Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Daarnaast probeer jij omgekeerd te redeneren en zeg je "mijn batterij is nu negen jaar oud en doet het nog goed", terwijl daar geen conclusies uit te trekken zijn. Oude PC => grotere kans op brakke batterij.
||
Citaat:
Maar ja, mijn pc heeft op sommige onderdelen sowieso een lange witte baard. Het schermt stamt uit 1998, de casing uit 1999, de bekabeling grootdeels uit '98, het moederbord uit 2004, de harde schijven uit 1998 en 2003, de brander uit 2002 (en die gozer bij Vobis maar roepen dat LiteOn crap was)
||
Citaat:
Trouwens, waarom steek je een batterij van 8 of 9 jaar in een moederbord dat 2 of 3 jaar oud is? En als aanvulling op Freyk: inderdaad, dat is het type batterijtje een CR2032 in de meeste gevallen (zoals ook op de foto). Soms moet je er wel enige tijd naar zoeken in de gewone winkels (heb ik indertijd toch heel wat winkels voor afgelopen (geen computerwinkels, maar doe-het-zelf en Makro en dergelijke)).
||
Citaat:
Die tactiek werkt, ik heb mijn oude moederbord (1998) bewaard nadat ik er een AMD moederbord plus bijbehorende cpu in monteerde. Anderhalf jaar later fakkelde dat moederbord zichzelf af en zat ik zonder pc toen ik het ding nodig had. Nieuwe crap eruit, oude crap erin, en geen problemen tot ik nieuw spul ging aanschaffen. Nadeel is een hele plank aan de muur eruit ziet als een dumpplaats van oude electronica, maar je kunt niet alles hebben. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Nomina Animorum Verhaal lillojon | 21 | 29-12-2009 14:33 | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf. Missy | 500 | 30-09-2009 18:19 | |
De Kantine |
Wat is jouw laatste OMG!1!!!!! moment? #5 TopDrop | 500 | 19-06-2008 14:10 | |
Games |
Vraag aan mede moderne games pessimisten knijtert! | 53 | 06-07-2006 10:45 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |