Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2006, 19:34
Vuur_Sterretje
Vuur_Sterretje is offline
Welke fout(en) in je verleden of huidige relatie zou je ongedaan willen maken, plus de uitleg graag.
Oud 15-12-2006, 19:53
Mephisto
Mephisto is offline
ik heb 3 exen van me verkracht en in de bosjes gedumpt, dat was an sich wel jammer.
Oud 15-12-2006, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 15-12-2006 @ 20:53 :
ik heb 3 exen van me verkracht en in de bosjes gedumpt, dat was an sich wel jammer.
In de bosjes gedumpt? Waarom niet ergens op het strand

Ontopic: staat er ook niet al een dergelijk topic op Psychologie?
Ah, gevonden: Klik
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 21:03
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Nala schreef op 15-12-2006 @ 20:56 :
In de bosjes gedumpt? Waarom niet ergens op het strand

nou ja, dan moet je weer in de trein enzo, en dat is zo lastig met een naakt lijk
Oud 15-12-2006, 21:51
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Nala schreef op 15-12-2006 @ 20:56 :
Is niet hetzelfde he, is psych

en TS, zou je niet het goeie voorbeeld moeten geven?

Goed. Ontopic; Iets wat ik niet meer zal doen, wat ik vast niet als enige ooit zal hebben gedaan, is maandenlang een crush hebben op iemand zonder er op af te stappen. Zelfs als je dan na maanden eindelijk zover durft te gaan, is de relatie weinig meer aan.
Oud 15-12-2006, 21:56
Verwijderd
Ik had wel graag een paar keer minder boos willen doen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Zut Alors! schreef op 15-12-2006 @ 22:51 :
Is niet hetzelfde he, is psych
Ik denk, ik help even, misschien heeft ze er wat aan. * zucht dramatisch * Hulpvaardigheid wordt niet meer gewaardeerd door de jeugd van tegenwoordig

Laatst gewijzigd op 15-12-2006 om 22:08.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 23:20
Al Murphy
Al Murphy is offline
Minder moeite doen om een relatie die scheef loopt terug recht te sleuren (toch als het grootste deel van dat initiatief van mij moet komen) en meer moeite doen om een goede relatie dag na dag nog beter te maken. Zoiets goede relatie hoeft niet vanzelfsprekend te zijn.

Oh, en er vanaf de eerste dag op letten dat ik mijn gevoelens naar haar toe wat duidelijker uit. Het mag wel duidelijk zijn (en niet alleen maar vanzelfsprekend) dat ik haar graag zie.

Nog iets: mijn aversie voor klefheid wat meer opzij schuiven en misschien wel eens op een onbewaakt moment een flesje champagne opentrekken en aardbeien gaan eten en kaarsjes aansteken. Al was het maar om duidelijk te zijn...
Oud 16-12-2006, 00:30
Qimm
Qimm is offline
Hmm geen eigenlijk Geen grote fouten, geen spijt. Wel nuttige dingen geleerd van de kleinere foutjes en dat vind ik prima.
Oud 16-12-2006, 08:11
Verwijderd
Ik had op sommige punten wel wat minder onzeker willen doen en wat minder vaak boos willen zijn en wat minder standvastig.

En bij anderen had ik juist weer wat vaker boos moeten zijn en wat meer standvastig.

Dat dat onzeker moet er sowieso uit.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 16-12-2006 @ 01:30 :
Hmm geen eigenlijk Geen grote fouten, geen spijt. Wel nuttige dingen geleerd van de kleinere foutjes en dat vind ik prima.
Dat eigenlijk. Nou ja, ook wel betrekkelijk grote fouten (dat wil zeggen, een opeenstapeling van kleine dingen die misliepen, iets wat we dus gewoon uit de hand lieten lopen), maar daardoor is het nu wel zoals het is. Ik zou zelfs niet willen dat het niet uit was geweest, kun je nagaan
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 16-12-2006 @ 09:11 :
Ik had op sommige punten wel wat minder onzeker willen doen en wat minder vaak boos willen zijn en wat minder standvastig.

Ik had op sommige punten ook wel wat minder onzeker willen zijn en gewoon in het algemeen wat steviger in m'n schoenen willen staan. Verder had ik juist wat vaker boos willen worden en wat duidelijker zijn in mijn mening. Dat heb ik twee weken geleden (eindelijk) gedaan en het heeft zo goed geholpen
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 16-12-2006 @ 09:11 :

En bij anderen had ik juist weer wat vaker boos moeten zijn en wat meer standvastig.

Dat dat onzeker moet er sowieso uit.
dat dus...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 11:37
stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-12-2006 @ 10:29 :
Dat eigenlijk. Nou ja, ook wel betrekkelijk grote fouten (dat wil zeggen, een opeenstapeling van kleine dingen die misliepen, iets wat we dus gewoon uit de hand lieten lopen), maar daardoor is het nu wel zoals het is. Ik zou zelfs niet willen dat het niet uit was geweest, kun je nagaan
Ja . Ik voel me goed nu, ondanks of misschien zelfs dankzij sommige grote fouten. Want hoe cliché het ook klinkt; ik heb er van geleerd en dat heeft tot de situatie geleid zoals die nu is.
Dus ik zou niets willen veranderen.
Oud 16-12-2006, 13:02
Magican
Magican is offline
Niet verkering nemen met meisje #2. Het was wel leerzaam, maar had veel dingen gemist en ze was niet zo geweldig als leek toen.
Oud 16-12-2006, 13:07
Claudiáááá
Claudiáááá is offline
Ik zou dan de zomer anders willen doen, (was heel verwarrend) ook zou ik gisteravond over willen doen. Gisteravond was er een feest en ik had teveel gedronken volgens sommige, ik was niet dronken, maar toch. Gister was toen ook verwarrend gegaan enz. Dus dat zou ik denk wel anders gedaan hebben.
Oud 18-12-2006, 01:00
Verwijderd
Over vorige relaties:
Ik zou willen dat ik wat minder had opgekropt.
Ik zou willen dat ik nooit vreemd was gegaan.

Over de huidige relatie:
Ik zou willen dat ik me niet zo jaloers had laten maken door zijn ex.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 20:03
Verwijderd
Ik had nooit iets moeten beginnen met mijn meest recente ex. Verder zou ik willen dat ik iets minder plakkerig was geweest bij een bepaalde jongen. En ook nog dat ik bij een andere jongen iets te fel reageerde op dingen die hij me vertelde. Dat had wel iets minder gemogen. Maar ik heb geleerd.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 20:16
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Qimm schreef op 16-12-2006 @ 01:30 :
Deze ook
Maak wel vaker kleine foutjes, maar die herstel ik daarna weer en daar leer ik weer van.
Oud 18-12-2006, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Vuur_Sterretje schreef op 15-12-2006 @ 20:34 :
Welke fout(en) in je verleden of huidige relatie zou je ongedaan willen maken, plus de uitleg graag.

zo'n soort topic staat al op psychologie
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 08:46
igfy
igfy is offline
Ik had me wel iets minder onzeker op kunnen stellen in mijn eerste twee relaties. Verder had ik beide relaties eerder kunnen verbreken.

In mijn huidige relatie had ik op sommige tijdstippen wel iets minder boos kunnen zijn..
Oud 19-12-2006, 12:57
Verwijderd
Spijt is voor mietjes.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:04
CoolJessy
CoolJessy is offline
Dat ik het uit had gemaakt met mijn vriend, en vooral dat ik toen tegen hem heb gelogen. Heb er zo veel spijt van.

Het is dan nu weer aan maar het is nog iedere dag te merken dat dingen zijn veranderd. Ik blijf nu 6 weken bij hem maar hij zei dat als het nu niet beter wordt hij er over nadenkt om er toch mee te stoppen
Oud 19-12-2006, 15:33
I C U
I C U is offline
Tja, echt fouten zijn het niet... Bij een ex van me ben ik eigenlijk te snel gegaan. Hij kon me niet bijbenen zogezegd en toen kwam eruit dat hij me toch lang zo leuk niet vond. Tja. Dat heb je als je te snel wil gaan Moet er dus op letten dat het van twee kanten komt, scheelt me een hoop gelazer.
Oud 19-12-2006, 15:51
Muchacha
Muchacha is offline
Het blijven laten aan en uit gaan. Als het na tig pogingen niet lukt, pas je niet bij elkaar en moet je je erover zetten.
Oud 19-12-2006, 18:03
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-12-2006 @ 13:57 :
Spijt is voor mietjes.
Oud 19-12-2006, 18:23
Roosje
Roosje is offline
Nou ik had op zich anderhalf jaar geleden beter niet verliefd kunnen worden op een zeker persoon want daar was later een hoop rotzooi mee gemoeid, maar uiteindelijk heeft het enkel positieve invloed op me gehad.

En ik heb spijt van het feit dat ik een tijdje terug met een fucking goede vriend van me heb gezoend want nu doet hij raar & vervelend en zo.
Oud 20-12-2006, 19:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb weinig fouten in mijn verleden gemaakt, maar dat komt omdat mijn liefdesleven tot nu toe ook übersaai is.
Oud 20-12-2006, 22:44
Verwijderd
Ik had eerder voor mezelf moeten kiezen ipv nog vechten voor een relatie.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 11:48
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 15-12-2006 @ 20:53 :
En waarom vond je dat precies jammer? Er werd ook gevraagd om uitleg namelijk
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 13:43
zeep007
zeep007 is offline
Volgens mij geen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 15:30
zoef de haas
zoef de haas is offline
Misschien had ik mijn laatste vriend niet zo makkelijk ervan af laten komen dat hij vreemd is gegaan en dat blijft ontkennen terwijl hij goed weet dat ik het weet. En dan niet wat betreft wraak ofzo maar gewoon misschien meer voor mezelf opkomen in plaats van zijn onzin te slikken en gewoon nog steeds als vrienden met elkaar omgaan. Of gewoon meteen toen ik het wist hem ermee confronteren ipv gewoon blijven vragen wat er was terwijl het overduidelijk was dat hij het niet toe zou geven uit zichzelf.,
Oud 26-12-2006, 14:33
Verwijderd
Hmm, de fout dat ik mn ex heb leren kennen, wat een verschrikkelijke klootzak kon dat zijn joh. Neuqte alles wat los en vast zat, zeggen dat het niet zo is etc.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 15:46
Verwijderd
In bed belanden met m'n bezette ex waar ik niks meer voor voel na een dronken avondje. En daarvan zo van slag zijn dat ik de jongen die ik eigenlijk ontzettend leuk vond, niks hierover heb verteld en heb laten lopen, waarmee het tot daarvoor heel goed ging, ondanks mijn twijfels over ons drukke leven en de afstand enzo. Waarna hij binnen een week een andere vriendin heeft.

Kortom: ongeveer alles vanaf de zomervakantie
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 16:05
pyres
pyres is offline
Citaat:
nadat ik me ex terug nam, had hij me nog meer pijn gedaan
dus ik zou m'n ex toen geen tweede kans hebben gegeven
Oud 26-12-2006, 16:23
Verwijderd
ik had sommige dingen liever wat netter en minder egoistisch afgehandeld..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 16:23
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
De manier waarop een relatie in het verleden is beeindigd. Dat is van mijn kant nogal lomp gebeurd, ik heb die jongen veel pijn gedaan. Mijn woede op hem geprojecteerd, terwijl hij er absoluut niets aan kon doen. Erg stom van me.
Oud 26-12-2006, 18:44
Verwijderd
Ik had niet op zijn avances moeten ingaan en zijn mooie praatjes niet moeten geloven. Ik had eerder voor mezelf moeten kiezen.

En op zich had ik mijn vakantievriendje ook wel wat minder willen kwetsen, want hij heeft niet geheel ongelijk als ie zegt zich ''gebruikt'' te voelen. Hoewel ik altijd heel duidelijk ben geweest, en het voor mij juist wel goed/leerzaam was.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 20:31
Luna
Luna is offline
ik had mn 'ex' bepaalde dingen niet verteld waardoor het nu waarschijnlijk nog goed was geweest.
Reageren

Regels voor berichten