Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben wel eens zo aan het trippen geweest dat ik me vriendjuhh aan een ander probeerde te koppelen (zijn ex) dat die het maar met me uit moest maken omdat zij veel liever en lekkerder was, en dat ze dus maar wat moesten afspreken, omdat het misschien dan weer wat zou worden tussen hun.
Hoe dom kun je zijn ![]()
||
Citaat:
Maar goed. Ik heb niet echt ergens spijt van behalve dan mischien van het feit dat ik veel te vroeg ben begonnen met blowen en het ondertussen echt vaker heb gedaan dan me ooit lief is geweest. Maarja gedane zaken nemen geen keer enzo dus ik leef er maar mee. Ik ben er een paar keer verkeerd op gegaan icm alcohol en een liefdesverleden waar ik niet al te trots op ben levert dat echt nare emotionele tafferelen op kan ik je vertellen. Details hoef je niet te weten maar goed was het niet. Verder heb ik een keer poppers gedaan en daar werd ik ook niet echt vrolijk van. Gelukkig was dat na een minuut weer voorbij dus dat viel allemaal wel mee. Ik kan me er ook niet veel meer van herrineren behalve dan dat ik hem echt tripte (of however de fuck het dan ook heet) als een malle en ik dat echt niet nog een keer wil. Verder heb ik nergens spijt van maar veel meer dan dit heb ik ook niet gedaan.
||
Citaat:
(ik zag wel schaapjes en toen k mn ogen dicht deed zag k de ps2 opstarten maar verder...) kwas wel behoorlijk ver heen, op randje van out gaan =P
|
kom ik tijdens mijn nachtelijk toiletbezoek een topic van 5 jaar oud tegen..... Dat vráágt om een slotje.. @ hourglass: maak liever een nieuw topic aan indien je benieuwd naar de bevindingen van de D&A-ers bent. /verder gaat zzzzzzlapen..
|
![]() |
|
|