Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2006, 08:49
Pufsnuivert
Pufsnuivert is offline
Welke is beter voor games? en hoe duur zijn ze? Iemand ervaring met deze 2? Logitech MX518 vs Logitech G5. Ik wil binnenkort een gamers muis halen maar ik weet niet welke ik moet halen, ik heb een MX500 maar de knoppen werken niet meer lekker, heeft iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2006, 09:12
M@rco
M@rco is offline
-> Hardware.
Oud 21-12-2006, 09:34
Pufsnuivert
Pufsnuivert is offline
Citaat:
M@rco schreef op 21-12-2006 @ 10:12 :
-> Hardware.
Thnx kan je me ook tips geven?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 10:02
M@rco
M@rco is offline
Nee, ik heb al 4 jaar een Logitech MX700
Oud 21-12-2006, 10:24
Barry K
Barry K is offline
Citaat:
Pufsnuivert schreef op 21-12-2006 @ 09:49 :
Welke is beter voor games? en hoe duur zijn ze? Iemand ervaring met deze 2? Logitech MX518 vs Logitech G5. Ik wil binnenkort een gamers muis halen maar ik weet niet welke ik moet halen, ik heb een MX500 maar de knoppen werken niet meer lekker, heeft iemand tips?
De prijzen kun je toch zelf wel vinden? http://tweakers.net/pricewatch
Ik heb zelf de G5 en ik ben erg tevreden. Op dezelfde site zijn er ook reviews van producten te vinden.
Het kopen van een muis is heel persoonlijk. Ga zelf eens proberen welke muis het beste in de hand ligt, en welke functies je nuttig vind en welke je overbodig vind.
Oud 21-12-2006, 10:58
Verwijderd
Inderdaad.
Een muis is wat dat betreft nogal persoonlijk. Een G5 zal ik niet kopen omdat die maar 1 knop aan de zijkant heeft en dat vind ik niet relaxt.
Persoonlijk ga ik voor de Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0, waarvan dit jaar de re-release c.q. verbeterde versie is uitgebracht. Die ligt namelijk beter in mijn hand.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 00:20
Verwijderd
Gamersmuizen zijn inderdaad nogal persoonlijk. Veel mensen zweren bij een lichte gamemuis met een draad, maar ik kan ook prima gamen met mijn zware draadloze MX1000. Het is maar net wat je wilt.

Misschien kun je eens rondvragen bij gamende vrienden/kennissen/familie welke muis zij hebben en of je hem eens uit mag testen.

Qua specificaties zijn er wel verschillen, maar voor zover ik weet zijn die niet zo significant dat er gezegd kan worden 'X is beter dan Y'.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 20:38
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 21-12-2006 @ 11:58 :
Inderdaad.
Een muis is wat dat betreft nogal persoonlijk. Een G5 zal ik niet kopen omdat die maar 1 knop aan de zijkant heeft en dat vind ik niet relaxt.
Persoonlijk ga ik voor de Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0, waarvan dit jaar de re-release c.q. verbeterde versie is uitgebracht. Die ligt namelijk beter in mijn hand.
Om dezelfde reden zal ik voor de Logitech MX518 gaan.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 02:06
Verwijderd
Ik gebruik sinds jaar en dag Logitech-muizen en ben er nog steeds zeer tevreden over. Het enige probleem bij de MX5xx-serie is dat de verbinding tussen interne schakelaar en knopoppervlak wel eens loslaat, waardoor je een soort 'dubbele klik' krijgt (de mensen die hier last van hebben weten wel wat ik bedoel).

MX518 werk ik nu mee, zou ik iedereen aanraden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten