Advertentie | |
|
![]() |
|
Clubbers Guide To Limburg:
* Nightlive - Maastricht Deze discotheek is vroeger een kerk geweest en is inmiddelds in en ruim buiten Maastricht een begrip. Discotheek bestaat uit twee delen namelijk de grote zaal en een lounge gedeelte. Programma: Donderdag: Mixed Music Top 40 & Back To The 70 & 80s Vrijdag: R & B Lounge Zaterdag: Clubnight met elke keer een DJ van formaat More infos onder www.nightlive.nl & www.rnblounge.com * Mondial - Beek Deze discotheek ligt op een makkelijke lokatie direct bij de A2 en bij NS station Beek-Elsloo. Discotheek bestaat uit 3 delen namelijk de grote zaal, een kleine zaal & een restaurant. Programma: Vrijdag: Club & Funky Music Zaterdag: Commerciele Trance & Apres Ski Zondag: R&B Night Tevens zijn er geregeld feesten georganiseerd door Club Couture. More infos onder www.mondial2000.nl * Peppermill - Heerlen Deze oude molen draait al een hele poos mee. Discotheek is verdeeld in 4 zalen nl: de grote zaal, de blauwe zaal, R&B zaal & Cocktail Bar. Programma: Vrijdag: Belgium Hardhouse, Trance & Commercieel Zaterdag: Commercieel, Top 40, Trance & R&B More infos onder www.peppermill.nl * Dancecodefeesten - Omgeving Maastricht Een partyorganisatie die vaak Trancemania feesten verzorgd in de Platte Zoal te Maastricht. Nu ook in de schijnwerpers met hun groter opgezet feest Overload (1 Juni 2002 in het MECC te Maastricht) More infos onder www.overload.nl & www.dancecode.nl * Non-X-Posedfeesten - Omgeving Heerlen Een partyorganisatie die veel weg heeft van Extrema. Voornamelijk gericht op Funky Club. Feesten zijn van hoge kwaliteit. More infos onder www.non-x-posed.com * Overige kleinere discotheken: Carte Blanche te Weert www.carte-blanche.nl De Kadans te Maastricht www.dekadans.nl E-Xlipse te Landgraaf www.exlipse.nl Drop Inn te Kerkrade www.drop-inn.nl
||
![]() |
Citaat:
zeker de moeite waard
Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 15:55. |
![]() |
||
Citaat:
|
als we hier uit gaan (heerlen, limburg dus) is dat meestal
Peppermil, Nightlive of E-xlipse. Maar laatste tijd is 't steeds vaker in duitsland, 20 min rijden vanuit hier. Himmrich, Starfish (allebei hele goeie disco's, zelfde eigenaar) en De Cheetah
|
![]() |
Nou in Limburg zijn wel de gezelligste discotheeks van Nederland (staat in de feite, huh??) En zeker in Helden THE APOLLO www. theapollo.nl en je hebt ook nog een dischotheek 1 straat verder genaamd KUBKE (vanaf 18)
|
:
* Nightlive - Maastricht Schijnt super te zijn Carte Blanche te Weert www.carte-blanche.nl Is bagger, tenzij je van ordinaire mensen en ruzies houdt. De Kadans te Maastricht www.dekadans.nl vond ik geen reet aan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mag ik vragen wie jij bent? Ben nog nooit iemand uit Helden tegen gekomen opput forum ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
België: GOED - SLECHT Dramaqueen | 93 | 07-03-2004 21:56 | |
Muziek |
Weekend/muziek angela123 | 29 | 05-08-2002 16:57 |