Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is dus wel degelijk mogelijk om niet te lezen dat het onmogelijk is om niet te lezen dat het onmogelijk is om niet te lezen dat het onmogelijk is om te lezen dat het...etc. |
![]() |
||
Citaat:
|
Eigenlijk ben ik het wel eens met KontraDix hoor... In de andere topics worden toch ook gewoon meningen gegeven, en argumenten van mensen onderuit gehaald. Op zich is de stelling inderdaad grappig, maar KontraDix heeft ook wel een 'point'... Dit klinkt meer als "waag het niet om te zeggen dat mijn grapje niet grappig is", en als dat de bedoeling was dan had het niet op een forum geplaatst moeten worden waar gereageerd wordt... Bovendien heeft niemand toch beweerd dat hij niet grappig is...?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() stel: ik ben analfabeet. Dan geldt voor mij: "Het is onmogelijk om die stelling te lezen" daaruit volgt maar één ding, namelijk de dubbele ontkenning van bovenstaand: "het is niet onmogelijk om die stelling niet te lezen" Q.E.D. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor mij voegt het juist toe aan de amusante waarde, maar goed...have it your way. *probeert zeikerd op z'n shirt te schrijven, maar: 'het is onmogelijk om zeikerd op je shirt te schrijven wanneer je die nog aan hebt' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar eenmaal gelezen is het onmogelijk hem niet gelezen te hebben, dus klopt de stelling wel. Ja toch? Zolang deze stelling de lezer aanspreekt, jij dus! REIE
||
Citaat:
|
|