Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2007, 02:02
Verwijderd
Zoals het gros hier waarschijnlijk wel weet, als je alle campaigns uitgespeeld hebt, krijg je bij Warcraft III tesamen met de credits ook een aantal flauwe filmpjes.

Nu stond op het einde ervan dus - 'come back when you finished the game on hard' oid.

Wat ik me nu dus afvraag, krijg je iets anders te zien op hard dan op normal? Ik ben wel nieuwsgierig maar ik ga de boel niet nogmaals uitspelen puur om te kijken of er nog iets leuks bij de aftiteling staat.

Als het iets anders is dan op normal, btw, zeg dan niet wat. Want als ik zekerheid heb dat er wat te zien is dan wil ik niet weten wat het is en eerlijk alle bitches op hard pwnen om het te bekijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2007, 11:43
HTID
HTID is offline
Ik had al de grootste moeite om het op normal te halen, dat laatste level heb ik wel 8 keer over gedaan ofzo, dus aan hard ben ik niet eens begonnen

maarja ik ben dan ook een n00b
Oud 03-01-2007, 11:51
Young Predator
Young Predator is offline
Speel hem op hard met cheats. Dan weet je het snel genoeg
Niet aan beginnen, computer is sneller, en maakt goedkopere units. Daarom is het zo moeilijk.
Oud 03-01-2007, 16:06
Daboman
Daboman is offline
Het filmpje is hetzelfde, maar op het eind is er een extra scene aan toegevoegd. Als je long-term blizzard fan bent zul je de extra scene waarschijnlijk wel kunnen waarderen.

Je hoeft trouwens alleen het laatste level op hard uit te spelen dus je kunt jezelf naar dat level cheaten. Vervolgens typ je whosyourdaddy (volgens mij is dat de onoverwinnelijkheidscode), ga je 45 minuten de krant lezen en kom je daarna weer terug
Oud 03-01-2007, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 03-01-2007 @ 12:51 :
Speel hem op hard met cheats. Dan weet je het snel genoeg
Niet aan beginnen, computer is sneller, en maakt goedkopere units. Daarom is het zo moeilijk.
Hmja, dat is het enige verschil met normal ook zeker, dat de computer sneller en sterker/slimmer is? Dus geen nieuwe quests of nieuwe items oid?

Dan ga ik me er maar heen cheaten ja hehe.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 11:35
Young Predator
Young Predator is offline
Begin een game maar eens op Hard. En zorg ervoor dat je ''fog'' en ''blight'' met cheats uitzet ( zodat je dus de ComputerPlayer ziet spelen. je zult verbaast zijn
Oud 04-01-2007, 15:52
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
Daboman schreef op 03-01-2007 @ 17:06 :
Het filmpje is hetzelfde, maar op het eind is er een extra scene aan toegevoegd. Als je long-term blizzard fan bent zul je de extra scene waarschijnlijk wel kunnen waarderen.

Je hoeft trouwens alleen het laatste level op hard uit te spelen dus je kunt jezelf naar dat level cheaten. Vervolgens typ je whosyourdaddy (volgens mij is dat de onoverwinnelijkheidscode), ga je 45 minuten de krant lezen en kom je daarna weer terug
Nee allyourbasearebelongtous
Oud 08-01-2007, 12:38
Daboman
Daboman is offline
hmm wat is whosyourdaddy dan?
Oud 08-01-2007, 15:16
mepsteen
mepsteen is offline
whosyourdaddy: de hp is bijna oneindig hoog en de aanval van je units gaat met een factor van 100 omhoog (een peon op whosyourdaddy heeft 2 klappen nodig om een castle in de grond te meppen)

voor onbeperkte mana heb je "thereisnospoon" nodig
Oud 09-01-2007, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 04-01-2007 @ 12:35 :
Begin een game maar eens op Hard. En zorg ervoor dat je ''fog'' en ''blight'' met cheats uitzet ( zodat je dus de ComputerPlayer ziet spelen. je zult verbaast zijn
Tsk, watje Ik speelde de allereerste keer op Hard, en alhoewel ik geen diehard strategyspeler ben (enkel ervaring met Warcraft 2) kon ik veel levels vrij makkelijk uitspelen. De enige die me echt ontzettend veel moeite gaf, was het laatste Undead level (waar je de demoon moet beschermen tegen Human/Orc attacks van 3 kanten, 30 minuten lang). Steeds hield ik vol tot 5 minuten, 3 minuten tot zelfs 20 seconden voor het einde. Na 20x lukte het me dan eindelijk

Overigens kun je gewoon eerst standaard 'Hard' proberen en als een level écht niet lukt, kun je die op Normal uitspelen, waarna je de volgende weer op Hard doet. Alhoewel je dan ook ws. de 'come back' msg krijgt.

Maar ik zou eerlijk gezegd niet meer kunnen navertellen wat ik 'extra' te zien kreeg. Volgens mij extra filmpjes.

Laatst gewijzigd op 09-01-2007 om 17:56.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 20:02
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Chrome schreef op 04-01-2007 @ 16:52 :
allyourbasearebelongtous
Oud 09-01-2007, 22:53
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Citaat:
N00dles schreef op 09-01-2007 @ 18:53 :
Na 20x lukte het me dan eindelijk
Respect voor de echte gamer .
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 21:11
Whappie
Whappie is offline
het extra credit filmpje bij Warcraft 3 leverde mij een hoop slapeloze nachten op, maar helaas het is er niet van gekomen
Reageren

Regels voor berichten