![]() |
|
Hoi! Dit is mijn eerste gedicht hier. Ik heb het ook ingefluisterd en enigszins bewerkt zodat het het gevoel beter weerspiegelt. Er staat een link naar de geluidsopname onderaan. Het zou fijn zijn als dit hier wordt gewaardeerd.
Fidelaska Wijzeredag Op een wijzere dag met goudstil licht in de lucht, als jij en je opvolger en je opvolger en je opvolger al lang niet meer welkom zijn aan deze kant van de deur. Wanneer een grijzere lach mijn lippen laat krullen, en niet omhoog en niet omlaag en ook niet naar binnen toe, want binnen is bedrog. Doe het op een maandag dinsdag, op een dag dat niemand thuis is. Doe het nooit wanneer het uitkomt, doe het pas wanneer je weet dat je niets weet, en niet met tegenzin. Waag het niet te hopen, denk níet dat dat pluis is! Omdat 't me te vroeg is! Om dat wat je niet vroeg en omdat het al te laat is. Ja vel pas dan je oordeel, ja, ja, ja, ja en dan, ja, ja, ja, ik heb het tegen jóu. Geluidsopname - 1.1 MB edit: interpunction Laatst gewijzigd op 15-01-2007 om 18:56. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|