Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2006, 12:03
Nonaj
Nonaj is offline
Ik werk bij een bedrijf als oproepkracht via Adecco. Nu wil het bedrijf in zee gaan met Tempo Team, omdat dat goedkoper is. Alle oproepkrachten worden dus overgeplaatst naar Tempo Team.

Nu heb ik volgens mij sowieso nog vakantiegeld tegoed, maar op mijn loonstrookje staan ook wat dingen die ik niet snap. Volgens mij heb ik ook nog vakantieuren staan ofzo. Kan ik die ook nog daarbovenop laten uitbetalen, of is dat gewoon je vakantiegeld?

Er staat

Vakantie-uren ...,..
Kort verzuim .,..
Vakantiebijslag ...,..

En dan achter het bedrag van vakantieuren en kort verzuim nog de uren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2006, 17:46
Verwijderd
Je spaart vakantie-uren op. Als je dan een week/dag of whatever vakantie neemt kan je die inwisselen. Je kan ze ook bij je loonstrookje erbij schrijven maar dat moet je niet doen als je 40 uur werkt (of anders aanvullen tot een maximum van 40 uur) want anders gaat er ontzettend veel belasting af.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 19:14
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
leekah schreef op 23-12-2006 @ 18:46 :
Je spaart vakantie-uren op. Als je dan een week/dag of whatever vakantie neemt kan je die inwisselen. Je kan ze ook bij je loonstrookje erbij schrijven maar dat moet je niet doen als je 40 uur werkt (of anders aanvullen tot een maximum van 40 uur) want anders gaat er ontzettend veel belasting af.
Ik werk 3 dagen, maar ik ben oproepkracht, waarom zou ik vakantie willen nemen? Als ik niet wil werken zeg ik gewoon dat ik niet kan werken.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 23-12-2006 @ 20:14 :
Ik werk 3 dagen, maar ik ben oproepkracht, waarom zou ik vakantie willen nemen? Als ik niet wil werken zeg ik gewoon dat ik niet kan werken.
Dan is het relaxed, als je dan een keer geld nodig hebt vul je op je briefje vakantie-uren in en dan krijg je die uitbetaald
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten