![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vroeg me af wat jullie allemaal met jullie gedichten doen voordat ze hier terecht komen (hoe lang werk je er aan, laat je het aan anderen lezen, schrijf je op de computer of met de hand, midden in de nacht of juist tijdens school/college en wat je er verder nog over te vertellen hebt), en nadat je ze geschreven / hier gepost hebt (doe je nog iets met de reacties die je erop gekregen hebt, stuur je ze in naar wedstrijden, zet je ze bij elkaar in een bestand, maak je er een collage van?
![]() Beide topics zijn al een keer geweest, Hoe dicht jij en Wat gebeurt er met jouw gedichten, maar ze zijn beiden wel van een tijd geleden, dus ik hoop maar dat het wel weer mag. Er zijn nu zoveel andere mensen en daarbij is het in de tussentijd misschien wel veranderd. Ik ben benieuwd! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb 'boomhut' voorgedragen, mijn naam konden ze gelukkig wel goed uitspreken (Jennifer Kesteleyn) want soms maken ze daar ook wel eens gekke dingen van. Heb je ook dat boek 'een levensgevaarlijke liefde' gekregen? (zoja, is het een goed boek? Heb nog geen tijd gehad om het te lezen)
||
Citaat:
Ik heb je gedicht nog eens herlezen, maar ik herinnerde me er nog flarden van, vooral de rijm is me bijgebleven. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Pieter en Rudolph Soapsie | 4 | 11-11-2005 11:29 | |