Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En heb nu zelfs iets eronder staan, waardoor mijn pc dus schuin staat en er nog meer 'lucht' is voor de ventilatoren. En nog hetzelfde probleem. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat eerste al en daarna: laten uitblazen? Wat moet ik daar onder verstaan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Notebook hardware control is een proggie, die ervoor zorgt dat de hardware (hardeschijf e.d) na een bepaalde tijd uitgeschakeld worden als je hem niet gebruikt (dus minder warmteontwikkeling ![]() Qoute: Notebook Hardware Control helps you to: - control the hardware and system power management - prolong the battery lifetime - cool down the system and reduce power consumption - monitor the hardware to avoid system failure - make your Notebook quiet Ik denk dat dat laatste in jouw geval zeker behulpzaam zal zijn ![]() Dat gaat trouwens ook met windows zelf onder energiebeheer voor laptops. Over het uitelkaar halen van je laptop zou ik proberen te vermijden alleen als het echt niet anders kan. Mijn vader heeft het eens moeten doen omdat ie zijn bios password was vergeten, en dat was geen pretje ![]() Zit er geen garantie meer op je laptop? Gebruik je hem al lang? Bij een laptop zou dat normaal gesproken niet mogen en (als ik me niet vergis), ook niet zonder energiebeheer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|