Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zeker, vooral omdat je taalkunde student bent aan de faculteit waar ik mn master wil doen ![]()
|
![]() |
|
ik had naar de middelbare school al een reistijd van 1 uur en een kwartier en dat was nog best te doen. Nu moet ik iets verder reizen en ben nog korter onderweg ook. Nu ben ik ongeveer een uur kwijt: 15 minuten met de bus naar het station en dan 30 minuten met de trein en dan nog 10 minuten fietsen van het station in nijmegen naar de uni.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En een pre-master jaar is natuurlijk geen gemiddelde groep studenten, lijkt me zo...
|
![]() |
Reistijd...pff, geen idee.
Ik vertrek meestal rond 8:10 om de bus te halen van 8:15. Dan ben ik rond 8:30 op het station voor de trein van 8:37. Om 8:46 stap ik over en om 9:08 ben ik in Breda waar ik studeer. Van daar uit moet ik nog de bus nemen of lopen, dat is ook weer zo'n 10 tot 20 minuten. Reistijd is dus zo ongeveer anderhalf uur en in totaal maximaal drie uur. Maar het komt vaak genoeg voor dat de trein een paar minuten vertraging heeft (heen of terug) en dan kan ik weer een half uur extra wachten omdat ik net een aansluiting mis.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als ik in Utrecht ben: kwartiertje, maar ik ga toch altijd een half uur van tevoren weg
![]() Als ik naar Utrecht moet: ongeveer twee uur Vorig jaar had ik nog geen kamer en moest ik dus elke dag zo'n vier uur reizen. Ik vond dat eigenlijk wel goed vol te houden, alleen het om zes uur opstaan, is gewoon NIET leuk.
|
Verwijderd
|
Nee, het vroege opstaan is niet leuk, maar wat ik wel altijd leuk vind is dat ik bij colleges van 8.45 uur heel erg wakker ben en goed op kan letten, terwijl er om me heen allemaal suffe mensen zitten die een kwartiertje van de uni wonen en dus net wakker zijn
![]() Ik moet ook zeggen dat ik voor sommige dingen níet om 5.30 uur op sta, sommige practica die ik best thuis kan maken bijvoorbeeld. |
![]() |
|
55 minuten, maar ik moet anderhalf uur van te voren weg, omdat de tijden niet aansluiten op m'n collegetijden.
En dat is prima te doen. Mp3 speler is wel gewenst (voor mij iig wel) en verder wat te lezen meenemen of gewoon suf uit het raam staren.
||
Citaat:
![]() Wat ik wel zwaar vond was dat ik dan op vrijdag om half zes op moest en tot zes uur les had, dan zat ik op het laatst echt wel eens te slapen ![]()
|
Vanaf mijn kamer is het ongeveer twintig minuten fietsen en vanaf mijn ouders uh.. anderhalf uur/uur en drie kwartier als de aansluiting een beetje lief is.
Ik moest op de middelbare school ook altijd een uur naar school fietsen en een uur terug, dus die 20 minuten fietsen vind ik goed te doen nu. Mijn reistijd is er alleen maar korter op geworden. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Enquete Reistijd - Aantal keer te laat N0RBERTNKUV0 | 2 | 07-04-2016 18:29 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #166. Sorry.x | 476 | 29-11-2011 16:50 | |
De Kantine |