| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn nieuwe lenzen kosten 450 euro. *auw* |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, om nu te blijven kloten met lenzen (de prijs dan, het in- en uitdoen is na 11 jaar absoluut geen probleem meer ).(en die verkleinde ogen met je bril, klinkt me heel bekend, al beweert iedereen dat dat best meevalt. Halloo ik kan ook wel in de spiegel zien wat het doet!) |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik zie het al voor me dat ik tijdens een laserbehandeling kkhard nies en de zooi grondig verneuk
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ha
|
|
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
In ieder geval een stuk minder dan iedereen denkt, terwijl er bijvoorbeeld wel heel veel meisjes op de pil vertrouwen, hoewel 't risico dat daar iets mis mee gaat groter is.En ik wil ook nachtzicht. En geluiden zien. En X-ray vision.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat jij wil is X-ray vision en daarvoor moet je achterin de rij aansluiten want ik was eerst.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Langharige wereldkampioenen schaken met een wipneus en een goede film- en muzieksmaak en een pc die Oblivion trekt en wiskundig inzicht en een universitaire studie en een SP-ledenpas in the pocket en een heldhaftige blik in de groene ogen en niet anti-roken plz, díe hebben X-ray-vision-brillen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd