Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ontopic mensen, als je meer wil horen over larp, dan pm je me maar. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik 'm ergens tegenkwam waarvan ik wist dat het geen massaproductie was, dan had ik 'm wel gehaald. Maar als je 'm nu aandoet naar een kerstgala (en dan niet iets kleinschaligs met familie) of welk naderend feestje dan ook waar feestelijke kleding gepast is, dan weet je gewoon dat er minstens vijf anderen zijn die 'm ook aanhebben. Hoewel het wel weer grappig is om 'm aan te doen en dan met een bord te gaan rondlopen waarop staat 'LOL JIJ HEBT DEZELFDE JURK ALS IK MAAR MIJ STAAT HIJ LEUKER PWNT' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en anders bewaar je em een jaar |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind het wel degelijk boeien of je precies hetzelfde hebt als het gros van de mensen. Kijk, als je het je droomjurk is en je was er tijden naar op zoek, precies zoiets, dan moet je 'm gewoon kopen. Of als je gewoon een goedkope mooie jurk wil zonder teveel moeite, dan ook. Echter, bij de meeste feesten waar zulke kleding gepast is, is er sprake van iets bijzonders, iets wat hooguit eens per jaar gevierd wordt. In mijn geval zelfs eenmaal in het leven, want ik moet iets gaafs voor het eindexamengala en het honderddagenfeest op school (voor als dat geen algemeen fenomeen is, een verkleedfeest en afsluitend een gala, honderd dagen voor de examens, daarna begin je officieel met heuse voorbereidingen van het examenmateriaal). Dan wil ik iets aan wat niemand anders heeft, ja. Bij een éénmalig feest, in zekere zin uniek in mijn leven, dan ook nog eens op een belangrijk breekpunt in dat leven, wil ik er niet bijlopen als elke tiende op dat feest. En ook op andere feesten waar je zo'n jurk aan kan, eigenlijk. Zelfs als het een minder belangrijk feest is, het is toch schaamtevol als je daar rondloopt en je komt om de haverklap je jurk tegen op iemand anders? (Hoewel jij je daar misschien niet in kan vinden, aangezien jongens dat vaker hebben, maar in ieder geval vind ik dat heel kut en ik denk dat de meeste meisjes het daar mee eens zijn.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het is wel altijd leuk om dingen van de H&M te spotten en dan te denken HAH dat heb ik lekker niet, ik heb iets veel leukers! Ofzo ![]() Vooral met feestjes/gala/whatever is het juist de bedoeling om iets leuks aan te doen wat niemand anders aan heeft. Die jurk is echt wel gaaf, alleen jammer dat tienmiljoenduizend anderen hem hebben gekocht. Dan hoef ik het niet meer zo.
||
Citaat:
Maar ik denk dat door die hele gekte ook teveel mensen niet hebben beseft dat die jurk iedereen dikker dan maat 34 niet staat! Dat meisje had hem in maat 40 (denk ik) en ze was er zo plomp in, die taille zit erg hoog, en het is erg "breed" door die plooien zegmaar. Daardoor was het eigenlijk een genante vertoning, t was net een taart. Volgens mij is de reden dat iedereen het jurkje wilde hebben ookniet omdat hij zo mooi is, maar omdat het gewoon cheap ass is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||