Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2006, 15:53
Verwijderd
Telkens ik scan op duplicated files via winxp manager, kom ik aan een goeie 2000 files. Nu ik kan deze ruimte voor andere dingen gebruiken, ware het niet ik deze bestanden niet kan verwijderen...

Als ik kijk naar de map waar deze files dan staan, dan is dat D:\Recycled\Dd# waarbij die # een getal is. Ik kan deze map niet gewoon vinden, tenzij ik ze via Uitvoeren open. Nu weet ik alleen niet of ik in deze map mag rommelen, want ik zou niet graag hebben dat ik de originele bestanden kwijt ben...

Is er iemand die mij hierover iets meer uitleg kan geven?

Grtz,

Utterdown
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2006, 09:43
freyk
freyk is offline
Nou, je D:\Recycled is je windows prullenbak (zegt al meer dan genoeg).
Je kan deze map niet vinden, omdat deze standaard verborgen bestaat.
Oud 26-12-2006, 09:59
Verwijderd
Probleem is opgelost. Met het converteren van FAT32 naar NTFS is deze map aangemaakt geweest. Ik heb ze vlot kunnen verwijderen zonder enige problemen vandien. Ik heb hiermee toch een dikke 4GB kunnen vrijmaken
Nu het enige vreemde was dat eens de map Recycled leeggemaakt was, de map RecycleR automatisch werd aangemaakt waar deze files dan in tevoorschijn kwamen. Heb deze map integraal verwijderd en nu geen problemen meer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten