Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2002, 16:13
luckyleo
luckyleo is offline
Hier op het forum krijg ik de indruk dat al jullie relaties veel meer voorstellen dan de relaties die ik tot nu toe heb meegemaakt, de relatie waarin ik me nu begeef en de relaties van de mensen om me heen in deze buurt.
Ik lees hier op het forum dat mensen echt heel veel om elkaar geven (dat kan natuurlijk, maar hier vaak tot in de extremen toe), ze zien hun partner bijna dagelijks, maken allemaal bijzondere dingen met hun partner mee, overstelpen elkaar met cadeaus, hebben veel sex (wat ik opmaak uit het sexualiteit forum) en op allemaal gekke plaatsen, doen heel veel dingen met elkaar, gaan bijna niet zonder elkaar uit (gebeurt dat wel, dan is er veel om te doen), schrijven elkaar veel brieven en hun partner lijkt wel de enige persoon op de aardbol waar ze mee omgaan.

Is dat nou zo of lijkt dat alleen maar zo? Heb ik een vriendin (ervaringen opgemaakt uit mijn vorige relaties) dan zie ik haar 2 of 3 keer per week, we gaan vaak gescheiden van elkaar uit (zonder het er ook maar met elkaar over te hebben dat dat problemen op kan leveren), heb nog nooit een brief geschreven en slechts een enkele ontvangen, doe bijna niet aan cadeaus uitwisselingen, de sex is ook niet zo bar als dat ik van jullie allemaal hoor, en verder ga ik met zoveel andere mensen om en is het echt niet zo dat ik dingen met vrienden ofzo af ga zeggen voor mijn vriendin.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2002, 16:22
Starrie
Starrie is offline
er zijn hier op het forum inderdaad veel personen die een vaste relatie hebben. Maar ook zeker veel vrijgezellen. Iedereen heeft een ander beeld van hoe die relatie met die persoon moet verlopen. Misschien voel jij je fijner als je haar niet iedere dag ziet.

Maar het is een liefde & relatie forum, dus er wordt hier vooral veel verteld over de relatie tussen twee personen. En dat is vaak een liefdesrelatie. Er worden dingen verteld die je met je partner meemaakt, sex, cadeau's e.d.
Daardoor lijkt het misschien alsof de hele wereld om hun partner draait, maar dat zal echt niet het geval zijn.

Sorry als je er niet veel van begrijpt maar ik kom niet goed uit mijn woorden vandaag
Oud 07-07-2002, 16:27
Manuzhai
Manuzhai is offline
Dat lijkt alleen maar zo. Je ziet hier alleen gecondenseerde verhalen, dat wil zeggen, verhalen over de hoogte- en dieptepunten uit een relatie die misschien heel lang duurde. Effectief lijkt het hier dan misschien of er veel meer gebeurt dan in de meeste relaties ook daadwerkelijk het geval is.
Oud 07-07-2002, 16:31
sientjuh
sientjuh is offline
Nou ik hoor niet bij die mensen.
Ik vind mn vriend heel lief, leuk en aardig (zoals ik het altijd omschrijf) maar zie hem niet dagelijks, heb geen stomend sexleven en ga zeker ook met andere mensen om.
Ik ben er van overtuigd dat ik voor hem ook niet zijn one and only ben.
Dat vind ik ook niet erg, komt vast allemaal nog wel
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 16:31
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Manuzhai schreef:
Dat lijkt alleen maar zo. Je ziet hier alleen gecondenseerde verhalen, dat wil zeggen, verhalen over de hoogte- en dieptepunten uit een relatie die misschien heel lang duurde. Effectief lijkt het hier dan misschien of er veel meer gebeurt dan in de meeste relaties ook daadwerkelijk het geval is.
ja zoiets wilde ik ongeveer ook zeggen. Maar jij hebt het mooi verwoord voor me
Oud 07-07-2002, 16:54
Verwijderd
mwah, ik vind eigenlijk dat je hier best veel verschillende verhalen hoort.
En ook veel relatieproblemen natuurlijk...
Over de sex-kant kan ik alleen maar zeggen dat hier (op sex bedoel ik dus) vaak ontzettend open over sex gepraat wordt.
Dat tref ik in het dagelijks leven dus niet aan...
Tenminste, je gaat toch niet zeggen van "zeg ehh, toen we gisteren met z'n 6-en in de trein zaten, en X en ik gingen ff naar de wc, toen hebben we dit en dat en dat gedaan"...

Tsja, ik weet niet, ik heb er toch een ander beeld over dan jij...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 17:11
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
Manuzhai schreef:
idd, mensen bezoeken alleen die fora die hen aanspreken, en reageren ook alleen in de topics die hen aanspreken (enkele uitzonderingen daar gelaten) wat dus resulteerd in een sterk afwijkend beeld van de werkelijkheid.
Reageren

Regels voor berichten