Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2007, 11:43
Mariekje*
Mariekje* is offline
Zelf vind ik het nogal leuk om alle onzinnige dingen rondom horoscopen te lezen; Ik geloof er totaal niet in, maar blijf het altijd grappig vinden om te lezen dat ik voor de 5de keer die week mijn 'ware liefde' ga ontmoeten, of ineens enorm succesvol ben op mijn werk (waarbij ik dan denk: Welk werk?), enzovoorts.

Echter verbaasde mij het jaren geleden al dat de chinese astrologie over het algemeen wel dicht in de buurt komt qua omschrijving.

In welk chinees teken sta jij, en komt het overeen met jouw karakter of bezigheden?

Klik bijvoorbeeld hier voor verdere omschrijvingen van chinese tekens, en een kaartje om te zien welk dier je zelf bent.
Oud 24-01-2007, 12:05
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik sta zelf in het teken van de slang, en dat komt best heel redelijk overeen.

Hoofdkenmerken: Diepzinnig, bedachtzaam, wijs, schrander, intuïtief, evenwichtig, gereserveerd,
onafhankelijk, voorzichtig maar soms lui.

In de liefde: Hartstochtelijk, verleidelijk en enorm bezitterig.

Het klopt dat ik een rustig en gereserveerd temperament heb, en enorm lang na kan denken over dingen en dit liever doe dan 'werken' met mijn handen. Ik wil altijd meer weten en als je het me niet vertelt, dan ga ik zelf wel op onderzoek uit. Mijn vrienden kies ik met grote zorg, en ik vertrouw inderdaad erg op mijn eigen waarnemingen en intuitie. En het klopt inderdaad dat ik op sommige momenten enorm lui kan zijn, als een kortere weg mogelijk is... dan maak ik daar ook altijd gebruik van.
Met geld ben ik inderdaad vrij handig, en het klopt dat ik absoluut niet tegen mijn verlies kan en verschrikkelijk kan overdrijven.
Bezitterig ben ik in principe niet, maar ik eis wel volledige trouw van een partner, en daar kan ik verschrikkelijk hypocriet in zijn.
Ik blijf net zolang door gaan totdat ik heb bereikt wat ik bereiken wil, en probeer ten alle tijden het beste uit mezelf en mijn omgeving te halen. Oeh, en ik schijn een liefdevolle ouder te zijn die innig veel om haar kinderen zal geven, enfin dat lijkt me logisch. Dat ik goed met kinderen op kan schieten is in ieder geval al bewezen.

Al met al ben ik best tevreden...

Laatst gewijzigd op 24-01-2007 om 12:07.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 12:07
Verwijderd
Rat. Ach, d'r zijn wel wat overeenkomsten te vinden. Maar dat geldt altijd bij dat soort algemenere beschrijvingen. hecht d'r 0,0 waarde aan.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 12:11
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 24-01-2007 @ 13:07 :
Rat. Ach, d'r zijn wel wat overeenkomsten te vinden. Maar dat geldt altijd bij dat soort algemenere beschrijvingen. hecht d'r 0,0 waarde aan.
Ik kan er ook absoluut geen waarde aan hechten, maar och.. ik ken genoeg mensen die gerust stil een hoekje blijven zitten zodra ze in de krant hebben gelezen dat ze een ware rotdag vol ongelukken tegemoet gaan.

Ik heb ook ooit eens een persoonlijke horoscoop laten maken, waarvan de beschrijving verre van algemeen was. Die klopte overigens best heel aardig.
Oud 24-01-2007, 12:26
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik ben heel scherpzinnig, evenwichtig, gereserveerd en onafhankelijk. maar logischerwijs verhoudt zich dat niet tot: hartstochtelijk, verleidelijk en enorm bezitterig. haha. wat fout toch altijd allemaal.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 12:52
Nona
Nona is offline
Ik ben een rat, maar ik kan me weinig vinden in de beschrijving die erbij staat. Zo zou ik sociabel en populair moeten zijn en graag naar feestjes gaan, terwijl ik juist niet zo houd van feestjes maar meer van bijeenkomsten met kleine vriendenkringen. Ik voel me ook niet bijzonder populair moet ik zeggen.
Natuuurlijk staan er kenmerken bij die wel op mij van toepassing zijn, maar dat schrijf ik persoonlijk toe aan kans.
Oud 24-01-2007, 13:08
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
horoscopen zijn altijd vrij voor interpertatie. soms iets gerichter dan de andere keer maar toch, vaak is het dat men gaat zoeken naar dingen die overeenkomen met de horoscoop van die betreffende maand/week/dag. Ik geloof er dus eigenlijk niet zo in
Oud 24-01-2007, 13:33
Miracle
Miracle is offline
In de metro/spits gaat het bijna altijd over werk en ik werk niet eens doordeweeks.

En ik ben konijn, maar ik heb nu geen tijd om dat helemaal door te lezen.
Oud 24-01-2007, 14:22
zonnestoeltje
zonnestoeltje is offline
k ben ook een konijn en t komt echt wel goed overeen, maar 2/3 punten waarvan ik zeg, dat is niet echt zo, maar de rest
Ik vind het altijd wel grappig om te lezen, maar aan die voorspellingen in de kranten en zo, hecht ik zeer weinig waarde
Oud 24-01-2007, 14:25
Verwijderd
Ik ben Os/Buffel, en daar klopt niets van
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 14:28
Verwijderd
ik maar zoeken naar die buffel die er niet bij stond.. door de post hierboven maar bij os gaan kijken.. geloof er geen zak van want er klopt geen kont van..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 14:54
Lorelei
Lorelei is offline
Ben een Konijn.. klopt voor een groot gedeelte wel. Ik geloof alleen niet dat het klopt omdat het mijn (chinese) sterrenbeeld is. En de dingen die in de metro staan (iig hier in de zweedse metro) kloppen totaal niet
Oud 24-01-2007, 15:21
Tink*
Tink* is offline
Ik ben een draak en op zich kan ik me best vinden in de beschrijving die erbij staat. Alleen ben ik ook een denker en dromer en niet alleen een doener. Ik ben wel energiek, maar die sportieve aanleg, vergeet het maar. En ik doe altijd mijn best om me in te leven in anderen en schat dat wel op hun waarde. En verder vind ik mezelf niet zo zelfverzekerd en onafhankelijk, maar daar zijn de meningen van anderen anders over. Voor de rest klopt het wel.

Ik vind het leuk om met horoscopen bezig te zijn, maar dan vooral met persoonlijke horoscopen, echt met welke planeet op het tijdstip van geboorte in welk teken stond etc. dan krijg je een veel preciezere beschrijving. Ik vind twaalf sterrebeelden al weinig, laat staan bij Chinese astrologie dat een jaar voor één teken staat. Ik geloof dus echt niet dat alle mensen uit dat jaar dezelfde karaktereigenschappen hebben. Dat is veel te breed. In gewone dagelijkse horoscopen geloof ik ook niet trouwens.
Oud 24-01-2007, 16:37
Verwijderd
Ik ben een aap.
Het klopt alleen niet dat ik géén doorzettingsvermogen heb, en mijzelf belangrijker vindt dan anderen. Integendeel zelfs, maarja dat kan ik weer makkelijk zeggen. Maar ik hoor juist dat ik teveel doorzettingsvermogen heb, waardoor ik te serieus, en te fanatiek wordt. En dat ik mijzelf soms wegcijfer. Achja. Ik vind het trouwens wel leuk om horoscopen te lezen. Er zijn alleen weinige dingen die overeen komen..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 16:44
Verwijderd
Ik ben een haan en ondanks dat ik er geen waarde aan hecht ed, moet ik zeggen dat veel van de kenmerken toch wel aardig overeen komen met hoe ik ben. Het ellenlange verhaal wat er onder staat komt veel minder overeen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 17:28
Verwijderd
Ik ben konijn en het komt verbazendwekkend goed overeen met hoe ik echt ben. Ik hecht er verder niet veel waarde aan, maar vind het wel grappig.

HOOFDKENMERKEN:

sociabel, bescheiden, tactvol, verfijnd, vredelievend, voorzichtig, schrander,
opmerkzaam, maar overgevoelig en wel eens wat afstandelijk.

IN DE LIEFDE:

romantisch, hartstochtelijk en een mensenkenner

Ik weet niet of ik zo romantisch ben, maar ik zie mezelf wel als sociaal, bescheiden, vredelievend, overgevoelig en wel eens wat afstandelijk.

wel:
beetje intelligent
goed luisteren
houd van gezelligheid
houd van praten
ruzies uit de weg gaan
muziek
buitenleven
denk uitvoerig na over beslissingen
loyaal en trouw
welgemanierd
pietluttig

niet:
goede onderhandelaar
netjes huis
welbespraakt
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 17:43
Roosje
Roosje is offline
Hoi, ik ben een Paard en het klopt echt te erg. :')

HOOFDKENMERKEN: actief, alert, gevat, extravert, avontuurlijk, welbespraakt, sociabel, overtuigend, rusteloos, opvliegend en soms egocentrisch.

IN DE LIEFDE: de liefde betekent alles voor het Paard; hij is hartstochtelijk, aandachtig en trouw.
Oud 24-01-2007, 17:53
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 24-01-2007 @ 13:26 :
ik ben heel scherpzinnig, evenwichtig, gereserveerd en onafhankelijk. maar logischerwijs verhoudt zich dat niet tot: hartstochtelijk, verleidelijk en enorm bezitterig. haha. wat fout toch altijd allemaal.
Ook een slang?

Voor mij klopt het echt ontzettend!

Zodra de Slang echter verliefd is geworden, kan hij bezitterig zijn.
Hij eist volledige loyaliteit en trouw van zijn partner en als hij op wat voor grond dan ook jaloezie heeft, trekt hij zich dat zeer aan.
Sommigen vinden dat bezitterigheid van de Slang te veel van het goede, maar velen genieten juist van de liefde, genegenheid en zekerheid die de Slang biedt.
De Slang heeft een sterke seksuele aandrift en hoort tot de meest onweerstaanbare Chinese tekens.
De Slang zou bij voorkeur nooit jong moeten trouwen.
Hij is flirterig van aard en het is dikwijls het beste voor hem om van de vrijheid van de jeugd te genieten voordat hij zich vastlegt in een huwelijk.
Ondanks de volledige trouw die ze van hun partner eisen, zijn er Slangen die hun flirterig neigingen niet weten te bedwingen en buitenechtelijke affaires aangaan.

Ja, eigenlijk ben ik écht zo..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 18:23
Ann
Ann is offline
Oh ja ik heb even een vraagje, misschien heel dom ofzo...
maar bij 1990 staat: 27 jan - 14 feb
en 1989 is dan 6 feb - 26 jan...
ik ben 18 januari jarig dus hoe zit dat nou?
Oud 24-01-2007, 18:41
Danny
Danny is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 24-01-2007 @ 19:23 :
Oh ja ik heb even een vraagje, misschien heel dom ofzo...
maar bij 1990 staat: 27 jan - 14 feb
en 1989 is dan 6 feb - 26 jan...
ik ben 18 januari jarig dus hoe zit dat nou?
Dan ben je een slang ..

Ik ben zelf een tijger. En eigenlijk alles wat er bij mijn omschrijving staat klopt! ..
Oud 24-01-2007, 19:29
madelief21
madelief21 is offline
Ben een os.....
zijn de meest trouwe vrienden... dat klopt wel !

x
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 19:40
Hourglass
Hourglass is offline
Het Konijn.

HOOFDKENMERKEN:

sociabel, bescheiden, tactvol, verfijnd, vredelievend, voorzichtig, schrander,
opmerkzaam, maar overgevoelig en wel eens wat afstandelijk.

IN DE LIEFDE:

romantisch, hartstochtelijk en een mensenkenner.

Klopt zeker te weten!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 20:24
IcedEarth
IcedEarth is offline
ja er staan dingen in die kloppen, maar wat wil je met zo'n lange lijst.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 21:19
Volk
Volk is offline
Ben draak. Klopt een beetje, maar als ik de andere dingen doorlees kloppen die ook een beetje. Die dingen zijn allemaal vaag, lijkt me nogal sterk dat iedereen uit hetzelfde jaar het zelfde karakter heeft... En dat over 12 jaar er een hele lading mensen bij komen met hetzelfde karakter...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 22:00
Ann
Ann is offline
Dat slang klopt aardig bij mij! Echt ik las het en ik had echt zoiets van: dat ben ik. Al ben ik nu iemand die steeds uitbundiger wordt en steeds sneller mensen vertrouw en alles. En ik ben ook niet echt lui ofzo
Oud 25-01-2007, 15:21
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
ja tijger dus en het klopt wel aardig. Maar als ik dan voor gein nog zo'n beschrijving lees vind ik ook genoeg raakvlakken.

onzin dus
Oud 25-01-2007, 17:46
gewoonmax
gewoonmax is offline
Ik ben draak en die eigenschappen komen goed met mij overeen
Oud 25-01-2007, 21:07
Verwijderd
Open eens voor de grap iets anders, dan herken je ook heel veel van jezelf in terug.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 21:19
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-01-2007 @ 22:07 :
Open eens voor de grap iets anders, dan herken je ook heel veel van jezelf in terug.
Dat heb ik dan weer niet, daarom juist.
Oud 25-01-2007, 21:21
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 25-01-2007 @ 22:19 :
Dat heb ik dan weer niet, daarom juist.
Bij Het Konijn (waartoe ik behoor) zijn er tussen de vele eigenschappen die dit beest heeft, ook eigenschappen die ik heb. Maar dat heb ik wel bij meerdere beesten (sorry dat ik het beesten noem, kweet niet hoe ik ze anders moet noemen )
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 24-01-2007 @ 18:43 :
Hoi, ik ben een Paard en het klopt echt te erg. :')

HOOFDKENMERKEN: actief, alert, gevat, extravert, avontuurlijk, welbespraakt, sociabel, overtuigend, rusteloos, opvliegend en soms egocentrisch.

IN DE LIEFDE: de liefde betekent alles voor het Paard; hij is hartstochtelijk, aandachtig en trouw.
Uhuh, meestal wel ja <3

Ik ben een draak \m/

HOOFDKENMERKEN:
actief, alert, vastberaden, zelfverzekerd, ondernemend, veelzijdig, openhartig, veerkrachtig, gewetensvol, impulsief, fortuinlijk.

IN DE LIEFDE:
hartstochtelijk, trouw en oprecht, doch veeleisend!

Ik geloof dat het wel redelijk overeenkomt, al kan vriendinnetjelief/vrienden/vriendinnen/familie dat beter beslissen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 07:29
Verwijderd
HOOFDKENMERKEN:

nauwgezet, methodisch, efficiënt, ordelijk, plichtsgetrouw, intelligent, eerzaam, goed van vertrouwen, goedbedoelend, trots,
maar kan ook aanmatigend en tactloos zijn.

IN DE LIEFDE:

oprecht, zorgzaam en loyaal.

Hij is heel nauwkeurig in zijn werk.
Ze organiseren hun activiteiten heel zorgvuldig.
Ze zijn zeer netjes en bezitten oog voor detail.
De Haan is ook zeer intelligent.
De Haan is zelfverzekerd in zijn optreden.
Hij is het liefst actief bezig en leeft volop.
Omdat hij zo'n organisatie talent heeft, is het soms opmerkelijk wat een Haan allemaal in een dag weet te proppen.

Al met al, het klopt voor geen meter.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 09:53
lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
HvJ schreef op 24-01-2007 @ 13:11 :
Ik kan er ook absoluut geen waarde aan hechten, maar och.. ik ken genoeg mensen die gerust stil een hoekje blijven zitten zodra ze in de krant hebben gelezen dat ze een ware rotdag vol ongelukken tegemoet gaan.

Ik heb ook ooit eens een persoonlijke horoscoop laten maken, waarvan de beschrijving verre van algemeen was. Die klopte overigens best heel aardig.
jah kben ook ooit bij een astroloog geweest; had me nog nooit gezien alleen mn geboortedatum, plaats en tijd en die stippelt zo ff mn hele leven, gevoelens en dromen voor me uit. god wat een lange uren heb ik daar meegemaakt

oehh ontopic: Draak
actief, alert, vastberaden, zelfverzekerd, ondernemend, veelzijdig, openhartig,
veerkrachtig, gewetensvol, impulsief, fortuinlijk.

IN DE LIEFDE:

en dan volgt een héle lange lijst met veel goede eigenschappen, opmerkingen over mijn voortreffelijke leiderschap en mijn vele bewonderaars overal waar ik ga.

Bij gelegenheid kan hij evenwel te goed van vertrouwen zijn en het zal hem overkomen dat hij bedrogen wordt door mensen die minder scrupules hebben dan hijzelf.
Wanneer dat is gebeurd, zal het de daders wis en waarachtig berouwen.
De toorn van de getergde Draak liegt er niet om!
De Draak is erg direct in de omgang.
Hij neemt geen blad voor de mond en is absoluut geen diplomaat.
Hij kan ook veeleisend zijn en van zijn omgeving verwachten dat die zijn hoge maatstaven overnemen.
Geestdriftig en zelfverzekerd als hij is, heeft de Draak de neiging om bij alles wat hij doet op de voorgrond te treden.
In zekere zin is hij een entertainer die het fijn vindt om gezien te worden en de goedkeuring van andere te krijgen.
Op het amoureuze vlak heeft hij veel bewonderaars.
Hij heeft stijl, charme en allure, en zijn levendigheid en openheid naar mensen maken hem onweerstaanbaar.
Hij is amoureus en hartstochtelijk van aard en zal vele liefdes hebben.

Laatst gewijzigd op 26-01-2007 om 09:58.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 16:36
Daboman
Daboman is offline
De Os:

HOOFDKENMERKEN:

resoluut, sterke wil, vastberaden, ambitieus, vasthoudendheid,
methodisch, voorzichtig, geduldig, volhardend maar, koppig en onbuigzaam.

IN DE LIEFDE.

loyaal, zorgzaam en betrouwbaar.

Klopt bijna precies, zijn m'n opvallende eigenschappen, zowel negatief als positief. Ook het lange verhaal eronder kan ik mezelf wel in vinden.
Oud 03-02-2007, 16:41
Roos
Roos is offline
Nou ja, volgens die site heb ik geen gevoel voor humor

Ben dus een Os, en het klopt helemaal niet. Natuurlijk zijn er wel altijd wat dingetjes die kloppen uit zo'n lange lijst, maar nee

(alsof iedereen die in hetzelfde jaar geboren is, ongeveer hetzelfde karakter heeft )
Oud 04-02-2007, 03:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-01-2007 @ 15:25 :
Ik ben Os/Buffel, en daar klopt niets van
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 15:24
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
lennuzz schreef op 26-01-2007 @ 10:53 :

oehh ontopic: Draak
actief, alert, vastberaden, zelfverzekerd, ondernemend, veelzijdig, openhartig,
veerkrachtig, gewetensvol, impulsief, fortuinlijk.

IN DE LIEFDE:

en dan volgt een héle lange lijst met veel goede eigenschappen, opmerkingen over mijn voortreffelijke leiderschap en mijn vele bewonderaars overal waar ik ga.

Bij gelegenheid kan hij evenwel te goed van vertrouwen zijn en het zal hem overkomen dat hij bedrogen wordt door mensen die minder scrupules hebben dan hijzelf.
Wanneer dat is gebeurd, zal het de daders wis en waarachtig berouwen.
De toorn van de getergde Draak liegt er niet om!
De Draak is erg direct in de omgang.
Hij neemt geen blad voor de mond en is absoluut geen diplomaat.
Hij kan ook veeleisend zijn en van zijn omgeving verwachten dat die zijn hoge maatstaven overnemen.
Geestdriftig en zelfverzekerd als hij is, heeft de Draak de neiging om bij alles wat hij doet op de voorgrond te treden.
In zekere zin is hij een entertainer die het fijn vindt om gezien te worden en de goedkeuring van andere te krijgen.
Op het amoureuze vlak heeft hij veel bewonderaars.
Hij heeft stijl, charme en allure, en zijn levendigheid en openheid naar mensen maken hem onweerstaanbaar.
Hij is amoureus en hartstochtelijk van aard en zal vele liefdes hebben.
Ehm, dat klopt dus van geen kant bij mij. Zelfverzekerd en geen blad voor de mond nemen. Haha, wat een grap.
Oud 04-02-2007, 18:30
pollewop
pollewop is offline
Ik ben ook een Slang.
Er zitten zeker dingen bij die wel kloppen. En het is leuk om te lezen. Maar ik vraag me af of je bij die andere tekens ook niet dingen leest die je dan aan jezelf koppelt.
Oud 04-02-2007, 19:51
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik ben romantisch, attent, warm en moeilijk te weerstaan. Dat je het even weet.
Oud 04-02-2007, 19:52
-zen-Chris
-zen-Chris is offline
Konijn, klopt precies.
Oud 05-02-2007, 10:28
Verwijderd
Ik mis hier de elementen. Chinese astrologie is niet alleen gebaseerd op 12 dieren, maar ook op 5 elementen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Sexagen...us_van_60_jaar

En sowieso is dit wel heel oppervlakkig. Net als bij de westerse horoscoop is er veel meer om rekening mee te houden dan gewoon je geboortejaar. Een goede horoscoop kan bij ons ook alleen getrokken worden met tijd en plaats.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 11:44
Nyawa
Citaat:
Tink* schreef op 24-01-2007 @ 16:21 :
Ik vind het leuk om met horoscopen bezig te zijn, maar dan vooral met persoonlijke horoscopen, echt met welke planeet op het tijdstip van geboorte in welk teken stond etc. dan krijg je een veel preciezere beschrijving. Ik vind twaalf sterrebeelden al weinig, laat staan bij Chinese astrologie dat een jaar voor één teken staat. Ik geloof dus echt niet dat alle mensen uit dat jaar dezelfde karaktereigenschappen hebben. Dat is veel te breed. In gewone dagelijkse horoscopen geloof ik ook niet trouwens.
Dat dus. Ik ben een Draak volgens de Chinese astrologie, maar van die beschrijving klopt helemaal niets. Ik ben juist heel erg een denker en verlegen, dus eigenlijk juist het tegenovergestelde. Mijn vader heeft bij mijn geboorte voor mij een persoonlijke horoscoop laten maken en die klopt gek genoeg wel vrij goed.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 13:10
Verwijderd
ik ben een Zwijn, en van die beschrijving klopt dus echt 0%
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 22:24
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Als je alleen naar je geboortejaar moet kijken, ben ik een rat.
En ja, er kloppen wel dingen, maar er kloppen ook veel dingen niet. Dat krijg je met zo'n uitgebreide beschrijving.

Ik vind horoscopen trouwens wel grappig, ik lees ze altijd in de Metro/Spits. Heel eng, maar laatst klopte ie gewoon voor drie opeenvolgende dagen. Maar ik geloof er op zich niet in, wel grappig als het klopt.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 00:32
Hulk
Hulk is offline
ik geloof echt niet in astrologie, maar het verbaasde me hoe sterk mijn dier (tijger) overeenkomt met mij!
Oud 06-02-2007, 02:27
Vidar
Vidar is offline
klopt echt geen kut van ben echt zowat tegenovergesteld
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 18:13
Nebula
Nebula is offline
Mijn sterrenbeeld is Leeuw en ik sta in het Chinese teken van de Tijger. Niet echt verbazingwekkend dat de omschrijvingen van deze twee sterke overeenkomsten vertonen. Maar in de omschrijving van de Leeuw kan ik me van alle omschrijvingen van sterrenbeelden het minst vinden. Het zou me niks verbazen als dat eveneens op gaat voor 'mijn' Chinese teken. Dus wat Vidar zegt:
Citaat:
Vidar schreef op 06-02-2007 @ 03:27 :
klopt echt geen kut van ben echt zowat tegenovergesteld
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 13:32
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik ben Konijn, en echt overeenkomen doet het niet..
Oud 15-02-2007, 12:07
igfy
igfy is offline
Ik ben een os. Er zitten wel dingen in die overeenkomen, maar ook wel dingen die niet overeenkomen, ik geloof er niet zo heel erg in eigenlijk..
Oud 15-02-2007, 13:57
Risce
Risce is offline
Ja Konijn klopt precies, draak ook, eigenlijk allemaal wel! Ik ben een rat.
Reageren

Regels voor berichten