Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes ermee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk zelf dat mensen die in het verleden met een eetstoornis te maken hebben gehad je het beste kunnen helpen. Ik kan wel advies geven, maar omdat ik toch niet precies weet hoe jij jezelf op dit moment voelt zit ik er misschien wel helemaal naast met mijn adviezen. Een praatgroep is misschien een idee, IRL contact lijkt me beter dan dat via internet. Ik weet niet of je al bij een psych loopt, zo niet lijkt dat me ook een goed idee. Praat in ieder geval met mensen die verstand van eetstoornissen hebben, die kunnen je het meest gerichte advies geven. Ik denk dat het trouwens ook al helpt dat je hier iedere dag post wat je gegeten hebt, dat is misschien een stok achter de deur om toch die 1600 tot 1700 kcal op een dag vol te houden.
||
Citaat:
![]() Maar ik snap niet helemaal wat je er mee bedoelt? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ps. 16 ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor sommige dingen heb ik wel een zwak, maar dat zijn echt gezonde dingetjes en dan blijft het ook gewoon bij de hoeveelheid die ik mezelf had voorgenomen er van te eten. Dus dat schiet echt helemaal niks op maja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kan die eetstoorniskliniek je niet verder helpen? Ik kan mij bovendien voorstellen dat die ook met je ouders gesproken hebben dat zij er op toezien wat je eet.
||
![]() |
Citaat:
je vindt dun mooi je ziet bij jezelf wat vetrollen ![]() je valt wat af dat voelt goed mogelijk krijg je ook positieve reacties uit je omgeving en ik denk dat je de grens een beetje uit het oog verliest je wil als het ware de beste zijn in dun zijn als dat lukt, je die controle over jezelf behoudt geeft dat een overwinningsgevoel andere mensen hebben eten nodig, jij niet. Dat is toch mooi? en iedere vrouw ziet zichzelf in de spiegel dikker dan ze eigenlijk is ![]() maar je krijgt niet zomaar een eetstoornis zelfhaat is inderdaad een belangrijke factor maar das slechts mijn ervaring
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is het geen idee om contact te houden met de meiden op het forum die al verder zijn met het overwinnen van de eetstoornis? Zij kennen jouw situatie als geen ander en zijn misschien de enige van wie je daarom wat aanneemt. Ik kan me niet in jou verplaatsen, ik kan alleen maar naar de cijfers kijken en niet naar wat er in jouw koppie rondgaat. Heb je geen hobby's die wat minder calorieverbrandend zijn? Natuurlijk weet ik wel dat je juist wil sporten, maar als je ook voor je eetstoornis rustige hobby's had die je op een of andere manier genoeg afleiding geven (als dat mogelijk is) kan je die natuurlijk weer oppakken. Of hou een weblog bij over je dagelijks leven op een degelijke blogsite, ga tekenen, ... Succes iig, en probeer je alsjeblieft aan je eetschema te houden!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En waarschijnlijk wil je het niet horen ( ![]() ![]() Daarom moet je niet liever dood willen, dan kan je ze beter gewoon accepteren. Het leven is veel te leuk om dood te gaan voor een stel benen of een perfect buikje. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Of dat als je moet worden opgenomen je onder een deken terecht komt of gewoon doodgaat. Ook verspilling van je benen. ![]() ![]() En met stevige bovenbenen kan je wel weer al je sporten uitoefenen. Ik heb nog nooit een goede sporter gezien die geen stevige spieren rond haar botten. Geef ze eens ongelijk, spieren heb je nodig om te bewegen en alles te kunnen uitoefenen wat je wil. Zie je oude ik nou eens als een leuk spontaan meisje!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
(sorry, ik lees je topic alleen. Ik wens je hierbij een fijne verjaardag en veel succes om een beter eetpatroon inclusief gedachtes te krijgen)
||
![]() |
Citaat:
![]() En je zit absoluut op de goede weg, maar neem het ons niet kwalijk als we je zo confronteren of we zo verbaasd staan over vanalles. Wij weten niet wat er in je hoofd speelt maar zien alleen dat de situatie waarin jij zit niet normaal is als je het refereert aan onze eigen situaties. ![]() ![]() Hoe was het bij de kliniek?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Grote-lucht-je-hart-topic! #88 Verwijderd | 499 | 07-03-2007 12:25 | |
Psychologie |
Het grote Lucht je Hart topic #74 Ruudje | 493 | 02-11-2006 09:00 | |
Psychologie |