijn inziens, mijn inziens) Ik heb nu eenmaal wat vaker zin in the Smiths dan Joy Division. Maar zoals ik zei, appels en peren.
||
Citaat:
Gisteravond dit nummer gehoord in LVC. Ik dacht eerst dat het "I'm the DJ" was in plaats van "Hang the DJ"
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
The Smiths Orpheo | 7 | 09-10-2009 22:41 | |
Muziek |
[DL] The Avalanches - A bunch of sets ShadowX | 40 | 24-05-2009 20:55 | |
Muziek |
The National. botulismf | 9 | 17-11-2007 16:17 | |
Muziek |