Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2006, 20:54
binoche
binoche is offline
...

Laatst gewijzigd op 10-12-2006 om 21:43.
Advertentie
Oud 10-12-2006, 20:58
Pluis
Pluis is offline
Tja, ik kan niet echt in het hoofd van die jongens kijken, maar misschien zeggen ze dat juist wel om van jou een reactie te krijgen? En als jij dan niet reageert, dat ze er dan onzeker van worfden? Tis maar een wilde gok.
En het is ook gewoon zo dat sommige jongens makkelijker zijn dan anderen met het zeggen van lieve dingen, omdat ze denken dat het zo hoort, of omdat ze op die manier krijgen wat ze willen.
Oud 10-12-2006, 21:08
Zeenimf
Zeenimf is offline
waarschijnlijk denken ze dat het hoort als je close met iemand omgaat. of misschien denken ze juist wel dat dat is wat jij wil horen.

ik vind 'ik hou van je' en 'ik mis je' wel heel verschillend, want tegen vriendinnen kan ik makkelijk zeggen ik heb je gemist wanneer ze lange tijd weg zijn geweest.
maar ik kom ook weleens kinderen tegen die ik hou van je en wil je nooit meer kwijt zeggen na 1 dag 'verkering' en na krap een week 'verkering' gehad te hebben 'nee het is echt een sukkel'

ik vind het ook maar belachelijk dat iedereen het zomaar zonder enige betekenis zegt.
Oud 10-12-2006, 22:37
Methuselah
Methuselah is offline
Nuttig topic.
Oud 10-12-2006, 22:53
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
ja echt ook

waarom openen mensen een topic om de tekst daarna weg te halen?? Post dan niet, als je geen hulp wil!
Oud 10-12-2006, 23:02
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 10-12-2006 @ 23:53 :
ja echt ook

waarom openen mensen een topic om de tekst daarna weg te halen?? Post dan niet, als je geen hulp wil!
My thoughts
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten