![]() |
|
Ik heb geen flauw idee of er ooit een topic is geopend door één of andere Nijmegenaar die ze toevallig ook kent, want onze fantastische zoekfunctie pikt het woordje "de" noch "staat". Ik ben benieuwd wat men van dit bandje vindt. Persoonlijk (maar ik ben totaal niet objectief) vind ik het op dit moment één van de sterkste amateurbands in Nijmegen.
Ik ken de gasten van De Staat redelijk goed, van zowel basisschool als middelbare school en vroeger speelden ze onder de naam "Puta" redelijk overtuigend het behang van de muren. Nu heb ik ze een paar maanden geleden voor het eerst in de formatie van "De Staat" gezien, een driemansformatie in plaats van vier en weer een beetje meegesleurd in de toch wel opvallende muziek. De stijl deed me altijd voorzichtig (!!) denken aan de Deftones, maar met name het nieuwe nummer "Wait for Evolution" is echt een heel andere stijl. Best gaaf. Er komt dus een nieuwe CD aan en zaterdag spelen ze volgens mij in De Grote Broek, dus wie in de buurt is en dit "digt" moet vooral even komen kijken ![]() Myspace, Website Op hun Myspace vind je ook de nieuwste twee nummers.
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-12-2006 om 14:13. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Gemeente dwingt tot verbouwing (iemand kennis van de Woningwet?) ganralph | 15 | 10-09-2010 22:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts de toegang weigerde II arPos | 186 | 12-04-2010 20:55 | |
Vluchten loverboy schuld van de staat wushuman | 14 | 29-07-2007 11:17 | |
Verhalen & Gedichten |
elvenverhalen - het verhaal van het gevecht om de aarde Dattitude | 8 | 24-05-2005 09:39 | |
Schoolstrijd II Pyriet | 52 | 16-12-2004 12:50 | |
Vakcentrales dreigen met bodemprocedure tegen de staat. Quincy | 12 | 01-10-2004 10:25 |