Het lijkt me wel een goed idee om een sticky te maken met een concertagenda (of links naar de poptempels van Benelux) op muziek en een logisch vervolg zou dan ook zijn dat mensen een klein verslagje maken van het concert dat ze hebben bezocht. Zodat je uiteindelijk een database krijgt van concerten en dus kan zoeken of een (voor jou onbekende) band live de moeite waard is.
Concerten worden er sowieso wel aangekondigd, en als mensen er niet te belazerd voor zijn volgt er zelfs misschien wel, speciaal voor jou, een verslagje.
Oftewel, fuck die sticky, 't is prima zo
Het probleem wat ik met die concertagenda zie is dat ie enorm groot gaat worden dan. Muziek is een algemeen forum wat zich niet op een bepaald genre richt. Als ik kijk op een ander forum waar ze zich wel een een klein genre richten staan alleen daar al per maand 100 concerten. Ik ga in ieder geval niet dagelijks de sites van 300 jongerecentra en officielere podia bezoeken.
als iedereen zelf concerten kan toevoegen dan is er op zich geen probleem denk ik... ze hoeven niet eens gecheckt te worden, pas na een melding dat het niet klopt. en dat zal snel genoeg gebeuren. stel bijvoorbeeld dan 1 speciale forumbaas voor de agenda aan en klaar...
al is het wel waar dat je het in principe ook ergens anders kan opzoeken, punx.nl ofzo
29-01-2007, 23:32
Verwijderd
Optredens worden nu al in Muziek aangekondigd En als mensen geweest zijn posten ze ook hoe het was, dus ik zie het nut er niet van in