Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2006, 11:50
Vuur_Sterretje
Vuur_Sterretje is offline
Hallo,
Ik ben 19 en mijn ex is 22 Ik was vanaf januari 2004 tot en met november 2006 met mijn vriend. In deze bijna 3 jaar heeft hij me 2 x bedrogen, en het is ook uitgekomen. Sindsdien toen ik dat wist is er bij mij een knop omgedraaid. Ik vertrouwde hem helemaal niet meer, zelfs als hij dan toch de waarheid sprak.

Omdat we zoveel jaren met elkaar verkering hadden en ik echt van hem hield, kon ik geen liefde meer voelen aan beide kanten. Maar nu is het punt telkens als hij vreemdging, had hij deze smoes : 'ja maar het was toch al uit en je wou me niet meer' (ja serieus dit heeft hij al 2 x gezegd). Ik heb altijd gedacht dat het aan mij lag, maar als er wat mis was had hij maar eerst naar mij moeten komen.

Enfin ik heb een tijdje terug een jongen leren kennen in een discotheek. Hij is heel erg leuk etc. Ik begon hem echt leuk te vinden. Omdat mijn ex ook vaak in die zelfde discotheek uitgaat heb ik van te voren gezegd van 'hey moet je luisteren, ik ga er ook heen met MR X' dus hij zit te dreigen dat van ''owee als ik je daar zie met hem etc. Dan ga je zien''.

Dus me ex was die nacht er niet naar toe gegaan. Ik had een leuke nacht en bleef bij MR X slapen en uiteindelijk hebben we sex gehad.

De volgende dag kom ik op msn en me ex spreekt me aan van dat ik kapsones had. En maar ruzie ruzie op msn. Op een gegeven moment was ik het zo zat dat ik verteld heb dat ik met MR X had geslapen waarop hij me uitschelden voor Hoer etc jullie weten het wel.

Maar nu is het punt van mijn verhaal, dat ik er niet tegen kan dat mijn ex altijd het slachtoffer-rol speelt, terwijl hij mij bedroog, en ik wil hem niet dat gevoel laten hebben terwijl dat volledig onterecht is. ( slachtoffer-rol) moet ik hem juist nu totaal negeren ??
Oud 10-12-2006, 11:58
Luna
Luna is offline
ja.
dat is de beste manier om hem in zn sop te laten gaarkoken en in te laten zien(als ie nog íets van verstand heeft) wat voor sukkel het is.
Oud 10-12-2006, 11:59
Verwijderd
Discussiëren met iemand die zo denkt en handelt heeft geen zin, dunkt me. Je kan hem beter gewoon negeren ja.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 12:00
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Vuur_Sterretje schreef op 10-12-2006 @ 12:50 :
moet ik hem juist nu totaal negeren ??
Is er een andere mogelijkheid?
Volmondig: ja
Oud 10-12-2006, 12:04
Verwijderd
Moet je daar nog over nadenken? Iemand die op zo'n manier een relatie aangaat, tikt niet helemaal. Negeren die hap.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 13:01
Escapism
Escapism is offline
mevrouwtje-de-topicstarter.
Oud 10-12-2006, 13:02
Iduna
Iduna is offline
Negeren en hem dus ook niet lastig vallen met je nieuwe liefde(s).
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 13:23
juno
juno is offline
In de spreekwoordelijke shit laten zakken.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 13:26
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Als ik jou was zou ik lekker doorgaan waar je mee bezig bent en als die stakker nog begint te zeuren moet je hem gewoon even lekker verrot schelden

En als dat op MSN is: blokkeren.
Oud 10-12-2006, 13:27
juno
juno is offline
Ohja, eerst even onwijs lekker ruziemaken, echt laag bij de gronds, dat lucht op. En dan dus pas verder in de shit laten zakken.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 13:30
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Het is toch niet voor niets je ex? Hij heeft niks meer over jou te zeggen. Klaar.
Oud 10-12-2006, 14:45
Verwijderd
Lekker laten zeuren en hem niet de lol van jouw reacties gunnen. Houdt-ie vanzelf op.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 15:19
botervleug
botervleug is offline
Ach joh, over een jaartje kan het je echt niet meer schelen. Tot die tijd moet je het uithouden met je gevoel van onrechtvaardigheid, want hij gaat niet veranderen, al slaap je met honderd mannen en vertel je hem 1000 keer dat hij stom is. Misschien zal hij op zijn sterfbed spijt krijgen, maar de komende vijftig jaar zal hij de slachtofferrol wel houden. Ook bij zijn volgende vriendin.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 15:47
Muchacha
Muchacha is offline
Negeren, da's het beste wat je kan doen. Zijn ego gaat enorm gekrenkt zijn, en da's ook het enige waarmee je hem kan raken, jammer genoeg... Je verdient beter dan zo iemand.
Oud 10-12-2006, 16:12
juno
juno is offline
Citaat:
botervleug schreef op 10-12-2006 @ 16:19 :
Ach joh, over een jaartje kan het je echt niet meer schelen. Tot die tijd moet je het uithouden met je gevoel van onrechtvaardigheid, want hij gaat niet veranderen, al slaap je met honderd mannen en vertel je hem 1000 keer dat hij stom is. Misschien zal hij op zijn sterfbed spijt krijgen, maar de komende vijftig jaar zal hij de slachtofferrol wel houden. Ook bij zijn volgende vriendin.
En die zal het ook niet uit kunnen staan.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 16:15
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Escapism schreef op 10-12-2006 @ 14:01 :
mevrouwtje-de-topicstarter.

Maar ik vind dat de topicstartster groot gelijk heeft als ze hem dumpt, maar misschien heeft die dude gewoon een minderwaardigheidscomplex ofzo.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 17:27
Optima
Optima is offline
for god sake get over your EX! they don't call it EX for nothing!

en vooral niet als je zo'n zielige afhankelijke relatie hebt waarin je nog steeds van hem een soort van 'toestemming' wilt hebben.

my God, grow up!
Oud 10-12-2006, 20:45
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Optima schreef op 10-12-2006 @ 18:27 :
for god sake get over your EX! they don't call it EX for nothing!

en vooral niet als je zo'n zielige afhankelijke relatie hebt waarin je nog steeds van hem een soort van 'toestemming' wilt hebben.

my God, grow up!
precies.. been there, done that!
waarom zou je verantwoording afleggen aaan zo'n zielig figuur.. je hebt toch wat beters te doen?

Geniet van je nieuwe vriendje!
Oud 10-12-2006, 21:15
Nona
Nona is offline
Blokkeren, nummer wissen, negeren en nooit meer tegenkomen.

En doe in godensnaam niets om hem tegen het hoofd te stoten, maar alleen omdat je het zelf graag wilt.
Oud 10-12-2006, 21:51
Verwijderd
Ik vond dit een beetje onbegrijpelijk allemaal. Boeie, het is uit, hij was een sukkel. Lekker negeren die handel of een beetje jaloers maken.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 21:54
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 10-12-2006 @ 14:27 :
Ohja, eerst even onwijs lekker ruziemaken, echt laag bij de gronds, dat lucht op. En dan dus pas verder in de shit laten zakken.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 22:33
Chimera
Chimera is offline
Verbreek dan gewoon het contact muts...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 14:34
juno
juno is offline
Nee nee, eerst ruzie maken.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 14:36
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 11-12-2006 @ 15:34 :
Nee nee, eerst ruzie maken.
Kennelijk kan ze niet op een fatsoenlijke manier die kerel laten weten hoe het ervoor staat, dus het lijkt me dat mevrouw muts maar beter gewoon die kneus kan blokkeren.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 14:40
juno
juno is offline
Maar het is zo lekker, soms.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2006, 17:30
igfy
igfy is offline
Het is al zo vaak gezegd, maar gewoon alle contacten verbreken en hem negeren.

wat jij doet zijn jouw zaken en wat hij doet zijn zijn zaken..
Oud 11-12-2006, 22:19
WolterB
WolterB is offline
Het is uit, hij is een botte lul en je hebt hem daarop gewezen. Goed toch?
Oud 12-12-2006, 00:25
AngelLena
AngelLena is offline
Waarom waarschuw je em uberhaupt nog dat je naar die diskotheek gaat met een andere vent? Als hij dat niet had willen zien had ie maar niet zo stom moeten zijn om jou 2 keer te bedriegen en daardoor te laten gaan. Kan ie ook mooi gaan dreigen, maar da's of behoorlijk loos (in 99% van de gevallen zo, veel blaffen, weinig bijten) en in een enkel gevalletje nog wel eens serieus, maar raad eens wie zich dan mag verantwoorden aan meneer de rechter? Maar zover zal't niet eens komen, dit is gewoon een zwak figuur uit je verhaal te lezen.

Advies: kruisen met een varken met varkenspest en nooit meer vervoeren. Zelfs als je em niet helemaal wilt blokkeren, vooral geen verantwoording afleggen tegen mijnheer en zodra hij moeilijk begint te doen ergens over negeren (die escape toets is voor sommige MSN gesprekken uiterst handig). Niet eens op reageren, heeft toch geen zin. Ik ken het type wel. Alles wat je zegt is toch verkeerd, daarbij ben je em niks schuldig. Als jullie niet gezellig met elkaar om kunnen gaan, dan maar beter helemaal niet.
Oud 12-12-2006, 12:19
Verwijderd
Ik vind het zo leuk dat meisjes toch iets nemen met jongens van het type "Dan ga je zien!".
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 15:20
Fides
Fides is offline
Tis gewoon een lul, maar hem nog lekker pesten dat je hebt geneukt met je nieuwe vlam is ook een beetje overbodig en stookt t vuurtje alleen maar op volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Fides schreef op 12-12-2006 @ 16:20 :
Tis gewoon een lul, maar hem nog lekker pesten dat je hebt geneukt met je nieuwe vlam is ook een beetje overbodig en stookt t vuurtje alleen maar op volgens mij.
en dan geef je hem de aandacht die hij wil hebben

Laatst gewijzigd op 13-12-2006 om 07:08.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 07:51
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Je kan het laatste woord hebben door nog ns rustig tegen hem te zeggen van "Joh, doe niet alsof jij het slachtoffert bent in dit verhaal want jij hebt MIJ gekwetst door mij 2x te bedriegen waar ik bij stond, dus dat deze relatie over is & ik door ga met mijn leven, is je eigen domme rotschuld. Have a nice life"

En vervolgens blok je hem, je negeert m, je wist zn nummer, als hij belt druk je m weg, als hij smst wis je ze gelijk (indien mogelijk en anders open je ze & wis je ze alsnog zonder ze te lezen om niet in de verleiding te komen om te antwoorden), als hij mailt wis je ze ook gelijk..kortom: je gooit hem letterlijk uit je leven en in de vuilnisbak en je gaat verder met en in je leven met die nieuwe leuke knul.
Als hij mensen rare dingen gaat vertellen over jou, dan kan je dat zelf alsnog rechttrekken als ze ernaar vragen. En anders wees je hem voor door iedereen te vertellen wat hij heeft gedaan, en dan vindt hij bij voorbaat al geen luisterend oor meer (althans niet zo snel).

Geniet van je leven met deze leuke nieuwe knul meis
Reageren

Regels voor berichten