Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2002, 21:17
Verwijderd
Kazaa Lite, is dat eigelijk wel te vertrouwen in tegenstelling tot het gewone kazaa en Audiogalaxy? Ik bedoel, ze zeggen dat ze geen spyware en dergelijke erbij stoppen, dus vraag ik mij af: is dat ook echt zo? En btw wie gebruikt hier verder ook Kazaa Lite, kheb het namelijk net gedownload en wil weten of het te vertrouwen is.

PS. Het sluit toch gewoon aan op het 'gewone' Kazaa netwerk?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2002, 21:27
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Kazaa Lite, is dat eigelijk wel te vertrouwen in tegenstelling tot het gewone kazaa en Audiogalaxy? Ik bedoel, ze zeggen dat ze geen spyware en dergelijke erbij stoppen, dus vraag ik mij af: is dat ook echt zo? En btw wie gebruikt hier verder ook Kazaa Lite, kheb het namelijk net gedownload en wil weten of het te vertrouwen is.

PS. Het sluit toch gewoon aan op het 'gewone' Kazaa netwerk?
ik gebruik t ook, geen idee of er idd spyware opzit... ook geen verstand van enzo,

maar daar had k bij de oude versie van kazaa ook geen last van *dtopt met onnutige post*
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 21:31
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik vertrouw helemaal niks waar kazaa bij staat.
Oud 04-07-2002, 21:32
Rhinus
Rhinus is offline
't Verschil met KaZaA en KaZaA lite is toch dat er bij lite geen spyware bij zit, toch?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 21:36
paul's herberg
paul's herberg is offline
er zit nog wat spyware in kazaa lite en nog wat gevaarlijke scripjes.

Als je virus scanner goed instelt ( op active-x en java script blabla)

en als er een advertentie voor je neus verschijnt krijg je gelijk een melding van je virusscanner let maar op!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 22:53
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
ik vind 't allemaal wat licht hypocriet.. mensen zitten ontzettend te zeuren over spyware op de computer. Boren een programma helemaal de grond in omdat er een stukje spyware op zit.. vinden spammail en een kleurrijk reclamebannertje op hun monitor rampzalig terwijl het met 1 muisklik weg is.

En wat doe je met dat spyware-proggie? Juist, een zooi software en muziek gratis downloaden terwijl het in de winkel ook ligt voor een x aantal euro's.

Laatst gewijzigd op 04-07-2002 om 22:56.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 01:40
Verwijderd
Citaat:
WelcomeHome schreef:
ik vind 't allemaal wat licht hypocriet.. mensen zitten ontzettend te zeuren over spyware op de computer. Boren een programma helemaal de grond in omdat er een stukje spyware op zit.. vinden spammail en een kleurrijk reclamebannertje op hun monitor rampzalig terwijl het met 1 muisklik weg is.

En wat doe je met dat spyware-proggie? Juist, een zooi software en muziek gratis downloaden terwijl het in de winkel ook ligt voor een x aantal euro's.
Ja maar de spyware van Kazaa die was erop gebouwd om een gedeelte van je processorkracht te gebruiken voor allerlei berekeningen die daarna weer naar een centraal punt werden gestuurd ofzo.. beetje zoals dat ene search for exterestial life programma..
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 01:51
Verwijderd
Kazaa Lite bevat, voor zover ik Kazaa Lite heb gebruikt (versie 1.6.x), géén spyware.

Ad-Aware vindt wél een stukje spyware, maar dat is slechts een dummy.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 01:52
Verwijderd
Citaat:
WelcomeHome schreef:

Er zit een grens, zoals Exo al zei, tussen spyware en een distributed computing-project.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 13:00
Verwijderd
Whathaf#ck is Spyware nou weer dan...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 15:20
PardonMe
PardonMe is offline
geeeen idee.
maar ik heb het toch maar weer op de comp gezet omdat mijn broertje dr heel de tijd over begon te emmeren, en ik geen zin had om mIRC (wat ik zelf maar net snap) aan hem uit te leggen omdat hij dat toch nooooiiitt zal snappen..

als pap een keer gaat zeuren dan zal het wel niet in orde zijn ofzo..,
Oud 05-07-2002, 15:57
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
met gewone Kazaa had ik wel last van het VSB virus...

nu heb ik ff de nieuwe virusproggie geïnstalleerd, en Kazaa Lite neergeladen, en nerguhs meer last van...

het ligt dus aan Kazaa lite of aan dat proggie...
Oud 05-07-2002, 16:01
Vinzz
Vinzz is offline
lite is beter te vertrouwen dan kazaa... met die fuck spyware
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 16:45
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Ad-Aware vindt wél een stukje spyware, maar dat is slechts een dummy.
Nee. Nieuwe versies van Ad-Aware zien dat het een dummy is
Oud 05-07-2002, 21:11
liesje 19
liesje 19 is offline
ik heb kazaa lite en ik merk dat ik nu veel minder last heb van reclame ofzo. Er zit geloof ik nog wel een stukje spyware in, maar ik heb gehoord dat dat stukje niet verwijdert kan worden, omdat anders het hele programma niet meer werkt. Damn ik weet nu amper wat ik opschrijf, want ik heb er helemaal geen verstand van
Oud 05-07-2002, 22:29
onesickbastard
onesickbastard is offline
Spyware is niet slecht voor je computer (tenminste, degene die bij Kazaa Lite wordt gebruikt) het houdt enkel in de gaten welke programma's je op je computer hebt staan, wat je het meest gebruitk en welke nummers je download.... zo kunnen bedrijven GERICHT reclame sturen... als het goed is krijg je dus reclame die je boeit... das beter dan willekeurige reclame niet???
Bas
Oud 06-07-2002, 00:06
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:

Nee. Nieuwe versies van Ad-Aware zien dat het een dummy is
Maar het is dus geen dummy?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 08:24
paul's herberg
paul's herberg is offline
Citaat:
onesickbastard schreef:
Spyware is niet slecht voor je computer (tenminste, degene die bij Kazaa Lite wordt gebruikt) het houdt enkel in de gaten welke programma's je op je computer hebt staan, wat je het meest gebruitk en welke nummers je download.... zo kunnen bedrijven GERICHT reclame sturen... als het goed is krijg je dus reclame die je boeit... das beter dan willekeurige reclame niet???
Bas
Aha nou snap waarom ik steeds een dating service voor me neus krijg na al dat gedownload van vieze filmpies
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 09:10
Verwijderd
kheb geen problemen met kazaa lite... gebruik het alleen bijna nooit...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 09:18
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
paul's herberg schreef:

Aha nou snap waarom ik steeds een dating service voor me neus krijg na al dat gedownload van vieze filmpies
Oud 06-07-2002, 11:57
Koen_S
Koen_S is offline
Het is gewoon een gehackte kazaa versie en ze claimen de spyware en banners eruit te hebben gehaald.
de banners zijn idd weg, maar over de spyware ben ik niet zeker want je moet wel perse de spyware-dll installeren, maar dat kan natuurlijk zijn omdat hij anders niet wil draaien, hij hoeft natuurlijk niet aangeroepen te worden
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 12:18
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Maar het is dus geen dummy?
Die bij KaZaA-lite wel. Alleen oude versies van Ad-Aware zien niet dat het een neppe cd_clint.dll is (er is dus niks aan het handje)
Oud 06-07-2002, 20:33
clubje
clubje is offline
Ik denk het wel. Ik gebruik het ook maar toen ik de upgrade heb geïnstalleerd heet het weer gewoon kazaa...en heb ik terug twee icoontjes.

Maarja, kazaa gaat bij mij sowieso traag en winmx werkt maar half. Het wordt wachten op een waardige opvolger.
Oud 07-07-2002, 10:50
Verwijderd
Op de site van Kazaalite zeggen ze niet voor niets dat je je oude versies van kazaa moet wegknikkeren voor je de nieuwe installed. En ze zeggen ook dat je nooit moet updaten
Lees toch eens die Faqs of waar het dan ook in staat.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 20:01
clubje
clubje is offline
oeioei, bijt m'n neus niet af.
Ik geef het toe, ik lees al de faqs niet van de programma's die ik installeer, maar dat doe jij waarschijnlijk wel.
Oud 07-07-2002, 20:07
mainsupreme
mainsupreme is offline
ach zijn condooms wel te vertrouwen?
nee niet echt, moet je ze daarom niet gebruiken?

Laatst gewijzigd op 07-07-2002 om 20:09.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 20:09
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
mainsupreme schreef:
ach zijn condooms wel te vertrouwen?
nee neit echt, meot je ze daarom neit gebruiken?
Oud 07-07-2002, 23:44
p-chez
p-chez is offline
Kazaa Lite is spyware-vrij genoeg. Ad-Aware vindt iig geen spyware bij Kazaa Lite.

De files in de Kazaa Lite directory die van spyware lijken te zijn, zijn dummies.
Oud 07-07-2002, 23:48
Verwijderd
Wat ZUIGT Kazaa trouwens énorm AARS vergeleken met Audiogalaxy!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 00:05
Vice
Vice is offline
Audiogalaxy doet het toch niet meer
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef:
Audiogalaxy doet het toch niet meer
Nee, daarom juist.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:
Wat ZUIGT Kazaa trouwens énorm AARS vergeleken met Audiogalaxy!
Dat was reeds bekend
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten